przelew eb -> mbank

Data: 2009-10-11 16:35:13
Autor: Ra
przelew eb -> mbank
ktoś ma doświadczenia czy dojdzie jutro w południe jeśli dzisiaj go zlecę ? czy przelew z multi do mbanku też idzie przez kir i tak samo długo ?

Data: 2009-10-11 08:15:30
Autor: Tomek z Wawy
przelew eb -> mbank
On 11 Paź, 16:35, Ra <a...@aa.com> wrote:
ktoś ma doświadczenia czy dojdzie jutro w południe jeśli dzisiaj go
zlecę ? czy przelew z multi do mbanku też idzie przez kir i tak samo długo ?

Zleć go lepiej jutro rano (na pierwszą sesję to tak około 6 rano), to
dojdzie najpóźniej drugą sesją. Jak dziś wbijesz w tym trybie pseudo-
online to cholera wie kiedy oni to puszczą.

Przelewy Multi-mBank nie idą do KIR, ale rozliczane są tak jakby szły
do KIRu i w tym samym czasie co zewnętrzne są księgowane.

Data: 2009-10-11 18:17:44
Autor: krzysztofsf
przelew eb -> mbank
Ra pisze:
ktoś ma doświadczenia czy dojdzie jutro w południe jeśli dzisiaj go zlecę ?

Loteria.
Zwlaszcza w poniedzialki.
Przyczyna opoznien jest raczej ksiegowanie w mBanku.
ZAWSZE, niezaleznie od banku z ktorego wysylalem pieniadze pierwsza sesja (akurat w Multi nie mam konta) , mialem pieniadze na koncie w mBanku po poludniu, przewaznie po 14-ej tak ze moglem z nich korzystac.
Natomiast liczenie na wczesniejsze ksiegowanie, umozliwiajace np. dokonanie przelewu z mBanku tymi pieniedzmi na konto w kolejnym banku w ktoreym tegoz dnia jeszcze by byly, jest bardzo ryzykowne.

Data: 2009-10-12 23:24:16
Autor: Ra
przelew eb -> mbank
krzysztofsf pisze:
Ra pisze:
[...]

na szczęscie było ok i pieniążki były przed 14
Natomiast liczenie na wczesniejsze ksiegowanie, umozliwiajace np. dokonanie przelewu z mBanku tymi pieniedzmi na konto w kolejnym banku w ktoreym tegoz dnia jeszcze by byly, jest bardzo ryzykowne.
profilaktycznie zrobiłem też przelew ręczny: oddział eb + wpłatowat mbanku

Data: 2009-10-14 20:40:46
Autor: MarekZ
przelew eb -> mbank
Użytkownik "krzysztofsf" <krzysztofsf@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hat0fe$3jc$1@news.wp.pl...

[...]

Tak? A ja często wysyłam z Citi, Getinu i Rajfiego do mBanku I sesją i nie mam takiego zjawiska.

Data: 2009-10-14 21:41:11
Autor: krzysztofsf
przelew eb -> mbank
MarekZ pisze:
[...]

BZWBK , EB , kiedys BPH jak mialem konto. Przewaznie tak jak opisalem.
Co jakis czas sa lamenty na forum mBanku - glownie w poniedzialki.

Ciekawe jak udaje ci sie otrzymywac pieniadze wczesniej, jesli 1-a sesja przychodzaca w mBanku jest o godz 12-ej. Masz konto biznesowe czy prywatne?

Przewaznie kolo 13-ej nie mam jaszcze pieniedzy na koncie, jak loguje sie kolo 14-ej to juz sa, chociaz czasem musze sprawdzic jeszcze kolo 15-ej, jesli nie bylo.
Obecnie sporadycznie korzystam z ich konta i bankomatow , tak wiec nie sledze zmian. Przelewy robie albo z KK do mBanku, albo, zeby zasilic konto dziecku pod wyplate - ale to juz profilaktycznie wyciagam wczesniej z kredytu a jak przelew dojdzie zapycham nim dziure w kredycie.

Data: 2009-10-14 23:33:05
Autor: MarekZ
przelew eb -> mbank
Użytkownik "krzysztofsf" <krzysztofsf@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hb59h0$oj9$2@news.wp.pl...

Ciekawe jak udaje ci sie otrzymywac pieniadze wczesniej, jesli 1-a sesja przychodzaca w mBanku jest o godz 12-ej. Masz konto biznesowe czy prywatne?

I takie i takie (i nawet jeszcze dwa techniczne) mam, ale to jest chyba bez znaczenia jeśli chodzi o księgowania.

Przewaznie kolo 13-ej nie mam jaszcze pieniedzy na koncie, jak loguje sie kolo 14-ej to juz sa, chociaz czasem musze sprawdzic jeszcze kolo 15-ej, jesli nie bylo.

Ja zazwyczaj sprawdzam w okolicy 13:00 o ile chcę to gdzieś dalej wysyłać III sesją, czy coś z tym robić w ramach mBanku. W zasadzie nie pamiętam (poza jednym lub dwoma przypadkami) abym nie miał zaksięgowanego (zapewne na około setkę przypadków).

Na pewno nie stwierdziłbym, że opóźnione księgowania I sesji przychodzącej są w mBanku normą.

przelew eb -> mbank