przelew darowizna

Data: 2009-05-27 18:44:21
Autor: SDD
przelew darowizna

Użytkownik "Gr" <gr_nospam_2@gmail.com> napisał w wiadomości news:gvjj79$hs6$1node2.news.atman.pl...

się że US się może do tego przyczepić. Rozumiem że muszę im złożyć SDZ2 i dołączyć potwierdzenie przelewu który był darowizną (podobno mam na to pół roku). Nie ma już od tego odwrotu? Nie mogę cofnąć tych pieniędzy z

IMHO to *nie jest* darowizna, gdyz nie sa to Twoje pieniadze, podarowane Ci przez rodzicow i z ktorymi mozesz zrobic, co zechcesz, a tylko pieniadze rodzicow trzymane u Ciebie.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-05-27 12:09:20
Autor: witek
przelew darowizna
SDD wrote:
UÂżytkownik "Gr" <gr_nospam_2@gmail.com> napisaÂł w wiadomoÂści news:gvjj79$hs6$1node2.news.atman.pl...

siê ¿e US siê mo¿e do tego przyczepiÌ. Rozumiem ¿e muszê im z³o¿yÌ SDZ2 i do³¹czyÌ potwierdzenie przelewu który by³ darowizn¹ (podobno mam na to pó³ roku). Nie ma ju¿ od tego odwrotu? Nie mogê cofn¹Ì tych pieniêdzy z

IMHO to *nie jest* darowizna, gdyz nie sa to Twoje pieniadze, podarowane Ci przez rodzicow i z ktorymi mozesz zrobic, co zechcesz, a tylko pieniadze rodzicow trzymane u Ciebie.

co i tak  ich nie uchroni przed 2% podatkiem od depozytu nieprawidłowego.

przelew darowizna