przelew Inteligo do PKO BP

Data: 2009-11-16 16:38:35
Autor: TZ
przelew Inteligo do PKO BP
Cześć gregor !

Dnia (poniedziałek), 2009-11-16 o godz. 16:00:52 gregor gregorz@gazeta.SKASUJ-TO.pl news:hdrpf4$cma$1inews.gazeta.pl
Napisał na temat "przelew Inteligo do PKO BP":

Jak dlugo trwa

Kilkadziesiąt sekund to max.

i czy jesli bedzie przelewana wieksza kwota (transakcja zakupu
mieszkania) to bede musial jakos to dodatkowo potwierdzac?

Może być telefon z Inteligo ale raczej duży przelew jest tylko potwierdzany
kodem ze zdrapki, jak zwykły mały.
Zdzwoń na infolinię i nie próbuj wypłacać tak sporej kwoty w bankomacie, bo
na pewno jej nie będzie miał. Jak już to na kilka/naście automatów a najpewniej
w placówce PKO BP i terminal POS po wcześniejszym uzgodnieniu takiej
wypłaty, by mieli kasę pod ręką.

--
Hej!

- Przez uderzenia pędzlem malarz uzyskuje smutek na twarzy modelki.-

Data: 2009-11-16 17:01:01
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow2
przelew Inteligo do PKO BP
> Jak dlugo trwa

Kilkadziesiąt sekund to max.

w dzień roboczy do 20 minut, w weekend kilkanaście godzin

> [...]
> mieszkania) to bede musial jakos to dodatkowo potwierdzac?

Może być telefon z Inteligo ale raczej duży przelew jest tylko potwierdzany

z inteligo do pkobp nie, w drugą stronę mogliby dzwonić.

Zdzwoń na infolinię i nie próbuj wypłacać tak sporej kwoty w bankomacie,

a wątkotwórca jest zleceniodawcą czy odbiorca tej wielkiej kwoty?

Data: 2009-11-16 17:08:07
Autor: TZ
przelew Inteligo do PKO BP
Cześć zwyklyklientwieluzwyklychbankow2 !

Dnia (poniedziałek), 2009-11-16 o godz. 17:01:01 zwyklyklientwieluzwyklychbankow2@op.pl zwyklyklientwieluzwyklychbankow2@op.pl news:395f.00000106.4b01773dnewsgate.onet.pl
Napisał na temat "przelew Inteligo do PKO BP":

Kilkadziesiąt sekund to max.

w dzień roboczy do 20 minut, w weekend kilkanaście godzin

W niedzielę robiłem i trwało to max z 5 minut.
To idzie bez sesji eliksir, jako przelew wewnętrzny.
Chyba, żeby coś się zmieniło.

a wątkotwórca jest zleceniodawcą czy odbiorca tej wielkiej kwoty?

Jak pisze "transakcja zakupu mieszkania" a za zakup raczej się wpłaca kasę a
nie otrzymuje ;-))

--
Hej!

- Po wysłuchaniu "Reduty Ordona" w Marcinku zaczęło się coś przewracać.-

Data: 2009-11-16 17:24:41
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow2
przelew Inteligo do PKO BP

> w dzień roboczy do 20 minut, w weekend kilkanaście godzin

W niedzielę robiłem i trwało to max z 5 minut.
To idzie bez sesji eliksir, jako przelew wewnętrzny.
Chyba, żeby coś się zmieniło.

to chyba mnie pkobp nie lubi ;) bo latem 2009 przelewy z firmowego s.c. na osobiste wspólnika trwały jak opisalem

> a wątkotwórca jest zleceniodawcą czy odbiorca tej wielkiej kwoty?

Jak pisze "transakcja zakupu mieszkania" a za zakup raczej się wpłaca kasę a nie otrzymuje ;-))

myśle podobnie, dlatego nieco zdziwiły mnie czyjeś powyższe
porady o _wypłacaniu_ w bankomacie lub kilkunastu bankomatach

Data: 2009-11-16 17:38:29
Autor: TZ
przelew Inteligo do PKO BP
Cześć Zwyklyklientwieluzwyklychbankowie2!

W poniedziałek, 16 listopada 2009, o godz. 17:24:41, napisałeś na temat:
"przelew Inteligo do PKO BP"
zwyklyklientwieluzwyklychbankow2@op.pl zwyklyklientwieluzwyklychbankow2@op.pl, news:395f.0000010a.4b017cc9newsgate.onet.pl

Jak pisze "transakcja zakupu mieszkania" a za zakup raczej się wpłaca kasę a nie otrzymuje ;-))

myśle podobnie, dlatego nieco zdziwiły mnie czyjeś powyższe
porady o _wypłacaniu_ w bankomacie lub kilkunastu bankomatach

To chyba jednak nadal myślisz "odwrotnie".
Jeżeli ma obawy co do przelewu to może się zdecydować zapłacić gotówką i
podjąć próbę jej wypłacenia. A to w bankomacie może być niemożliwe do
zrealizowania a nawet wiązać się z blokadą środków na koncie.
Zapoda dyspozycję wypłaty np. 10tys zł a bankomat wypłaci tylko połowę bo
akurat tyle tylko miał. I potem czas reklamacji i brak możliwości podjęcia
zablokowanej kwoty, która niby została wypłacona.
Dlatego polecałem jak już coś POS, w placówce banku przy takiej kwocie.

