przelakierowanie auta na inny kolor

Data: 2011-07-17 09:12:41
Autor: Kuba \(aka cita\)
przelakierowanie auta na inny kolor

Użytkownik "sewek" <severinus@o2.pl> napisał w wiadomości news:ivu0vq$rti$1node2.news.atman.pl...
mam pytanie ile cos takiego trwa jesli mialoby byc zrobione solidnie
i auto byloby rozbierane ... wielkosc auta rozumiem gra tu pewna role
... u mnie ford mondeo z wieloma odrapaniami ale bez w gniecen - nie chce mi sie robic czesciowych korekt ...

ale zmiana koloru to malowanie tzw 'falcy' czyliwnęk drzwi, komory silnika, podszybia, bagażnika, a gdyby chceć zrobić to naprawde dobrze to i części wnętrza samochodu.

Jak chcesz zrobić tylko zewnątrz to nie będzie to zrobione dobrze.
Sugestia z wątku naklejenia foli załątwia tylko zewnętrze samochodu.

Zastanów sie co chcesz osoiągnąć. Zmiana koloru, czy przywrócenie piękna auta - bo to dwie różne operacje, gdzie koszty mogą różnić sie nawet o 100% (czasowo podobnie).
A ponad to w zależności na jakiego lakiernika trafisz i tak będziesz miał coś niedomalowane w komorze silnika, albo pomalowane jakieś częsci, ktore malowane być nie powinny - a zdecydujesz sie na wyciąganie silnika?

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

przelakierowanie auta na inny kolor