przelanie powyzej 50 tys z millenium

Data: 2019-09-01 18:33:43
Autor: glumek
przelanie powyzej 50 tys z millenium
dzis chciałem przelac troche wiecej kasy z millenium i pisze ze limit dzienny to 50 tys...ehh
czy dzwoniac do nich na infolinie zwieksza limit czy tylko w oddziale ?
mial ktos z nimi do czynienia ?

Data: 2019-09-01 18:38:00
Autor: Waldek
W dniu 2019-09-01 o 18:33, glumek pisze:
dzis chciałem przelac troche wiecej kasy z millenium i pisze ze limit dzienny to 50 tys...ehh
czy dzwoniac do nich na infolinie zwieksza limit czy tylko w oddziale ?
mial ktos z nimi do czynienia ?

To max dla Milka - nie masz co dzwonić

Pozdro

Data: 2019-09-01 19:00:35
Autor: szsz
W dniu 2019-09-01 o 18:38, Waldek pisze:
[...]

chociaz moze sie cos zmieni
ktos gdzies (nie pamietam) udostepnial nowy TOiP od 14.09.2019 i tam juz bylo max 100 tys ale do "wlaczenia" tylko po wizycie w oddziale
i przy wlaczonej autoryzacji mobilnej

m.

Data: 2019-09-02 06:26:22
Autor: glumek
przelanie powyzej 50 tys z millenium
ale po wlaczeniu w oddziale chyba da sie np 300 tys/ czy nic z tego?

Data: 2019-09-02 00:06:02
Autor: Dawid Rutkowski
przelanie powyzej 50 tys z millenium
Ew. na przyszłość - to 50k to jest limit złożonych zleceń w ciągu doby - a nie limit kasy, która w ciągu doby wychodzi spoza własnych kont (bo nawet przelew wewnątrz milka podchodzi pod limit).
Więc jak chcesz jednego dnia wypchnąć np. 300k to przez 6 poprzednich dni zlecasz każdego dnia przelew na 50k z datą przyszłą.

Data: 2019-09-02 14:41:29
Autor: Szymon
[...]

Zdarzyło mi się w podobnej sytuacji, iż bank zablokował przelew. Zadzwonili z potwierdzeniem czy na pewno zlecałem.

Druga rzecz: w przypadku zerowego stanu konta i zlecenia przelewu z datą przyszłą wywala mi błąd o braku środków. Warto też mieć na uwadze.

Data: 2019-09-02 05:54:32
Autor: Dawid Rutkowski
przelanie powyzej 50 tys z millenium
Blokowanie to i przy przelewach na 10k się zdarza. Nie ma co czekać, aż sami zadzwonią, można samemu dwonić i kazać popchnąć.
Szczególnie jak chce się zlecić kilka - potrafią zadzwonić zaraz po pierwszym - a potem na kolejne trzeba czekać.

Hmm, zaś na drugą sytuację nie trafiłem, ale chyba też nigdy tak nie zlecałem jeszcze. W santanderze działa to bez problemów - a w milku przetestuję.

Data: 2019-09-02 07:49:01
Autor: ewglaz
przelanie powyzej 50 tys z millenium
Czy to ograniczenie dotyczy również przelewów pomiędzy kontem oszczędnościowym profit a kontem 360°?

Data: 2019-09-02 09:28:33
Autor: Dawid Rutkowski
przelanie powyzej 50 tys z millenium
Nie, te bez ograniczeń.
Ale w sumie niewiele to da - 100k z bankomatu wypłacisz? Ew. w kasie?
Bo na konto innego właściciela w milku limity już obowiązują.

Data: 2019-09-02 10:51:59
Autor: ewglaz
przelanie powyzej 50 tys z millenium
Faktycznie w tabeli opłat ważnej od 14 września limit zostanie podniesiony do 100k.

Data: 2019-09-02 13:09:06
Autor: Dawid Rutkowski
przelanie powyzej 50 tys z millenium
Ale na serio tylko w oddziale to będzie do ustawienia i z warunkiem "autoryzacji mobilnej"?