Czy teraz wszystko jasne?

--
Hej!
TZ

- Higiena... to jest wtedy, kiedy myjemy się częściej niż musimy. -

Data: 2009-11-16 17:52:12
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow2
przelew Inteligo do PKO BP
[...]

na karcie inteligo można ustawic dowolny limit dzienny, np. 996.000zł

Nie ma niebezpieczeństwa blokady, bo bankomat traktuje kwoty >4000 jako błędne i każde wpisać mniejszą a kwoty max. 4.000 realizuje gdy 100-ki, jeśli nie ma, wtedy max. wypłata jednorazowa to 40x50=2.000zł, potem gdy zabraknie 50-tek, max. wypłata jednorazowa to 40x20=800zł, i tak można stac sobie przy bankomacie i wstukiwać kolejne dyspozycje aż do całkowitego opróżnienia bankomatu. Karta VE inteligo jako jedyna
karta w PL pozwala na takie coś. Inne, nawet Alior, mają limity dużo
niższe niż cena mieszkania (zazwyczaj max to 10.000 lub 15.000 /dobe).

Data: 2009-11-16 18:30:15
Autor: TZ
przelew Inteligo do PKO BP
Cześć Zwyklyklientwieluzwyklychbankowie2!

W poniedziałek, 16 listopada 2009, o godz. 17:52:12, napisałeś na temat:
"przelew Inteligo do PKO BP"
zwyklyklientwieluzwyklychbankow2@op.pl zwyklyklientwieluzwyklychbankow2@op.pl, news:395f.00000112.4b01833cnewsgate.onet.pl

na karcie inteligo można ustawic dowolny limit dzienny, np. 996.000zł

Można dać bez limitu!

Nie ma niebezpieczeństwa blokady, bo bankomat traktuje kwoty >4000 jako błędne i każde wpisać mniejszą a kwoty max. 4.000
[ciach]

To jakim cudem wypłacałem kwoty 5000 (pięć tys. zł) za jednym razem?
Było to z pięć lat temu, wtedy też kupowałem dom a tą kwotę brałem na opłaty
przedwstępne i takie tam...
Nie przeczę, może teraz jest tak jak piszesz, bo tak powinno być.

A info o wypłacie sporej kwoty dostałem właśnie na infolinii, by nie
wypłacać z bankomatu bo może braknąć kasy w bankomacie i może powstać
blokada kwoty niewypłaconej.
Wypłaty robię z bankomatów PKO BP lub POS na poczcie polskiej.

--
Hej!
TZ

- Alkoholik nie może mieć dzieci, bo się trzęsie -

Data: 2009-11-16 22:29:21
Autor: Grzegorz Mazur
przelew Inteligo do PKO BP
TZ (gurmnf@tnmrgn.cy[ROT13]) wrote in news:7051190661$20091116183018thezas:
[...]

W tej chwili większość bankomatów, które używałem, potrafi wypłacić mniej niż 40 banknotów na raz. Dlatego jak najwyższym nominałem są stówki, to biorę maks po 3000 zł (żeby był zapas - raz wyjąłem więcej - chyba 3500 - to się musiałem szarpać i bałem się, że podrę kasę). Ale ostatnio trafiłem na jakiś (chyba Nordea), który miał dwustuzłotówki - i tam po 6000 spoko można brać :)

A info o wypłacie sporej kwoty dostałem właśnie na infolinii, by nie
wypłacać z bankomatu bo może braknąć kasy w bankomacie i może powstać
blokada kwoty niewypłaconej.

W tej chwili bankomat nie powinien już pozwolić na realizację transakcji, jeśli danej kwoty nie ma... Ale zawsze lepiej dmuchać na zimne ;)))

Pozdrawiam,
G.

--
GIT d++ s:+ a->? c++$ U P L+ !E W+ N++ o? K? w O-- -- M-- V- PS+ PE+++ Y+
PGP  t+@ 5- X- !R tv+ b++ DI+++ D+ G+ e+++ h-- - y?

Data: 2009-11-16 22:02:16
Autor: Gregor
przelew Inteligo do PKO BP
zwyklyklientwieluzwyklychbankow2@op.pl napisał(a):

> [...]

> Zdzwoń na infolinię i nie próbuj wypłacać tak sporej kwoty w bankomacie, a wątkotwórca jest zleceniodawcą czy odbiorca tej wielkiej kwoty?

Ja niestety bede dawca kasy, a pytalem, bo Pani od ktorej mam kupic
dowiadywala sie i cos jej wlasnie mowili o limitach ale to moze w samym PKO
BP. Zreszta zadzwonei jutro na infolinie w celu upewnienia sie!

Pozdr.
Gregor

--

przelew Inteligo do PKO BP