przelew Inteligo do PKO BP

Data: 2009-11-16 15:00:52
Autor: gregor
przelew Inteligo do PKO BP
Jak dlugo trwa i czy jesli bedzie przelewana wieksza kwota (transakcja zakupu
mieszkania) to bede musial jakos to dodatkowo potwierdzac?
Pozdr
Gregor

Data: 2009-11-16 16:08:13
Autor: zlotowinfo
przelew Inteligo do PKO BP
Użytkownik "gregor" <gregorz@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:hdrpf4$cma$1inews.gazeta.pl...
Jak dlugo trwa i czy jesli bedzie przelewana wieksza kwota
ok. 15 minut, puszczone wieczorem może dojść dopiero rano
(transakcja zakupu
mieszkania) to bede musial jakos to dodatkowo potwierdzac?

nie powinno, to nie polbank
jednak niektóre banki mają możliwość definiowania dziennych limitów np. getin, ale czy ma to inteligo to nie wiem

--
http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat

Data: 2009-11-16 17:00:56
Autor: TZ
przelew Inteligo do PKO BP
Cześć Zlotowinfo!

W poniedziałek, 16 listopada 2009, o godz. 16:08:13, napisałeś na temat:
"przelew Inteligo do PKO BP"
zlotowinfo usuntousun@go2.pl, news:hdrpt0$e68$1inews.gazeta.pl

jednak niektóre banki mają możliwość definiowania dziennych limitów np.
getin, ale czy ma to inteligo to nie wiem

Limity dotyczą operacjom przy pomocy karty VE.
Można je dowolnie modyfikować.

Przelew przy pomocy serwisu WWW nie ma limitów.
No może ponad 1mln bo wtedy sorbnet ;-)

--
Hej!
TZ

- Zagłoba miał konia, pod którym się uginał. -

Data: 2009-11-16 17:33:17
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow2
przelew Inteligo do PKO BP
Przelew przy pomocy serwisu WWW nie ma limitów.
No może ponad 1mln bo wtedy sorbnet ;-)

czy kolega ma na myśli że:
1) inteligo odrzuci przelew niemożliwy do realizacji bez sorbnetu?
2) klient sam powinien pamiętać o jednomilionowym limicie w celu
podzielenia przelewu na części i uniknięcia dodatkowej opłaty?

BTW: czy ponadmilionowe przelewy wewnętrzne w bankach na terenie PL
muszą chodzić sorbnetem? Przykładowo spółka płaci developerowi np. za wypasioną siedzibę zbudowaną pod klucz np. 5.000.000 PLN, obydwa
podmioty mają rachunki firmowe w tym samym banku. czy w takim wypadku haracz dla Sorbnetu będzie konieczny?

Data: 2009-11-16 17:43:46
Autor: TZ
przelew Inteligo do PKO BP
Cześć zwyklyklientwieluzwyklychbankow2 !

Dnia (poniedziałek), 2009-11-16 o godz. 17:33:17 zwyklyklientwieluzwyklychbankow2@op.pl zwyklyklientwieluzwyklychbankow2@op.pl news:395f.0000010e.4b017ecdnewsgate.onet.pl
Napisał na temat "przelew Inteligo do PKO BP":

czy w takim wypadku haracz dla Sorbnetu będzie konieczny?

Zadzwoń na infolinię bo jak na razie nic nie wnosisz do dyskusji tylko
robisz za czepiającego się pieniacza.

--
Hej!

- Dzisiaj rano na śniadanie zjadłem śniadanie-

Data: 2009-11-16 17:55:30
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow2
przelew Inteligo do PKO BP
robisz za czepiającego się pieniacza.

raczej pytacza, bo się z nikim nie kłócę,
nie twierdzę że kolega jest niekompetentny
czy głupi albo niedoinformowany

co więcej, zakładam, że kolega może wie więcej
ode mnie, więc dopytuję o dodatkowe szczegóły,
licząc na to że dowiem się coś nowego i ciekawego

Data: 2009-11-16 18:42:26
Autor: TZ
przelew Inteligo do PKO BP
Cześć Zwyklyklientwieluzwyklychbankowie2!