Data: 2019-09-02 20:37:47
Autor: Szymon
przelanie powyzej 50 tys z millenium

Hmm, zaś na drugą sytuację nie trafiłem, ale chyba też nigdy tak nie zlecałem jeszcze. W santanderze działa to bez problemów - a w milku przetestuję.

OK. Spróbuj. Mając zerowe konto zleć przelew z datą przyszłą. Ciekawe czy i Tobie odrzuci z powodu braku środków.

Data: 2019-09-02 13:07:51
Autor: Dawid Rutkowski
przelanie powyzej 50 tys z millenium
Zrobiłem w apce przelew na więcej niż na koncie na 9 września i przyjęło.
W apce nie ma opcji "zablokuj środki do czasu przelewu", która jest w ST, może to zaznaczałeś i stąd problem?
A to 5 minut jest chyba od wczoraj (tzn. wczoraj zauważyłem).
Ja miałem 10 minut, dawało się więcej ustawić?

Data: 2019-09-03 06:29:53
Autor: Szymon
przelanie powyzej 50 tys z millenium
Zrobiłem w apce przelew na więcej niż na koncie na 9 września i przyjęło.

Zrób przy stanie konta na zero. Nie na "więcej niż zero", bo wtedy działa.
Dodam, iż ja obsługuję konto jedynie z komputera.

W apce nie ma opcji "zablokuj środki do czasu przelewu", która jest w ST, może to zaznaczałeś i stąd problem?

Nie.

A to 5 minut jest chyba od wczoraj (tzn. wczoraj zauważyłem).
Ja miałem 10 minut, dawało się więcej ustawić?

Tak. Miałem na 15 min.
Dla mnie: gorzej. Trzeba czasami naprawdę się uwijać, aby zdążyć. Inna sprawa, iż na minutę przed końcem wyskakuje ostrzeżenie o zakończeniu sesji.

Data: 2019-09-02 23:58:32
Autor: Dawid Rutkowski
przelanie powyzej 50 tys z millenium
Oj, to trzymaj tam 1 grosz i będzie dobrze ;P

A czas sesji - ZTCP to każde kliknięcie go odnawia - to też zmienili?
Problem może rzeczywiście być, ale jedynie w pisaniu wiadomości w poczcie wewnętrznej - choć tu też chyba zrobili tak, że naciśnięcie klawisza odnawia timeout.

PS.: a tablet to nie "komputer"? Na pewno bezpieczniejszy niż PC z windows ;P

Data: 2019-09-03 09:18:00
Autor: Szymon
przelanie powyzej 50 tys z millenium
Oj, to trzymaj tam 1 grosz i będzie dobrze ;P

Postrzegam to jako niedoskonałość systemu transakcyjnego. Pytanie jak wiele jeszcze jest takich niedoskonałości i na ile uprzykrzą życie w momencie, w którym najmniej się tego spodziewam.

Problem może rzeczywiście być, ale jedynie w pisaniu wiadomości w poczcie wewnętrznej - choć tu też chyba zrobili tak, że naciśnięcie klawisza odnawia timeout.

Zrobili, a właściwie to było. Niemniej moje potrzeby są nieco inne niż "standardowe" i tak krótki czas utrudnia życie.
Zastanawiam się też czy faktycznie takie podejście wzmacnia bezpieczeństwo. Zamiast kilka razy w ciągu dnia login/hasło, ktoś potrzebujący stałego dostępu do konta będzie wpisywał kilkanaście/kilkadziesiąt razy. Pewnie w dużej mierze "automatycznie". Z psychologicznego punktu widzenia czujność w takich sytuacjach raczej zostaje obniżona niż podwyższona.

BTW: tablet to nie komputer. Zazwyczaj "trochę" inna pamięć masowa, brak klawiatury, mniejsza przekątna ekranu etc. Tak, wiem - są osoby oglądające filmy na 4" w smartfonie, ale umówmy się, że są i tacy, którzy preferują kapkę większy ekran.

Data: 2019-09-03 04:14:04
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu wtorek, 3 września 2019 09:18:51 UTC+2 użytkownik Szymon napisał:
> [...]

Postrzegam to jako niedoskonałość systemu transakcyjnego. Pytanie jak wiele jeszcze jest takich niedoskonałości i na ile uprzykrzą życie w momencie, w którym najmniej się tego spodziewam.

