przele z multi banku na karte podarunkową w BZWBK

Data: 2009-08-18 01:00:30
Autor: tommeq design
przele z multi banku na karte podarunkową w BZWBK
Witam, mam problem a mianowicie w czwartek rano  został wysłany
przelew z multibanku na moją kartę podarunkową w BZWBK, pieniądze jak
dotąd na karcie się nie pojawiły. Czy w którymś z tych banków są
jakieś problemy techniczne ? Czy pieniądze mogły nie dojść przez to ze
ostatnio wypłaciłem z karty pieniądze a przelew ten był pierwszy po
wypłacie ? Stan konta sprawdzam sms czy to przez to mogą być takie
opóźnienia ?
Pozdrawiam

przele z multi banku na karte podarunkową w BZWBK