przelew ekspresowy - nie wyszedł ;-/

Data: 2013-09-09 23:10:49
Autor: RobertS
przelew ekspresowy - nie wyszedł ;-/
witam

mieliście może kiedyś przypadek, że przelew ekspresowy nie został zrealizowany zgodnie z dyspozycją?

zleciłem przez Multibank, ale okazało się, że kasa z banku nawet nie wyszła (nie wiedzą dlaczego), jeżeli z tego powodu nie spłaciła się KK (oj będą odsetki i brak spłaty kwoty min.) to bank/blue media pokryje ww. koszty czy tylko te 5 zł oddadzą?

RobertS

Data: 2013-09-09 23:12:38
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:l0ldgp$bua$2news.icpnet.pl...
[...]

Moim zdaniem jeśli nawet nie bedą sami chcieli, to da się to wygrać w sądzie.

Data: 2013-09-09 23:25:57
Autor: RobertS
przelew ekspresowy - nie wyszedł ;-/

Moim zdaniem jeśli nawet nie bedą sami chcieli, to da się to wygrać w
sÄ…dzie.

z pewnością w jakimś regulaminie jest zapisane, że z powodu czegoś tam przelewu mogą nie wykonać...

ps
poszedłbyś do sądu z powodu 50 zł?

RobertS

Data: 2013-09-09 23:40:34
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:l0led6$jlv$1news.icpnet.pl...

[...]

W postępowaniu upominawczym? Nie wiem, ale to w sumie mogłoby się udać.

Data: 2013-09-11 22:07:11
Autor: RobertS
[...]

taka ciekawostka, jak zadzwoniłem na infolinię Multi 9.09 to mnie poinformowano, że przelew nie wyszedł i kobita przyjęła reklamację

dzwonię następnego dnia i pytam się co dalej, okazało się, że jednak przelew wyszedł 9.09; pytam w Polbanku a tam "przelew nie doszedł"

sprawdzam dzisiaj (11.09) i natychmiastowy przelew doszedł następnego dnia...

natychmiast = na następny dzień ;-/
RobertS

Data: 2013-09-11 00:15:08
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
przelew ekspresowy - nie wyszed³ ;-/

"RobertS" l0led6$jlv$1@news.icpnet.pl

Moim zdaniem je¶li nawet nie bed± sami chcieli, to da siê to wygraæ w s±dzie.

z pewno¶ci± w jakim¶ regulaminie jest zapisane, ¿e z powodu czego¶ tam przelewu mog± nie wykonaæ...

ps
poszed³by¶ do s±du z powodu 50 z³?

Cz³owiek (ponoæ niepe³nosprawny umys³owo) w sklepie ukrad³
batonik kosztuj±cy 99 groszy -- by³a sprawa, by³ wyrok
i by³aby odsiadka, gdyby nie interwencja mundurowego,
który zap³aci³ CHYBA kaucjê.

przelew ekspresowy - nie wyszedł ;-/