Tym więcej zostanie, im więcej wykrywający klienci będą opisywali na usenecie, a nie w wiadomościach do banku.

A ten "komputer" to masz z windows? I na jednym oglądasz filmy itp. oraz "bankujesz"?

Data: 2019-09-03 05:06:41
Autor: Dawid Rutkowski
przelanie powyzej 50 tys z millenium
Przy pisaniu wiadomości jednak timeout nie jest resetowany naciskaniem klawiszy klawiatury - ciekawe, czy mi się zdawało, że tak było, czy po prostu wyłączyli z początkiem września?

Za to reset powoduje kliknięcie myszką w obrębie pól z białym tłem - nie musi być to kliknięcie powodujące akcję, wystarczy kliknąć w tło.
Tylko białe - klikanie w szare resetu nie powoduje.

Więc Szymonowi przydałaby się myszka z auto-fire...

Data: 2019-09-03 14:40:00
Autor: Szymon
[...]

To jeszcze pół biedy - jak piszesz to jesteś w stosownej zakładce. Ale gdy "zerkasz" co jakiś czas na rachunek to gorzej.

[...]

Niestety w Aliorze też ma być 5 min. Wyobraź sobie obserwację np. kursów walut przy takim wylogowywaniu.
No nic - może w przyszłości coś wymyślą... Podoba mi się Eurobank - gdy jest ruch na rachunku to dostaję darmowy email.

Data: 2019-09-03 17:37:38
Autor: Szymon
przelanie powyzej 50 tys z millenium

A ten "komputer" to masz z windows? I na jednym oglądasz filmy itp. oraz "bankujesz"?

Tak/Nie.

Data: 2019-09-03 09:03:10
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu wtorek, 3 września 2019 17:38:29 UTC+2 użytkownik Szymon napisał:

> A ten "komputer" to masz z windows? I na jednym oglądasz filmy itp.. oraz "bankujesz"?

Tak/Nie.

Głupio/mądrze.

Data: 2019-09-03 13:18:33
Autor: zaqu
przelanie powyzej 50 tys z millenium
Próbowałem zmienić czas do wylogowania. Nie można, wyskakuje komunikat nie mniej jak 3 minuty i nie więcej jak 5 minut

Data: 2019-09-03 12:27:33
Autor: Olin
Dnia Tue, 3 Sep 2019 09:18:00 +0200, Szymon napisał(a):

BTW: tablet to nie komputer. Zazwyczaj "trochę" inna pamięć masowa, brak klawiatury, mniejsza przekątna ekranu etc.

Pamiętam czasy, kiedy z Odrą i Riadem trzeba się było komunikować za pomocą
kart perforowanych. Znaczy się, to nie były komputery.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
Mark Twain

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2019-09-02 20:40:14
Autor: Szymon
przelanie powyzej 50 tys z millenium
Przy okazji - miałem ustawione wylogowanie po 15 min. bezczynności. Od teraz max to 5 min.

Data: 2019-09-02 08:40:56
Autor: Robert Sierant
W dniu 2019-09-02 o 06:26, glumek pisze:
ale po wlaczeniu w oddziale chyba da sie np 300 tys/ czy nic z tego?

obecnie max 50kzł, jak więcej to w placówce i 7 zł prowizji

RobertS

https://finansowewariacje.wordpress.com/

Data: 2019-09-02 17:33:49
Autor: J.F.
Dnia Sun, 1 Sep 2019 18:33:43 +0200, glumek napisał(a):
dzis chciałem przelac troche wiecej kasy z millenium i pisze ze limit dzienny to 50 tys...ehh
czy dzwoniac do nich na infolinie zwieksza limit czy tylko w oddziale ?
mial ktos z nimi do czynienia ?

Limitu nie zwieksza, ale telefonicznie mozna ponoc 80k przelac.

Nie wystarcza ci dwa przelewy w dwa dni ?

I ktos tu pisal, ze to sie tyczy kwot zleconych, wiec mozna co dzien zlecic przelew przyszly i wyjda w jeden dzien.

J.

przelanie powyzej 50 tys z millenium