przelew z KK ING do konca 2011 za darmo

Data: 2011-01-04 07:20:39
Autor: brum
przelew z KK ING do konca 2011 za darmo
Ktos przenosil karte do ING? Wiem, ze mozna z mBanku. Interesuje mnie glownie czy sprawdzaja zamkniecie karty w poprzednim banku ;)

a nie interesowaloby Cie dzialanie zgodne regulaminem uslugi, nawet jesli nikt tego nie sprawdza ?

Data: 2011-01-05 21:31:19
Autor: kashmiri
przelew z KK ING do konca 2011 za darmo
brum <brumbrum@onet.eu> dared to write:
[...]