przelew SEPA - czy dobrze kombinuje?

Data: 2010-02-01 17:04:22
Autor: RobertS
przelew SEPA - czy dobrze kombinuje?
coś nie ogarniam tych zagranicznych numerów kont, muszę wpłacić/przelać euro na konto:

Sydbank, Flensburg
Konto 1 251 410 004
BLZ 215 106 00

przelew z multibanku,  i mam m.in. wypełnić pola:
IBAN
numer BIC

czy w pole IBAN wpisuję ww. numer
a BLZ to numer BIC?

RobertS

Data: 2010-02-01 17:20:42
Autor: Adam S.
[...]

Raczej nie
Sprawdź np taką stronę
http://www.iban-rechner.de/bic_und_iban.html?&L=0

Z tym że nie jestem pewien czy wszystkie banki działające  w Niemczech przyjęły takie rozwiazanie konwersji starego numeru na iban
pozd
as

Data: 2010-02-01 17:33:14
Autor: RobertS
[...]

dzieki
wyswietlilo mi sie cos takiego:
IBAN: DE39215106001251410004 tylko czy to na pewno wlasciwy numer?

RobertS

Data: 2010-02-01 17:44:16
Autor: Adam S.

Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:hk6voc$23fn$1opal.icpnet.pl...

[...]

Dlatego najlepiej zapytać posiadacza rachunku o jego IBAN . Powinien mieć .
Na stronie masz tez BIC banku.

Pozdrawiam

Data: 2010-02-01 17:54:17
Autor: RobertS
[...]

napisałem już do posiadacza rachunku, ale może uda mi się też czegoś dowiedzieć w jego banku

w każdym razie dzięki za pomoc ;-)

RobertS

przelew SEPA - czy dobrze kombinuje?