przekształcenie spółdzielczego własno ściowego w odrębną własność a WPS

Data: 2009-09-24 21:58:25
Autor: kuba
przekształcenie spółdzielczego własno ściowego w odrębną własność a WPS
Miałem ostatnio okazję napisać pozew o stwierdzenie obowiązku złożenia oświadczenia woli jak w temacie.
Robiło to też kilka osób - członków spółdzielni, przy czym wszyscy przyjęli, że wartość przedmiotu sporu stanowi wartość mieszkania.
Ja przyjąłem inną koncepcję - moim zdaniem WPS to różnica między wartością rynkową mieszkania a wartością spółdzielczego własnościowego prawa do niego.
Co o tym sądzicie?
--
kuba

przekształcenie spółdzielczego własno ściowego w odrębną własność a WPS