przelew SEPA - mBank?

Data: 2015-07-27 22:44:46
Autor: RobertS
przelew SEPA - mBank?
chcę przelać euro z mBanku do ALiora (kantor), przelew SEPA, na ror (mam >5 zł czyli więcej niż wynosi opłata) i komunikat "brak środków"

WTF?

RobertS

Data: 2015-07-28 10:30:13
Autor: Chris94
przelew SEPA - mBank?
Dnia Mon, 27 Jul 2015 22:44:46 +0200, RobertS napisał(a):

chcę przelać euro z mBanku do ALiora (kantor), przelew SEPA, na ror (mam  >5 zł czyli więcej niż wynosi opłata) i komunikat "brak środków"

WTF?

A czy oba rachunki są prowadzone w EUR?
Czy zaznaczyłeś opcję kosztową SHA?

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2015-08-03 22:43:10
Autor: Chris94
przelew SEPA - mBank?
[...]

Wyjaśniło się coś?

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2016-01-28 03:12:02
Autor: c.kownacki
przelew SEPA - mBank?
W dniu poniedziałek, 27 lipca 2015 22:44:47 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:
chcę przelać euro z mBanku do ALiora (kantor), przelew SEPA, na ror (mam  >5 zł czyli więcej niż wynosi opłata) i komunikat "brak środków"

WTF?

-- pozdrawiam
RobertS

Opłata za przelew SEPA jest pobierana z konta walutowego w euro. Jeśli więc przelewasz środki wysokości salda rachunku eMax Euro to będziesz miał brak środków. Nie pobierze 5 PLN z konta złotówkowego. Oczywiście wysokość opłaty uwzględnia spread banku. Takie to złodziejstwo.

Pozdrawiam

Data: 2016-01-28 13:26:33
Autor: Krzysztof
przelew SEPA - mBank?

Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:b3037c36-15c4-48f6-a963-0ae171527595@googlegroups.com...

> [...]

Opłata za przelew SEPA jest pobierana z konta walutowego w euro. Jeśli więc przelewasz środki wysokości salda rachunku eMax Euro to będziesz miał brak środków. Nie pobierze 5 PLN z konta złotówkowego. Oczywiście wysokość opłaty uwzględnia spread banku. Takie to złodziejstwo.
Otworz sobie w Smarcie w EUR i bedziesz mial SEPA darmowe.
Nie korzystac z bankow, ktore okradaja klienta jak moga, np. Alior przy przelewach walutowych pozwala wybrac rachunek do oplat za przelew a skoro tabela oplat jest w PLN to powinnismy miec mozliwosc wskazania takiego rachunku.
Mbank nie jest pod zadnym wzgledem konkurencyjny do innych bankow i mozna spokojnie poszukac lepszych i tanszych rozwiazan.

przelew SEPA - mBank?