przelew SMS na innego operatora - czy tak idzie

1 Data: Październik 29 2009 18:48:12
Autor: ttt
przelew SMS na innego operatora - czy tak idzie
Czy jest mozliwosc przelania kwoty ze swojego konta np. w Orange na inne
konto np. w Play? Tzn. majac np. telefon z karta POP i majac na niej duzo
srodkow do wykorzystania czy mozna komus kto ma Play Fresha zrobic prezent i
"przelac" czesc tych srodkow?

Dzieki za odpowiedz.

2 Data: Październik 29 2009 19:29:32
Autor: SDD
Re: przelew SMS na innego operatora - czy tak idzie

Użytkownik "ttt" <tl6@nospamwp.pl> napisał w wiadomości
Dzieki za odpowiedz.

Chyba zartujesz. Pomysl przez chwile.
Operator to nie bank.
Ty na koncie nie masz juz pieniedzy - pieniadze zaplaciles operatorowi i
staly si j ego wlsnoscia w momencie zakupu karty. Koniec kropka i szlus.
Dlaczego operator mialby za te pieniedze wykupowac uslugi u innego
operatora?

Pozdrawiam
SDD

3 Data: Październik 29 2009 19:37:30
Autor: ttt
Re: przelew SMS na innego operatora - czy tak idzie
Chyba zartujesz. Pomysl przez chwile.
Operator to nie bank.

A dlaczego mialbym zartowac? Mam na karcie srodki, ktore doladowalem z
wlasnej kieszeni, nie wykorzystuje ich w calosci i chce komus czesc z tych
srodkow podarowac. Nie widze w tym nic dziwnego. Wiem, ze z Orange na Orange
taka mozliwosc jest, a nie wiem czy jest mozliwosc z Orange na innego
operatora. Stad pytanie.

4 Data: Październik 29 2009 20:06:24
Autor: coolina
Re: przelew SMS na innego operatora - czy tak idzie
A dlaczego mialbym zartowac? Mam na karcie srodki, ktore doladowalem z

dyskutujesz z trollem.
Ad meriutum: oczywiście że możesz doładować tak, tylko musisz poprzedzić
kodem skróconym operatora

jkolina

5 Data: Październik 29 2009 20:06:58
Autor: SDD

A dlaczego mialbym zartowac? Mam na karcie srodki, ktore doladowalem z
wlasnej kieszeni, nie wykorzystuje ich w calosci i chce komus czesc z tych

Ale Tobie sie tylko wydaje, ze masz środki!!!!
Nie masz tam zadnych pieniedzy, uwierz mi. Operator to nie bank!
Przeanalizuj to na spokojnie i tez dojdziesz do takiego wniosku.

Pozdrawiam
SDD

6 Data: Październik 29 2009 20:11:58
Autor: Andre NH
Re: przelew SMS na innego operatora - czy tak idzie
A dlaczego mialbym zartowac? Mam na karcie srodki, ktore doladowalem z

Na karcie nie masz żadnych środków.

[...]

Mozesz sprecyzowac jak z Orange na Orange to sie odbywa?

Andre

7 Data: Październik 29 2009 20:41:21
Autor: ttt
Re: przelew SMS na innego operatora - czy tak idzie
Mozesz sprecyzowac jak z Orange na Orange to sie odbywa?

Usluga "Przelew SMS". Potwierdzam, ze to dziala bo takie cos juz robilem.

8 Data: Październik 31 2009 23:22:08
Autor: Remek
Użytkownik "ttt" napisał:

Usluga "Przelew SMS". Potwierdzam, ze to dziala bo takie cos juz robilem.

Niestety nie zawsze działa:

"usługa Przelew SMS nie jest dostępna dla użytkownika o podanym
numerze"

Remek

9 Data: Październik 29 2009 20:22:16
Autor: Grzegorz Jablonski
ttt wrote:
[...]

Nie wiem jak w Play, ale w GaduAIR mozna, z tym ze to malo oplacalne:

http://www.gaduair.pl/doladowania/przez-sms/

Pozdrawiam,
GWJ

10 Data: Październik 29 2009 20:27:39
Autor: SDD
Re: przelew SMS na innego operatora - czy tak idzie

Uzytkownik "Grzegorz Jablonski" <gwj@invalid.com> napisal w wiadomosci

Nie wiem jak w Play, ale w GaduAIR mozna, z tym ze to malo oplacalne:

http://www.gaduair.pl/doladowania/przez-sms/

Placenie SMSami (z zabojcza prowizja dla operatora) a przelewanie rzekomych
pieniedzy, kore zdaniem niektorych posiadaczy pre-paidow znajduja sie na ich
kontach uzytkownikow to raczej dwie rozne rzeczy :)

Pozdrawiam
SDD

11 Data: Październik 29 2009 21:01:30
Autor: Piotr M
[...]

Ale nie zaprzeczysz że się da :P
Prowizja, na którą się powołujesz, to już inna sprawa. Tak jak w bankach...

--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?

przelew SMS na innego operatora - czy tak idzie