W poniedziałek, 16 listopada 2009, o godz. 17:55:30, napisałeś na temat:
"przelew Inteligo do PKO BP"
zwyklyklientwieluzwyklychbankow2@op.pl zwyklyklientwieluzwyklychbankow2@op.pl, news:395f.00000113.4b018402newsgate.onet.pl

licząc na to że dowiem się coś nowego i ciekawego

A ja opisuję szczegóły ze swojego ponad 6-letniego doświadczenia z Inteligo.

--
Hej!
TZ

- Sztyletem trafił w samo sedno mechanizmu miłości -

Data: 2009-11-16 20:41:10
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow3
przelew Inteligo do PKO BP
> licząc na to że dowiem się coś nowego i ciekawego

A ja opisuję szczegóły ze swojego ponad 6-letniego doświadczenia z Inteligo.

w takim razie przy[puszczam że niedawno pkobp musiało znacząco
poprawić "inteligencję" swoich bankomatów. Bo kiedy chciałem
bezprowizyjnie sprawdzić saldo i celowo wpisałem polecenie
wypłaty 1.000.000zł wiedząc że 1) tyle nie mam 2) tyle bankomat nie wypłaci (ale, jak przypuszczałem, napisze, że posiadam na koncie "tylko" xxxx zł) bankomat zażądał podania kwoty <=4000
a kiedy wpisałem 4000, dowiedziałem sie że mam wpisać mniej
bo do wypłaty było 3990 (saldo 3997), żadnego blokowania kwot

Data: 2009-11-16 16:37:28
Autor: Peet
przelew Inteligo do PKO BP
On 2009-11-16 16:00, gregor wrote:
Jak dlugo trwa i czy jesli bedzie przelewana wieksza kwota (transakcja zakupu
mieszkania) to bede musial jakos to dodatkowo potwierdzac?

Przelew idzie natychmiast.

Data: 2009-11-16 16:38:35
Autor: TZ
przelew Inteligo do PKO BP
Cześć gregor !

Dnia (poniedziałek), 2009-11-16 o godz. 16:00:52 gregor gregorz@gazeta.SKASUJ-TO.pl news:hdrpf4$cma$1inews.gazeta.pl
Napisał na temat "przelew Inteligo do PKO BP":

Jak dlugo trwa

Kilkadziesiąt sekund to max.

i czy jesli bedzie przelewana wieksza kwota (transakcja zakupu
mieszkania) to bede musial jakos to dodatkowo potwierdzac?

Może być telefon z Inteligo ale raczej duży przelew jest tylko potwierdzany
kodem ze zdrapki, jak zwykły mały.
Zdzwoń na infolinię i nie próbuj wypłacać tak sporej kwoty w bankomacie, bo
na pewno jej nie będzie miał. Jak już to na kilka/naście automatów a najpewniej
w placówce PKO BP i terminal POS po wcześniejszym uzgodnieniu takiej
wypłaty, by mieli kasę pod ręką.

--
Hej!

- Przez uderzenia pędzlem malarz uzyskuje smutek na twarzy modelki.-

Data: 2009-11-16 17:01:01
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow2
przelew Inteligo do PKO BP
> Jak dlugo trwa

Kilkadziesiąt sekund to max.

w dzień roboczy do 20 minut, w weekend kilkanaście godzin

> [...]
> mieszkania) to bede musial jakos to dodatkowo potwierdzac?

Może być telefon z Inteligo ale raczej duży przelew jest tylko potwierdzany

z inteligo do pkobp nie, w drugą stronę mogliby dzwonić.

Zdzwoń na infolinię i nie próbuj wypłacać tak sporej kwoty w bankomacie,

a wątkotwórca jest zleceniodawcą czy odbiorca tej wielkiej kwoty?

Data: 2009-11-16 17:08:07
Autor: TZ
przelew Inteligo do PKO BP
Cześć zwyklyklientwieluzwyklychbankow2 !

