przelakierowanie auta na inny kolor

Data: 2011-07-17 09:06:07
Autor: p0li
przelakierowanie auta na inny kolor
O->Dnia 2011-07-17 08:54:47 niejaki sewek napisał:
mam pytanie ile cos takiego trwa jesli mialoby byc zrobione solidnie
i auto byloby rozbierane ... wielkosc auta rozumiem gra tu pewna role
... u mnie ford mondeo z wieloma odrapaniami ale bez w gniecen - nie chce mi sie robic czesciowych korekt ...

tydzień -10 dni

czy jakies formalnosci prawne sa obecnie zwiazane ze zmianami koloru
lakieru pojazdu ? czy trzeba to zglaszac w Wydziale Komunikacji ?
czy takie formalnosci sa uciazliwe ?

nie wiem jak teraz ale 4 samochody temu zgłaszałem przemalowanie w urzędzie
- cała operacja trwała może z 10 inut

wreszcie ile moze teraz kosztowac w wa-wie lakierowanie auta tej
wielkosci w jakiejs solidnej firmie ale nie w ASO ...

od 5 tys + materiały

tańsze może się okazać naklejenie folii na całe auto - oczywiście bez
wnętrza

--
P0zdrawiam p0li hydro rulez ;)

Data: 2011-07-17 20:12:19
Autor: mirek1275
Użytkownik "p0li"  napisał :
[...]

Z tego co się orientuje musi trwać to dłużej aby było zrobione auto zgodnie ze sztuką lakierniczą.
Ogólnie nie jest zbyt dobrym pomysłem wątkotwórcy kupno taksówki i jej lakierowanie na inny kolor. Za darmo nikt tego dobrze nie zrobi.

Pozdrawiam!
Mirek1275

Data: 2011-07-17 22:14:54
Autor: Filip KK
przelakierowanie auta na inny kolor
W dniu 2011-07-17 09:06, p0li pisze:

tydzień -10 dni

Jeśli ktoś zaproponuje przygotowanie auta i pomalowanie go w tydzień, można od razu podziękować.
Dobre przygotowanie auta + malowanie + polerka, to jest ca. 2 tygodnie.

Data: 2011-07-17 22:27:58
Autor: Przemysław Czaja
przelakierowanie auta na inny kolor

Użytkownik "Filip KK"

Jeśli ktoś zaproponuje przygotowanie auta i pomalowanie go w tydzień, można od razu podziękować.
Dobre przygotowanie auta + malowanie + polerka, to jest ca. 2 tygodnie.

Przygotowanie i malowanie rozumiem, ale POLERKA? Po co polerować świeżo pomalowane auto? :)

Data: 2011-07-18 14:21:37
Autor: Massai
przelakierowanie auta na inny kolor
Przemysław Czaja wrote:

Użytkownik "Filip KK"

> [...]
> malowanie + polerka, to jest ca. 2  tygodnie.

Przygotowanie i malowanie rozumiem, ale POLERKA? Po co polerować

Bo jak nie spolerujesz to będzie brzydko ;-)
Serio.

--
Pozdro
Massai