przeliczenie historycznych pieniedzy

Data: 2012-01-25 22:46:14
Autor: Liwiusz
przeliczenie historycznych pieniedzy
W dniu 2012-01-25 21:15, Feromon pisze:
Witam!
Jak mam przeliczyć kwotę 3237 zł z 27 stycznia 1982 na dzisiejsze
pieniÄ…dze?
Tam jeszcze mam 1,5% rocznie amortyzacji, ale z tym dam sobie radÄ™ - ale
inflacja itp czy kurs do dolara czy jak? JakieĹ› tabele GUS, ZUS, NBP, UOP?
Chodzi o wkład budowlany do Spółdzielni Mieszkaniowej (a teraz jego
zwrot)...

Pomocyyyy!!!

Myślę, że wystarczy, jak weźmiesz pod uwagę denominację - zatem obecnie jest to 3,237gr.

--
Liwiusz

Data: 2012-01-26 04:55:17
Autor: enemyunknown
przeliczenie historycznych pieniedzy
On 25 Sty, 22:46, Liwiusz <lma...@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:

My¶lę, że wystarczy, jak weĽmiesz pod uwagę denominację - zatem obecnie
jest to 3,237gr.

raczej 32,37 gr !!

10x więcej !

Data: 2012-01-26 14:58:54