Dnia (poniedziałek), 2009-11-16 o godz. 17:01:01 zwyklyklientwieluzwyklychbankow2@op.pl zwyklyklientwieluzwyklychbankow2@op.pl news:395f.00000106.4b01773dnewsgate.onet.pl
Napisał na temat "przelew Inteligo do PKO BP":

Kilkadziesiąt sekund to max.

w dzień roboczy do 20 minut, w weekend kilkanaście godzin

W niedzielę robiłem i trwało to max z 5 minut.
To idzie bez sesji eliksir, jako przelew wewnętrzny.
Chyba, żeby coś się zmieniło.

a wątkotwórca jest zleceniodawcą czy odbiorca tej wielkiej kwoty?

Jak pisze "transakcja zakupu mieszkania" a za zakup raczej się wpłaca kasę a
nie otrzymuje ;-))

--
Hej!

- Po wysłuchaniu "Reduty Ordona" w Marcinku zaczęło się coś przewracać.-

Data: 2009-11-16 17:24:41
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow2
przelew Inteligo do PKO BP

> w dzień roboczy do 20 minut, w weekend kilkanaście godzin

W niedzielę robiłem i trwało to max z 5 minut.
To idzie bez sesji eliksir, jako przelew wewnętrzny.
Chyba, żeby coś się zmieniło.

to chyba mnie pkobp nie lubi ;) bo latem 2009 przelewy z firmowego s.c. na osobiste wspólnika trwały jak opisalem

> a wątkotwórca jest zleceniodawcą czy odbiorca tej wielkiej kwoty?

Jak pisze "transakcja zakupu mieszkania" a za zakup raczej się wpłaca kasę a nie otrzymuje ;-))

myśle podobnie, dlatego nieco zdziwiły mnie czyjeś powyższe
porady o _wypłacaniu_ w bankomacie lub kilkunastu bankomatach

Data: 2009-11-16 17:38:29
Autor: TZ
przelew Inteligo do PKO BP
Cześć Zwyklyklientwieluzwyklychbankowie2!

W poniedziałek, 16 listopada 2009, o godz. 17:24:41, napisałeś na temat:
"przelew Inteligo do PKO BP"
zwyklyklientwieluzwyklychbankow2@op.pl zwyklyklientwieluzwyklychbankow2@op.pl, news:395f.0000010a.4b017cc9newsgate.onet.pl

Jak pisze "transakcja zakupu mieszkania" a za zakup raczej się wpłaca kasę a nie otrzymuje ;-))

myśle podobnie, dlatego nieco zdziwiły mnie czyjeś powyższe
porady o _wypłacaniu_ w bankomacie lub kilkunastu bankomatach

To chyba jednak nadal myślisz "odwrotnie".
Jeżeli ma obawy co do przelewu to może się zdecydować zapłacić gotówką i
podjąć próbę jej wypłacenia. A to w bankomacie może być niemożliwe do
zrealizowania a nawet wiązać się z blokadą środków na koncie.
Zapoda dyspozycję wypłaty np. 10tys zł a bankomat wypłaci tylko połowę bo
akurat tyle tylko miał. I potem czas reklamacji i brak możliwości podjęcia
zablokowanej kwoty, która niby została wypłacona.
Dlatego polecałem jak już coś POS, w placówce banku przy takiej kwocie.

Czy teraz wszystko jasne?

--
Hej!
TZ

- Higiena... to jest wtedy, kiedy myjemy się częściej niż musimy. -

Data: 2009-11-16 17:52:12
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow2
przelew Inteligo do PKO BP
[...]

na karcie inteligo można ustawic dowolny limit dzienny, np. 996.000zł

Nie ma niebezpieczeństwa blokady, bo bankomat traktuje kwoty >4000 jako błędne i każde wpisać mniejszą a kwoty max. 4.000 realizuje gdy 100-ki, jeśli nie ma, wtedy max. wypłata jednorazowa to 40x50=2.000zł, potem gdy zabraknie 50-tek, max. wypłata jednorazowa to 40x20=800zł, i tak można stac sobie przy bankomacie i wstukiwać kolejne dyspozycje aż do całkowitego opróżnienia bankomatu. Karta VE inteligo jako jedyna
karta w PL pozwala na takie coś. Inne, nawet Alior, mają limity dużo
niższe niż cena mieszkania (zazwyczaj max to 10.000 lub 15.000 /dobe).

