przelew z KK ING do konca 2011 za darmo

Data: 2011-01-04 00:06:22
Autor: neoniusz
przelew z KK ING do konca 2011 za darmo
Czyzby nowy hicior?

http://www.ingbank.pl/indywidualni/karty/karty-kredytowe/pomaranczowa-karta-kredytowa-visa#tab=4

"Do końca grudnia 2011 r. przelewy z karty kredytowej wykonywane w systemie bankowości internetowej ING BankOnLine są bezpłatne."

I jeszcze sami pisza, ze dzieki takiej usludze mozemy "zasilać konto osobiste środkami dostępnymi w ramach limitu na karcie kredytowej i wykorzystać je jako pożyczkę bez dodatkowych formalności i podpisywania nowej umowy kredytowej,"

Ktos przenosil karte do ING? Wiem, ze mozna z mBanku. Interesuje mnie glownie czy sprawdzaja zamkniecie karty w poprzednim banku ;)

Data: 2011-01-04 00:42:52
Autor: maciek

"neoniusz" <neon@joemonster.org> wrote in message news:iftkpe$gt1$1news.onet.pl...
[...]

Słaby ten hicior:
"W przypadku przelewów z karty Bank nalicza i pobiera od nich odsetki od dnia rozliczenia transakcji na rachunku karty do dnia poprzedzającego dzień jej spłaty włącznie."

Pozdrawiam,
maciek

Data: 2011-01-04 00:45:55
Autor: neoniusz
przelew z KK ING do konca 2011 za darmo
W dniu 11-01-04 00:42, maciek pisze:
"Do koĂąca grudnia 2011 r. przelewy z karty kredytowej wykonywane w
systemie bankowoÂści internetowej ING BankOnLine sÂą bezpÂłatne."

SÂłaby ten hicior:
"W przypadku przelewĂłw z karty Bank nalicza i pobiera od nich odsetki od
dnia rozliczenia transakcji na rachunku karty do dnia poprzedzajÂącego dzieĂą
jej sp³aty w³¹cznie."

No umknelo mi to...

Data: 2011-01-04 07:20:39
Autor: brum
przelew z KK ING do konca 2011 za darmo
Ktos przenosil karte do ING? Wiem, ze mozna z mBanku. Interesuje mnie glownie czy sprawdzaja zamkniecie karty w poprzednim banku ;)

a nie interesowaloby Cie dzialanie zgodne regulaminem uslugi, nawet jesli nikt tego nie sprawdza ?

Data: 2011-01-05 21:31:19
Autor: kashmiri
przelew z KK ING do konca 2011 za darmo
brum <brumbrum@onet.eu> dared to write:
[...]