przelewy SEPA - "sesje przychodzace"?

Data: 2013-01-18 11:50:42
Autor: Tomasz Chmielewski
przelewy SEPA - "sesje przychodzace"?
Czy przychodzace przelewy SEPA maja w naszych bankach jakies "sesje przychodzace", gdzie mozna sie spodziewac ruchow na koncie w okreslonaych godzinach? Chodzi mi o podobna liste do sesji Elixiru.

Czy raczej jest to nieudokumentowana cecha bankow, i kazdy dopisze sobie wedle uznania (czyli pewnie w ostatniej godzinie dnia przewidzianego przepisami)?

--
Tomasz Chmielewski
http://blog.wpkg.org

Data: 2013-01-22 00:19:24
Autor: MacGregor
W dniu piątek, 18 stycznia 2013 11:50:42 UTC+1 użytkownik Tomasz Chmielewski napisał:
[...]

proszę:
http://www.kir.com.pl/main.php?p=4507

Data: 2013-01-22 11:17:00
Autor: Tomasz Chmielewski
On 01/22/2013 09:19 AM, MacGregor wrote:
[...]

A cos na temat? :) Slowa o ksiegowaniu SEPA tam nie ma! ;)

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2013-01-27 23:41:41
Autor: MacGregor
W dniu wtorek, 22 stycznia 2013 11:17:00 UTC+1 użytkownik Tomasz Chmielewski napisał:

> proszę:

> http://www.kir.com.pl/main.php?p=4507

A cos na temat? :) Slowa o ksiegowaniu SEPA tam nie ma! ;)

Ponieważ SEPA w ramach EuroELIXIR chodzi (choć nie tylko) to księgowanie nie powinno odbywać się wcześniej niż w podanych godzinach "wyjścia".
Sory za skrót myslowy - powinienem napisać to wcześniej - zboczenie zawodowe, wydaje się,że wszyscy powinni wiedzieć, jak "to" chodzi,;-)

przelewy SEPA - "sesje przychodzace"?