przelewy bez kodów smsowych w mbanku?

Data: 2014-12-10 11:36:35
Autor: Piotr Gałka
przelewy bez kodów smsowych w mbanku?

Użytkownik "MARIUSZ" <mariuszryba@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:m697gm$92d$1mx1.internetia.pl...
Mam pytanie, czy mogê jako¶ zdefiniowaæ swoich odbiorców zeby wysyłaæ do nich przelewy bez podania haseł jednorazowych przy każdej transakcji? Je¶li tak, to jak to zrobic?

W starym interfejsie nie było z tym żadnego problemu. A do nowego pierwszy raz zajrzałem wczoraj (wył±czyli mi stary).
Czyżby w nowym był z tym jaki¶ problem?
P.G.

Data: 2014-12-10 10:46:32
Autor: jureq
przelewy bez kodów smsowych w mbanku?
Dnia Wed, 10 Dec 2014 11:36:35 +0100, Piotr GaƂka napisaƂ(a):

Mam pytanie, czy mogę jakoƛ zdefiniować swoich odbiorców zeby wysyƂać
do nich przelewy bez podania haseƂ jednorazowych przy kaĆŒdej
transakcji? Jeƛli tak, to jak to zrobic?

W starym interfejsie nie byƂo z tym ĆŒadnego problemu. A do nowego
pierwszy raz zajrzaƂem wczoraj (wyƂączyli mi stary).
CzyĆŒby w nowym byƂ z tym jakiƛ problem?

Nie ma problemu. Przy definiowaniu rachunku odbiorcy trzeba wstawić "ptaszka" w polu "zaufany"

przelewy bez kodów smsowych w mbanku?