przelew w powietrzu mbank -> eurobank

Data: 2009-04-08 23:07:52
Autor: zlotowinfo
przelew w powietrzu mbank -> eurobank
jeszcze mi się nie zdażyło by przelew szedł dłużej niż 1 dzień

wykonany 07/04 w nocy
poszedł 08/04 rano
nadal nie ma 08/04 wieczorem

Data: 2009-04-08 23:16:20
Autor: kb
zlotowinfo wrote:
jeszcze mi się nie zdażyło by przelew szedł dłużej niż 1 dzień

wykonany 07/04 w nocy

nie wykonany, a zlecony

poszedł 08/04 rano
nadal nie ma 08/04 wieczorem

i co zlego sie dzieje? bedzie jutro rano.

PS. Napisz jakie banki , bo np mBank czasem ksieguje po 2-3 eliksirach.

Data: 2009-04-08 23:26:37
Autor: Piotr Gralak
zlotowinfo napisał(a):
jeszcze mi się nie zdażyło by przelew szedł dłużej niż 1 dzień

wykonany 07/04 w nocy
poszedł 08/04 rano
nadal nie ma 08/04 wieczorem

to nie jest takie pewne czy nie ma... eurobank czesto o tej porze pokazuje stan na dzien przed :)
jutro sie moze okazac ze siedzi w historii z data dzisiejsza.

Data: 2009-04-09 06:56:44
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "Piotr Gralak" <gral74@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:grj4qi$2uc$1inews.gazeta.pl...
zlotowinfo napisał(a):
[...]

był w historii z datą wczorajszą

Data: 2009-04-10 15:28:36
Autor: witrak()
zlotowinfo napisał(a):
[...]

Tak, to się zdarza Eurobankowi. Kiedyś miałem taką sytuację z większą kwotą - na jakieś dwadzieścia lokat - i przelew z VWbanku (zlecony poprzedniego dnia - więc na pewno na pierwszą sesję) nie był widoczny do północy. Rano o 7 następnego dnia oczywiście już był - zaksięgowany z datą dnia poprzedniego. Ale była to sobota, a ja chciałem mieć te lokaty "zrywalne" w dzień powszedni, więc byłem dostatecznie wściekły, wysmażyłem odpowiedni elaborat i w końcu - po paru iteracjach - przyznali, że sami nie wiedzą, dlaczego kwota nie była widoczna w saldzie rachunku.

Pewnie mają jakiś "subtelny" błąd w systemie, do którego nie chcą się przyznać, bo w końcu to bardzo źle o nich świadczy: kasa przychodzi o 11 a nie ma jej na koncie przez cały dzień...

witrak()

Data: 2009-04-10 17:27:14
Autor: Krzysztof Halasa
"witrak()" <witrak@hotmail.com> writes:

Pewnie mają jakiś "subtelny" błąd w systemie, do którego nie chcą się
przyznać, bo w końcu to bardzo źle o nich świadczy: kasa przychodzi o
11 a nie ma jej na koncie przez cały dzień...

Zaden blad, po prostu cos sie komputerowi nie podobalo (np. nazwa
beneficjenta) i ludzie musieli zająć sie tym "recznie".
--
Krzysztof Halasa

Data: 2009-04-10 23:26:47
Autor: witrak()