przelewy z karty Citi Wizz

Data: 2012-07-03 12:39:36
Autor: radar
przelewy z karty Citi Wizz
Jeszce jedno pytanie na dzi艣, b艂agam o wyrozumia艂o艣膰 nie chce mi si臋 dzwoni膰 ;)

Do czego si臋 zaliczaj膮? W sensie czy nabijaj膮 punkty? Czy wchodz膮 w wyci膮g jako normalne transakcje z GP?

I jeszcze jedno, przekroczy艂em na chwil臋 dopuszczalny limit o 8 z艂 (nie przewidzia艂em op艂aty :). Czepi膮 si臋?

--
radar

Data: 2012-07-03 10:45:02
Autor: xbartx
przelewy z karty Citi Wizz
Dnia Tue, 03 Jul 2012 12:39:36 +0200, radar napisa艂(a):

[...]

Przelewy za r贸偶nego rodzaju op艂aty (rachunki za pr膮d, gaz itd itp) s膮 wliczane do GP jak transakcje bezgot贸wkowe ale 偶adnych innych pkt nie naliczaj膮.
Za przekroczony limit mog膮 chyba co艣 chcie膰, sprawd藕 w TOiP i lepiej dla pewno艣ci przelej ju偶 na rachunek karty te 10 z艂 przed wygenerowaniem wyci膮gu.

--
xbartx

Data: 2012-07-03 13:02:01
Autor: radar
przelewy z karty Citi Wizz
W dniu 2012-07-03 12:45, xbartx pisze:
Przelewy za r贸偶nego rodzaju op艂aty (rachunki za pr膮d, gaz itd itp) s膮
wliczane do GP jak transakcje bezgot贸wkowe ale 偶adnych innych pkt nie
naliczaj膮.

No szkoda z tymi punktami, w takim razie nie mam motywacji do ustawienia przelew贸w. A偶 takich wielkich rachunk贸w nie mam.

Za przekroczony limit mog膮 chyba co艣 chcie膰, sprawd藕 w TOiP i lepiej dla
pewno艣ci przelej ju偶 na rachunek karty te 10 z艂 przed wygenerowaniem
wyci膮gu.

Niestety wyci膮g zd膮偶y艂 si臋 ju偶 wygenerowa膰. Ale dzi臋ki za rad臋, po sprawdzeniu w TOiP (http://www.online.citibank.pl/retail/files/citiblue/karty/tabele_toip.pdf?prID=10003014):

Op艂ata za przekroczenie Limitu Kredytu: bez op艂at :)

--
radar

przelewy z karty Citi Wizz