przelewy bez kodów smsowych w mbanku?

Data: 2014-12-10 11:12:07
Autor: MARIUSZ
przelewy bez kodów smsowych w mbanku?
Mam pytanie, czy mogę jakoś zdefiniować swoich odbiorców zeby wysyłać do nich przelewy bez podania haseł jednorazowych przy każdej transakcji? Jeśli tak, to jak to zrobic?

Data: 2014-12-10 02:45:31
Autor: ls
W dniu środa, 10 grudnia 2014 11:12:10 UTC+1 użytkownik MARIUSZ napisał:
Mam pytanie, czy mogę jakoś zdefiniować swoich odbiorców zeby wysyłać do nich przelewy bez podania haseł jednorazowych przy każdej transakcji? Jeśli tak, to jak to zrobic?

Przy definiowaniu odbiorcy musisz zaznaczyc ptaszek przy slowie "Zaufany" (prawy dolny rog).
Definicje potwierdzasz kodem, pozniejsze przelewy juz kodu nie potrzebuja

--
pozdr.
ls

Data: 2014-12-10 11:48:36
Autor: MARIUSZ

Użytkownik "ls"  napisał w wiadomości

 Przy definiowaniu odbiorcy musisz zaznaczyc ptaszek przy slowie "Zaufany" (prawy dolny rog).
Definicje potwierdzasz kodem, pozniejsze przelewy juz kodu nie potrzebuja

a jeśli już mam sporo odbiorców aktualnie istniejących to czy mogę przez edycje? Czy tylko pozostaje, usunąć i na nowo założyć?

Data: 2014-12-10 12:46:51
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2014-12-10 11:48,  *MARIUSZ* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

a jeśli już mam sporo odbiorców aktualnie istniejących to czy mogę przez
edycje? Czy tylko pozostaje, usunąć i na nowo założyć?

Można - aż tak trudno kliknąć?
Sam nie wiedziałem jak, ale po przeczytaniu Twojego pytania wszedłem na konto i okazało się to całkiem proste i intuicyjne.
Kliknąłem na odbiorców zdefiniowanych, potem na jakiegoś odbiorcę z listy po lewej. Po wyświetleniu danych tego odbiorcy na dole masz rachunek - rozwijasz go, edytuj i zaznaczasz go jako zaufanego - potem zatwierdzenie sms i gotowe.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2014-12-10 05:57:02
Autor: stejaz
W dniu środa, 10 grudnia 2014 12:48:19 UTC+1 użytkownik Mirek Ptak napisał:

Sam nie wiedziałem jak, ale po przeczytaniu Twojego pytania wszedłem na konto i okazało się to całkiem proste i intuicyjne.

Proste i intuicyjne to byłoby/było wtedy, gdy miałbyś/miełeś do zaptaszenia opcję "czy potwierdzać przelew hasłem SMS/TAN". Odbiorca "zaufany", hm..., czy ja ufam wodociągom czy nie? Gdzie tu intuicja...

Stefan Jaziński

Data: 2014-12-10 15:33:28
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2014-12-10 14:57,  *stejaz* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Zaraz obok w postaci znaku zapytania.
Jestem po wrażeniem tego wyciskacza łez z kilku wątków o mBanku. Też wolałem stary interfejs, ale nowy w niczym gorszy nie jest (po wyłączeniu animacji ;) ).
Dramatyzujecie - w skrócie.

Pozdrawiam - Mirek

Data: 2014-12-17 01:07:47
Autor: Kris
W dniu środa, 10 grudnia 2014 15:35:02 UTC+1 użytkownik Mirek Ptak napisał:
[...]
Durnieje nam społeczeństwo ewidentnie- parę dni temu ktoś pisał że pół godziny kombinował jak przelew w mbanku zrobić a teraz kłopot z odbiorcami zdefiniowanymi. Ktoś kiedyś na sąsiedniej grupie pisał że czeka aż ktoś zada pytanie czy zużyty papier toaletowy można prac i używać ponownie. Jeszcze trochę i się doczekamy podobnych pytań.

Data: 2014-12-17 12:30:55
Autor: J.F.
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomości
[...]

Na swiecie sie pytaja, czy papier (biurowy) mozna umyc i wydrukowac ponownie.
Rzadko co prawda, ale pytaja.

Co by nie mowic odbiorcy w mbanku sa troche skomplikowani.
A nowy interfejs niezbyt intuicyjny, stad problemy.

J.

Data: 2014-12-17 14:31:11
Autor: Piotr Gałka

Użytkownik "Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisał w wiadomości news:548859e7$0$21564$65785112news.neostrada.pl...

Jestem po wrażeniem tego wyciskacza łez z kilku wątków o mBanku. Też wolałem stary interfejs, ale nowy w niczym gorszy nie jest (po wyłączeniu animacji ;) ).

