przelewy między BGZ a BGZOptima

Data: 2012-07-05 03:46:25
Autor: assembea
przelewy między BGZ a BGZOptima
Czy ktos ma rozpracowane, w jakim trybie idą przelewy między BGŻ a BGŻOptima? Natychmiastowo czy w ramach elixiru? Czy BGŻ i BGŻOptima maja elixiry o tych samych porach?

Data: 2012-07-05 16:34:29
Autor: SQLwiel
W dniu 2012-07-05 12:46, assembea pisze:
Czy ktos ma rozpracowane, w jakim trybie idą przelewy między BGŻ a BGŻOptima? Natychmiastowo czy w ramach elixiru? Czy BGŻ i BGŻOptima maja elixiry o tych samych porach?

Rozpracowanie byłoby nieco pracochłonne.
Z grubsza: nie idą Elixirem, idą jakieś 2-3g, nie wiem jak w sob-niedz. Niech się inni dopiszą z własnymi doświadczeniami.

--

Dziękuję i pozdrawiam.           Sqlwiel.

Data: 2012-07-05 10:56:38
Autor: Michal Pl
przelewy między BGZ a BGZOptima
Według infolinii BGŻ

Przelewy pomiędzy BGŻ, a BGŻ Optima są księgowane co 15 min od poniedziałku do piątku od 8 do 18.

Data: 2012-07-05 20:52:10
Autor: SQLwiel
W dniu 2012-07-05 19:56, Michal Pl pisze:
Według infolinii BGŻ

Przelewy pomiędzy BGŻ, a BGŻ Optima są księgowane co 15 min od poniedziałku do piątku od 8 do 18.

Huj prowda.

--

Dziękuję i pozdrawiam.           Sqlwiel.

Data: 2012-07-05 12:31:51
Autor: Michal Pl
przelewy między BGZ a BGZOptima
tak przynajmniej mówią na infolinii ;)

Data: 2012-07-05 21:52:00
Autor: SQLwiel
W dniu 2012-07-05 21:31, Michal Pl pisze:
tak przynajmniej mówią na infolinii ;)

Ależ - ja nie twierdzę, że Ty mówisz nieprawdę. Napisałeś wszak, że "tak mówią" na infolinii.
Wg moich doświadczeń to się ma nijak do faktów.

Chociaż, gdyby się przyglądać przez lupę, to komentarz "nieprawda" do zdania "A mówi, że X" nie stwierdza jednoznacznie, czy nieprawdą jest X, czy "A mówi, że..."

:)

(proponuję przyjąć za regułę, że infolinie mówią nieprawdę, a grupowicze relacjonują prawdę o tym, co mówią infolinie)
:)

--

Dziękuję i pozdrawiam.           Sqlwiel.

Data: 2012-07-05 21:45:38
Autor: mx
przelewy między BGZ a BGZOptima

"SQLwiel"  wrote
Przelewy pomiędzy BGŻ, a BGŻ Optima są księgowane co 15 min od poniedziałku do piątku od 8 do 18.

Huj prowda.

A może prawda, cała prawda i gówno prawda?
Ja potwierdzam, że wykonany po 16-tej był zaksięgowany prawie natychmiast, a jak ok. 19-tej to dotarł następnego dnia.
Wierzę BGŻ-etowi nie SQ(R)-wielowi.

Data: 2012-07-05 23:05:25
Autor: RobertS
przelewy między BGZ a BGZOptima
W dniu 2012-07-05 21:45, mx pisze:

"SQLwiel"  wrote
[...]

1. w oddziale banku nie wiedzieli,
2. na infolinii, że elixirem
3. przetestowalem (mam konto w BGZ i BGZOptima) i przelew faktycznie przechodzi przez elixir, traktowany jest jak przelew pomiedzy dwoma roznymi bankami, z BGZ szybciej doszedl do Multibanku niż do BGZ Optima ;-/

RobertS

Data: 2012-07-06 08:36:23
Autor: MK
W dniu 05.07.2012 o 23:05 RobertS <bob75@xpostx.pl> pisze:

3. przetestowalem (mam konto w BGZ i BGZOptima) i przelew faktycznie  przechodzi przez elixir, traktowany jest jak przelew pomiedzy dwoma  roznymi bankami, z BGZ szybciej doszedl do Multibanku niż do BGZ Optima  ;-/

A jaki masz dowod na to ze poszlo Elixirem?

MK

przelewy między BGZ a BGZOptima