przekształcenie prawa spółdzielczo-wł asnościowego w odrębną własność a d arowizna

Data: 2009-08-26 14:01:54
Autor: bumbarumba
przekształcenie prawa spółdzielczo-wł asnościowego w odrębną własność a d arowizna
Witam,

mam pytanie:
chcę przekształcić spółdzielczo-własnościowe prawo do mieszkania w odrębną własność. W trakcie trwania mojego małżeństwa, mieszkanie było aktem notarialnym darowane tylko na mnie przez moich rodziców. Czy jest możliwe, abym przy okazji przekształcenia prawa własności mógł jednocześnie ustanowić własność mieszkania od razu na mnie i moją żonę?
(przy okazji jednego aktu notarialnego)

Kolega miał podobną sytuację, ale mieszkanie było darowane przed ślubem i notariusz stwierdził, że ustanowienie współwłasności z małżonkiem nie jest możliwe.

Z pozdrowieniami
bumbarumba

przekształcenie prawa spółdzielczo-wł asnościowego w odrębną własność a d arowizna