Data: 2009-11-16 18:30:15
Autor: TZ
przelew Inteligo do PKO BP
Cześć Zwyklyklientwieluzwyklychbankowie2!

W poniedziałek, 16 listopada 2009, o godz. 17:52:12, napisałeś na temat:
"przelew Inteligo do PKO BP"
zwyklyklientwieluzwyklychbankow2@op.pl zwyklyklientwieluzwyklychbankow2@op.pl, news:395f.00000112.4b01833cnewsgate.onet.pl

na karcie inteligo można ustawic dowolny limit dzienny, np. 996.000zł

Można dać bez limitu!

Nie ma niebezpieczeństwa blokady, bo bankomat traktuje kwoty >4000 jako błędne i każde wpisać mniejszą a kwoty max. 4.000
[ciach]

To jakim cudem wypłacałem kwoty 5000 (pięć tys. zł) za jednym razem?
Było to z pięć lat temu, wtedy też kupowałem dom a tą kwotę brałem na opłaty
przedwstępne i takie tam...
Nie przeczę, może teraz jest tak jak piszesz, bo tak powinno być.

A info o wypłacie sporej kwoty dostałem właśnie na infolinii, by nie
wypłacać z bankomatu bo może braknąć kasy w bankomacie i może powstać
blokada kwoty niewypłaconej.
Wypłaty robię z bankomatów PKO BP lub POS na poczcie polskiej.

--
Hej!
TZ

- Alkoholik nie może mieć dzieci, bo się trzęsie -

Data: 2009-11-16 22:29:21
Autor: Grzegorz Mazur
przelew Inteligo do PKO BP
TZ (gurmnf@tnmrgn.cy[ROT13]) wrote in news:7051190661$20091116183018thezas:
[...]

W tej chwili większość bankomatów, które używałem, potrafi wypłacić mniej niż 40 banknotów na raz. Dlatego jak najwyższym nominałem są stówki, to biorę maks po 3000 zł (żeby był zapas - raz wyjąłem więcej - chyba 3500 - to się musiałem szarpać i bałem się, że podrę kasę). Ale ostatnio trafiłem na jakiś (chyba Nordea), który miał dwustuzłotówki - i tam po 6000 spoko można brać :)

A info o wypłacie sporej kwoty dostałem właśnie na infolinii, by nie
wypłacać z bankomatu bo może braknąć kasy w bankomacie i może powstać
blokada kwoty niewypłaconej.

W tej chwili bankomat nie powinien już pozwolić na realizację transakcji, jeśli danej kwoty nie ma... Ale zawsze lepiej dmuchać na zimne ;)))

Pozdrawiam,
G.

--
GIT d++ s:+ a->? c++$ U P L+ !E W+ N++ o? K? w O-- -- M-- V- PS+ PE+++ Y+
PGP  t+@ 5- X- !R tv+ b++ DI+++ D+ G+ e+++ h-- - y?

Data: 2009-11-16 22:02:16
Autor: Gregor
przelew Inteligo do PKO BP
zwyklyklientwieluzwyklychbankow2@op.pl napisał(a):

> [...]

> Zdzwoń na infolinię i nie próbuj wypłacać tak sporej kwoty w bankomacie, a wątkotwórca jest zleceniodawcą czy odbiorca tej wielkiej kwoty?

Ja niestety bede dawca kasy, a pytalem, bo Pani od ktorej mam kupic
dowiadywala sie i cos jej wlasnie mowili o limitach ale to moze w samym PKO
BP. Zreszta zadzwonei jutro na infolinie w celu upewnienia sie!

Pozdr.
Gregor

--

przelew Inteligo do PKO BP