przelot do Australii - problemy

Data: 2012-02-15 08:02:51
Autor: Bartek M.
przelot do Australii - problemy
Cześć,
Czytałem chyba nawet na tej grupie, że w związku z nowymi przepisami mogą być problemy z lotem do Australii (chodzi o ekstradycje). Leci moja mama więc chciałbym uniknąć problemów. Może kupić bilet z Berlina? Odległość ta sama.

Bartek

Data: 2012-02-15 08:16:04
Autor: saturn5
przelot do Australii - problemy
Czy twoja mama jest scigana przez organa prawne?
Czy za nia sla listy goncze?
To o jakiej do diabla ekstradycji ci chodzi?

Data: 2012-02-15 09:24:23
Autor: news
przelot do Australii - problemy
Czy twoja mama jest scigana przez organa prawne?

Czytaj ze zrozumieniem., Pisałem o tym wcześniej, podając link żródłowy, ale wszystcy sie wysimiewali, a proglem poważny.
Z AKTA tez się śmieli na początku, a teraz mogą zamknąć internet

Data: 2012-02-17 07:49:09
Autor: Bartek M.
przelot do Australii - problemy
Czytaj ze zrozumieniem., Pisałem o tym wcześniej, podając link żródłowy, ale

dzięki za linka.
Rzeczywiście coś może w tym być. Nie chcę by Mamę szarpali więc kupię bilet z Berlina.
Z drugiej strony ciekawe czemu Niemcy moga se z tym poradzić, a Polska nie. Najpierw ekstrakdycje ludzi w turbanach, a teraz to.

Bartek

Data: 2012-02-17 12:39:07
Autor: news
przelot do Australii - problemy

dzięki za linka.

ni e ma za co. Winekszość ludzi tu nie wiele wie lotnictwie cywilnym i nic o prawie. Ja jestem Mecenasem i mam licencję więc znam się na obu staram się pomoc innym

Data: 2012-02-17 15:04:08
Autor: Itaar
W dniu 17-02-2012 12:39, news pisze:
 Ja jestem Mecenasem i mam licencję więc znam się na obu staram się
pomoc innym

Kolina debilu, lepiej napisz czym nie jesteś, będzie szybciej :)

Data: 2012-02-17 16:02:52
Autor: news
przelot do Australii - problemy

Kolina debilu, lepiej napisz czym nie jesteś, będzie szybciej :)

nie jestem zawistny i nie zazdrosze innym tak jak ty. Mam więcej, poguć się z tym
get a live...(ang.)

Data: 2012-02-18 22:26:51
Autor: Dariusz K. Ładziak
Użytkownik saturn5 napisał:
Czy twoja mama jest scigana przez organa prawne?
Czy za nia sla listy goncze?
To o jakiej do diabla ekstradycji ci chodzi?

Jak ktoś nam porwie furmankę...

--
Darek

Data: 2012-02-15 18:36:16
Autor: KiloSierra
W dniu 12/02/15 09:02,  Bartek M. pisze:
[...]

jedyny probem jaki jest to ze czytasz posty debila koliny....
nic wiecej

przelot do Australii - problemy