przeł.Karkoszczonka

Data: 2012-07-23 21:54:54
Autor: jacek
przeł.Karkoszczonka

Użytkownik "tosiek73" <piotrw1@o2.pl> napisał w wiadomości news:17e58247-996c-4eb5-af86-415441d5f40cgooglegroups.com...
Czesc

Czy da rade przejechać rowerem szosowym z Brennej do Szczyrku?
Jak wyglada nawieszchnia na tym odcinku?

tez mialem ochote sprobowac
na Magurke wjechalem bez problemu ale na Karkoszczonke jest wieksze nachylenie
na dodatek plyty nie asfalt
podobny wjazd jest na  Klimczok jadac obok kosciolka

pozdrawiam
Jacek

Data: 2012-07-30 21:41:35
Autor: Vince
przeł.Karkoszczonka
tez mialem ochote sprobowac
na Magurke wjechalem bez problemu ale na Karkoszczonke jest wieksze

Wiem, że tam błem, ale kompletnie nie pamiętam gdzie, jak i kiedy. Wiem, że w zeszłym roku. Zdaje się, że jakoś tak od Koziej... Słowo daje, nie pamiętam!

nachylenie
na dodatek plyty nie asfalt

Przypomniała mi się zeszłoroczna trasa (eksperymentalna) w okolice Baraniej. Zjechałem w Malince na jeden ze szlaków opisywanych tutaj (tyle, że trochę za wcześnie) i okazało się, że trafiłem na takie właśnie płyty (nie wiedzieć czemu strasznie przez tamtejszych górali chyba lubiane). Potem jakaś stacja GOPR, Kubalonka, Szarcula, Stecówka i lądowanie gdzieś między Milówką a Istebną.

Pozdrawiam, M.

BTW: Gdzieś na wysokości Koniakowa zgubiłem gdzieś niebieski kask (z nadrukiem REM LINE). Nie znalazł go ktoś przypadkiem? Mam już wprawdzie nowy, inny, ale po prostu ciekaw jestem

Data: 2012-07-31 11:04:38
Autor: MichałG
przeł.Karkoszczonka
Vince pisze:

[...]
Przyczepne, przepuszczają wode i mozliwe do ukladania bez ciezkiego sprzetu... Miejscowi raczej nie jeżdza po nich na rowerach.

Michał

przeł.Karkoszczonka