Logowałem się do nowego zaledwie kilka razy.
Na razie:
1. Nie umiem ułożyć odbiorców według moich nazw.
2. Nie umiem w historii zobaczyć kiedy wpadałem chwilowo w debet.
3. Wiem, że się animacje jakoś gdzieś wyłącza (bo ktoś tu pisał) ale na razie nie szukałem gdzie.

Dla mnie 1 i 2 jest gorsze niż było.
P.G.

Data: 2014-12-17 14:45:25
Autor: J.F.
Użytkownik "Piotr Gałka"  napisał w wiadomości
[...]

Chyba nie ma takiej funkcji, ale - kazdy odbiorca moze miec wiele kont, a kazde konto ma krotka nazwe.

2. Nie umiem w historii zobaczyć kiedy wpadałem chwilowo w debet.

No jakze to - po kliknieciu w konto masz piekny wykres.

No i mala tajemnica mbanku - w historii masz przycisk "zmien widok", a w drugim widoku saldo po kazdej operacji.

Dalej to nie wiem jak mbank liczy - bylo wiele operacji w ciagu dnia, i na chwile wystapil debet, to sie to liczy, czy dopiero stan na koniec dnia ?

Szczegolnie jak  operacje sa ksiegowane wtedy jak sie bankowi chce, czesto dwa dni pozniej ...

3. Wiem, że się animacje jakoś gdzieś wyłącza (bo ktoś tu pisał) ale na razie nie szukałem gdzie.

No jak to gdzie - w intuicyjnym miejscu, w ustawieniach, w zdjeciu profilowym :-)

J.

Data: 2014-12-17 15:46:31
Autor: Piotr Gałka

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:549188f8$0$2165$65785112news.neostrada.pl...

No jakze to - po kliknieciu w konto masz piekny wykres.

Dzięki.
Jakby przy najeżdżaniu kursorem na konto nie pojawiał się klawisz Historia to może bym kliknął w konto samo w sobie, a tak to po co skoro szukam przecież historii.
Musi moja intuicja szwankuje na całej linii.

Ten wykres pokazuje też przyszłość. Akurat na jutro zrobiłem taki transfer o którym piszę poniżej i na wykresie jest tąpnięcie pod kreskę na jutro.

No i mala tajemnica mbanku - w historii masz przycisk "zmien widok", a w drugim widoku saldo po kazdej operacji.

Przypominam sobie teraz, że już ktoś coś tu kiedyś o widoku pisał
Właśnie przećwiczyłem, ale po wylogowaniu mi się to resetuje. Da się jakoś to na stałe?
Nie mów, że pod zdjęciem profilowym :).

Dalej to nie wiem jak mbank liczy - bylo wiele operacji w ciagu dnia, i na chwile wystapil debet, to sie to liczy, czy dopiero stan na koniec dnia ?

Jak już mam ten debet, za który płacę to go czasem wykorzystuję robiąc transfer z Optimy via mBank tego samego dnia bez czekania aż pierwszy dojdzie tylko zlecając oba od razu. Na 99,9% jak w jakimś miesiącu pojawiały się tylko takie pół dniowe debety to żadnych odsetek na koniec miesiąca nie liczyli.

Szczegolnie jak  operacje sa ksiegowane wtedy jak sie bankowi chce, czesto dwa dni pozniej ...

W takiej sytuacji to nie wiem. Sądzę, że według księgowania.
P.G.

Data: 2014-12-17 15:51:59
Autor: J.F.
[...]

Na moj gust sie nie da na stale.
Nie po to bank wprowadza nowa, piekna historie, zeby ludzie uzywali starej :-)

Ale .. zadzwon na infolinie lub polacz sie z sekspertem, moze sie da :-)

J.

Data: 2014-12-17 23:10:15
Autor: Krystek
przelewy bez kodĂłw smsowych w mbanku?
W dniu 2014-12-17 14:31, Piotr Gałka pisze:

[...]

A propos dodawania własnych nazw dla odbiorców w nowym interfejsie webowym mBanku: w poprzednim wątku była porada, jak dodać tę nazwę. Gdybym nie miał w starym interfejsie ustawionych paru odbiorców z wybraną przeze mnie nazwą i nie wyedytował sobie pól odbiorcy w nowym interfejsie to bym pewnie nie doszedł dlaczego jest tak, jak jest:
<http://i60.tinypic.com/mcqjd4.jpg>

Skoro mam obok pola do wprowadzenia własnej nazwy odbiorcy pole wyboru, czy jest to rachunek krajowy, czy zagraniczny, a dodatkowo w to pole domyślnie kopiowany jest numer rachunku z pola niżej to chyba coś jest nie tak.

Pole wyboru rodzaju rachunku powinno być obok prawowitego numeru rachunki, a w miejscu tegoż pola powinno znaleźć się: "Opis/Nazwa".

