przelakierowanie auta na inny kolor

Data: 2011-07-17 10:14:47
Autor: Przemys³aw Czaja
przelakierowanie auta na inny kolor

U¿ytkownik "sewek"

> u mnie ford mondeo z wieloma odrapaniami ale bez w gniecen - nie
chce mi sie robic czesciowych korekt ...

Niech zgadnê, ko¶æ s³oniowa?

Data: 2011-07-17 11:12:22
Autor: P_ablo
przelakierowanie auta na inny kolor
U¿ytkownik "Przemys³aw Czaja" <przempo@poczta.fm> napisa³ w wiadomo¶ci news:ivu5k5$a8v$1mx1.internetia.pl...
U¿ytkownik "sewek"
u mnie ford mondeo z wieloma odrapaniami ale bez w gniecen - nie
chce mi sie robic czesciowych korekt ...
Niech zgadnê, ko¶æ s³oniowa?

Budyniowy po niemieckiej taryfie :)
No i pewnie 200 tys przebiegu...

Kiedys jednemu pacjentowi uswiadomilem, ze jezdzi poniemiecka taryfa, gosc przez 1,5 roku nie zdawal sobie z tego sprawy i zastanawialy go docinki znajomych :)

--
Picasso

Data: 2011-07-17 13:32:02
Autor: pavellz
[...]

Tak z ciekawo¶ci - to tam mo¿na zamówiæ taksówkowy budyñ
malowany w fabryce w salonie ka¿dej firmy czy tylko w wyniku
zamówieñ grupowych?

To chyba nie jest wielkoseryjna produkcja: http://wtnj.pl/f5o

Pawe³

Data: 2011-07-17 13:44:32
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2011-07-17 13:32, pavellz pisze:

[...]

Tak z ciekawości - to tam można zamówić taksówkowy budyń
malowany w fabryce w salonie każdej firmy czy tylko w wyniku
zamówień grupowych?

To chyba nie jest wielkoseryjna produkcja: http://wtnj.pl/f5o

Teraz już raczej się nie lakieruje samochodów na ten kolor. Chyba, że przy naprawdę dużych zamówieniach.
Przy małej ilości sztuk, lepiej im jest okleić pojazd. Z zewnątrz będzie nie do odróżnienia od lakierowanego. Wewnątrz najczęściej też, przynajmniej z punktu widzenia pasażerów.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

przelakierowanie auta na inny kolor