przelew mBank -> EuroBank

Data: 2010-10-14 11:58:13
Autor: xbartx
przelew mBank -> EuroBank
Dnia Thu, 14 Oct 2010 13:20:09 +0200, Zyga napisał(a):

Witam

Znajomy twierdzi że przelew od niego (mBank) wyszedł 11-go
(poniedziałek). A u mnie (Eurobank) nadal go nie ma (14-ty; czwartek).
Jak przelewam mBank->EB to dochodzi w miarÄ™ szybko. A tu leci czwarty
dzień i nic. A co może chodzić? I gdzie szukać gdyby nadal nie
dochodził? W mBanku czy w EB?

A sprawdzałeś w historii konta i ewentualnie odświeżyłeś widok. W EB często jest tak, że można się logować przez kilka dni, ale stan konta mam i tak ciągle takie sam, dopóki nie wykonamy owego "odświeżenia".

--
xbartx

przelew mBank -> EuroBank