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2014-12-18 03:08:26
Autor: Kamil Jońca
przelewy bez kodów smsowych w mbanku?
Krystek <spamtrap@krystek.art.pl> writes:

[...]

[...]

Ale u mnie w to pole kopiował się opis odbiorcy a nie nr konta. Czyżby
znow zrobili błąd?
KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

Data: 2014-12-18 05:15:30
Autor: Krystek
przelewy bez kodĂłw smsowych w mbanku?
W dniu 2014-12-18 03:08, Kamil Jońca pisze:
Krystek writes:

[...]

[...]

Też mam skopiowany opis, ale to dla kontaktów utworzonych ze starego interfejsu. A jak tworzysz nowy wpis nowego odbiorcy pod nowym interfejsem i widzisz obok tego pola rodzaj rachunku i nigdzie napisu "nazwa/opis" to co wklejasz? Jest to gdzieś opisane? Jakaś instrukcja może?

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2014-12-18 07:51:53
Autor: Kamil Jońca
przelewy bez kodów smsowych w mbanku?
Krystek <spamtrap@krystek.art.pl> writes:

W dniu 2014-12-18 03:08, Kamil Jońca pisze:
Krystek writes:

[...]

[...]

W polu jest na szaro "Twoja nazwa rachunku np. 'Za czynsz'" Więc jak się
czyta to chyba wiadomo, no i poza tym na starych odbiorcach chyba widać,
że tam jest nazwa.
KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

Data: 2014-12-18 19:20:15
Autor: Krystek
W dniu 2014-12-18 07:51, Kamil Jońca pisze:
Krystek writes:

W dniu 2014-12-18 03:08, Kamil Jońca pisze:
Krystek writes:

[...]

[...]

TeĹź mam skopiowany opis, ale to dla kontaktĂłw utworzonych ze starego
interfejsu. A jak tworzysz nowy wpis nowego odbiorcy pod nowym
interfejsem i widzisz obok tego pola rodzaj rachunku i nigdzie napisu
"nazwa/opis" to co wklejasz? Jest to gdzieś opisane? Jakaś instrukcja
moĹźe?

W polu jest na szaro "Twoja nazwa rachunku np. 'Za czynsz'"

Ooo, to chyba od niedawna, bo wcześniej nie widziałem opisu. Dzięki. Sprawdzę przy okazji. W każdym razie po dedukcji już wiadomo o co chodzi.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2014-12-10 15:53:05
Autor: J.F.
Użytkownik "stejaz"  napisał w wiadomości grup
[...]

Czy w starej wersji nie nazywało sie to tak samo ?
Nie przesadzajmy z zarzutami.

Patrze sobie na inteligo dla porownania ... gdzie sa odbiorcy zdefiniowani ?
Szukam, szukam ... chyba nie ma, sa przelewy zdefiniowane.
I tylko gdzies pod pytajnikiem "zdefiniowane przelewu umozliwia uzywanie bez kodu".

A jakos inteligo nie sprawialo klopotow w obsludze :-)

J.

Data: 2014-12-10 15:59:56
Autor: Budzik
przelewy bez kodów smsowych w mbanku?

Czy w starej wersji nie nazywało sie to tak samo ?

Z tego co pamietam - w starym zdefinowane byly by default bez sms - aby bylo potwierdzenie - trzeba bylo zaptaszkowac opcje "potwierdzenie sms".

Data: 2014-12-16 23:28:25
Autor: ikarek
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:54885e52$0$2658$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Inteligo też niestety zostało poturbowane unowocześnianiem interfejsu
i na skutek tej operacji stracił on część sensu.

Zdefiniowani odbiorcy wciąż istnieją, ale zostali sprytnie ukryci :) Za to
jest nowa ciekawa funkcja, że klikając w różne linki, wyświetlamy
sobie to samo.

Ale spoko, idzie przyzwyczaić, do kamienia w bucie też... :)

Data: 2014-12-10 11:36:35
Autor: Piotr Gałka

Użytkownik "MARIUSZ" <mariuszryba@interia.pl> napisał w wiadomości news:m697gm$92d$1mx1.internetia.pl...
Mam pytanie, czy mogę jakoś zdefiniować swoich odbiorców zeby wysyłać do nich przelewy bez podania haseł jednorazowych przy każdej transakcji? Jeśli tak, to jak to zrobic?

W starym interfejsie nie było z tym żadnego problemu. A do nowego pierwszy raz zajrzałem wczoraj (wyłączyli mi stary).
Czyżby w nowym był z tym jakiś problem?
P.G.

Data: 2014-12-10 10:46:32
Autor: jureq
Dnia Wed, 10 Dec 2014 11:36:35 +0100, Piotr Gałka napisał(a):

[...]

Nie ma problemu. Przy definiowaniu rachunku odbiorcy trzeba wstawić "ptaszka" w polu "zaufany"

przelewy bez kodów smsowych w mbanku?