przelotka z karty SD na dysk sata/ide

Data: 2010-05-28 21:16:51
Autor: ToMasz
przelotka z karty SD na dysk sata/ide
witam

wiadomo ze są przelotki, umożliwiające podpięcie karty SD w miejsce
twardego dysku. ja mam problem odwrotny. zamiast karty SD potrzebuje
podpiąć stareńki (2gb) dysk. Czy tak się da?
dzięki

ToMasz

Data: 2010-05-28 23:47:40
Autor: Feromon

Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:htp4r3$rse$3inews.gazeta.pl...
witam

wiadomo ze są przelotki, umożliwiające podpięcie karty SD w miejsce
twardego dysku. ja mam problem odwrotny. zamiast karty SD potrzebuje
podpiąć stareńki (2gb) dysk. Czy tak się da?

Moim zdaniem jedynie kieszeń ATA z interfejsem USB, ewentualnie SATA.
Jaki ma być cel efekt takiego podłączenia? Dysk "SD" do aparatu fotograficznego??? ;))

Feromon

Data: 2010-06-01 22:14:19
Autor: Feromon
[...]

Przeczytałem raz jeszcze i zrozumiałem, że NIE MA PRZELOTEK
na podpięcie SD W MIEJSCE twardego dysku

a jedynie czytniki PRZYDZIELAJĄCE LOGICZNIE karcie SD literę DYSKU.

Przelotka oznaczała by wpinanie SD w ATA lub SATA.
Są przelotki z CF na ATA.

Feromon

przelotka z karty SD na dysk sata/ide