przelew do Danii - jakie info potrzebne?

Data: 2009-10-21 09:30:35
Autor: rodik
przelew do Danii - jakie info potrzebne?
Witam,

Potrzebuje wykonac przelew do Danii, ale odbiorca podal mi tylko takie dane do przelewu:

You can transfer the 200,- DKR to this accountnumber.

Registrationnumber: (4 cyfry)
Accountnumber: (7 cyfr)

Wydaje mi się, że te informacje są niewystarczające do realizacji - podobno ma byc 14 cyfr? Jakie informacje powinienem posiadac do wykonania przelewu?

dzieki za odpowiedz
pozdro --

przelew do Danii - jakie info potrzebne?