przelewy24 i eurobank działa czy nie?

Data: 2009-06-06 13:03:12
Autor: Dawid
przelewy24 i eurobank działa czy nie?
Witam

Wczoraj próbowałem zapłacic poprzez Przelewy24 z konta w Eurobanku. Pieniądze zostały pobrane z mojego konta ale nie zaksiegowane na koncie sprzedawcy. dzwoniłem do firmy DialCom24 i oni nie otrzymali przelewu z Eurobanku. Eurobank mówi, ze przelewy natychmiastowe są u nich nie możliwe. Wiem, że istnieją sesie elixiru, ale np. przelewy z BZWBK lub mBanku były widoczne u sprzedawcy natychmiast. Moze ktos mi wyjasni na czym to polega.

Pozdrawiam
Dawid

Data: 2009-06-06 15:25:18
Autor: PL
[...]

Z Eurobanku ida zwyklymi sesjami eliksiru ( do Millenium ), trzeba czekac. Lipa.

przelewy24 i eurobank działa czy nie?