przemoc w rodzinie. co na to partia prawa i sprawiedliwa.

Data: 2010-03-03 19:51:24
Autor: marek czaplicki
przemoc w rodzinie. co na to partia prawa i sprawiedliwa.
PiS sprzeciwia się też powoływaniu zespołów interdyscyplinarnych zajmujących się przemocą w rodzinie. W skład takich zespołów mieliby wchodzić: przedstawiciele jednostek pomocy społecznej, gminnej komisji rozwiązywania problemów alkoholowych, policji, kuratora, oświaty, ochrony zdrowia oraz organizacji pozarządowych.
„To fasadowe rozwiązanie, nieskuteczne. Nic do systemu pomocy rodzinom nie wnosi. Członkowie zespołu nie mają określonych kwalifikacji, kompetencji merytorycznych. To niekonstytucyjny zapis i może wywołać zagrożenie w środowiskach lokalnych” - podkreśliła Wargocka.
http://www.pis.org.pl/article.php?id=16896
tak sobie myślę, że gdyby do kompletu członków zespołu dodano osobę duchowną to PiS nie miałoby nic do zarzucenia. ale to tylko takie gdybanie :-) .

Data: 2010-03-03 11:22:50
Autor: Mariusz Merta
wygląda na to...

tak sobie myślę, że gdyby do kompletu członków zespołu dodano osobę
duchowną to PiS nie miałoby nic do zarzucenia. ale to tylko takie
gdybanie :-) .
że, myślenie nie jest pańską silną cechą...
proponuję zapytać środy m.
już ona pana nauczy filozofii jak trzeba :-)))
Mariusz Merta

P.S.
Tutaj naprawdę nie trzeba geniuszu, żeby nie zauważyć iż cała hucpa
ma na celu inwigilację społeczeństwa i wywieranie szantażu gdyby
ktoś był niewygodny, zresztą tak drzewiej bywało za rządów
stalinowskich i hitlerowskich
proponuję sięgnąć do literatury, niestety czytanie książek wymaga
pewnego wysiłku intelektualnego
ale proszę się nie zrażać, z czasem może pan osiągnąć zadowalające
rezultaty
mme

Data: 2010-03-03 20:42:39
Autor: marek czaplicki
wygląda na to...
Mariusz Merta wrote:
[...]

a ja przypomniałem sobie właśnie rzeczniczkę praw dziecka, która zamiast zajmować się ochroną dzieci przed samowolą dorosłych, epatowała opinię publiczną dochodzeniami czy Twinki-Winki jest gejem, czy też nie. znajdowanie podobieństwa pomiędzy naszymi czasami, a stalinizmem czy hitleryzmem w kraju gdzie dzieci były znajdowane w beczkach, no nie. uruchamiam myślenie i cóż.
co do filozofii to jedyną zaletą tej nauki jest to że potrafi wymyślać ciekawe pytania, a tak to wie że nic nie wie.

Data: 2010-03-04 11:49:22
Autor: Hans Kloss
wygląda na to...
On 3 Mar, 20:42, marek czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:

a ja przypomniałem sobie właśnie rzeczniczkę praw dziecka, która zamiast
zajmować się ochroną dzieci przed samowolą dorosłych, epatowała

I bardzo dobrze. Jej urząd jest nie tylko całkowicie zbędny ale wręcz
potencjalnie szkodliwy, zatem o wiele lepiej żeby zajmowała się choćby
nawet homoseksualizmem wśród smerfów byle tylko trzymała swoje łapy Z
DALEKA od moich dzieci.
J-23

Data: 2010-03-04 13:36:48
Autor: Mariusz Merta
wygląda na to...
On 3 Mar, 19:42, marek czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
Mariusz Merta wrote:
> [...]

co do filozofii to jedyną zaletą tej nauki jest to że potrafi wymyślać
ciekawe pytania, a tak to wie że nic nie wie.

panie kolego
widzę, że nadal nic pan nie rozumie...
tu chodzi o to, żeby nie zakładano teczuszek na obywateli bazując
jednie na anonimach
no i żeby nie można było decyzją urzędnika na podstawie anonimu
wszczynać jakiekolwiek postępowania
czy to śledczego czy dyscyplinarnego etc.
od śledztw są policjanci, prokuratorzy i sędziowie...
urzędas nie może mieć prawa odbierać komukolwiek dziecka na podstawie
anonimu
kapewu ?

co do stawiania pytań, Albert Einstein (mam nadzieję, że wie pan kto
to taki )
powiedział kiedyś, że postęp w fizyce nie polega na odpowiadaniu na
pytania tylko na umiejętnym ich stawianiu...
poza tym filozofia jest integralną częścią kultury
europejskiej...nawet ta w wydaniu środy m.

co do obrony dzieci przed propaganda homosiów jestem za...
w UK niedawno wsadzono pedała na dożywocie
pedał był osobistością, konsultantem ds równouprawnienia
częsty gość parlamentu angielskiego i szkockiego a także członków
rządów...
okazuje się, że kierował siatką pedofilską składajacą się z około 130
facetów
niestety nie podano czy to pedały...gdyż...jest to temat tabu tzn.
związek pomiędzy pedofilią a pederastią
okazało się że ten łobuz regularnie gwałcił chłopca, mało tego
nagrywał
i robił seanse telefoniczne a nawet zaprosił kolegę pedała pozytywnego
ciekawe, że środowiska pedalskie reagowały histerycznie na jakąkolwiek
wzmianke
o związakach pedofilii z pederastia...ale ktoś odważył się
stwierdzić...nadreprezentatywność pedałów wśród pedofili
przy czym kobieta powoływała się na badania socjologiczne...ale to tym
gorzej dla faktów :-)))
fakty sa nietrwałe :-))))
podobnie jak z ociepleniem
Mariusz Merta

Data: 2010-03-03 20:11:39
Autor: u2
W dniu 2010-03-03 19:51, marek czaplicki pisze:
[...]

Podpisz lepiej protest, bo to co wyprawia palikociarnia przechodzi
wszelkie pojęcie :

http://www.rzecznikrodzicow.pl/20100225_sprzeciw.php

Data: 2010-03-03 20:23:50
Autor: marek czaplicki
u2 wrote:
[...]

o, ciekawy protest. z chęcią podpiszę. ale dalej obstaję przy swoim.

Data: 2010-03-04 19:05:36
Autor: u2
W dniu 2010-03-03 20:23, marek czaplicki pisze:

[...]

Marku, palikociarnia zrobi wszystko, aby wygrywać w sztucznych
sondażach, bo ich interesuje tylko własny byznes, ale rodziną to oni się
zbytnio nie przejmują :]

Data: 2010-03-04 20:44:17
Autor: u2
W dniu 2010-03-04 19:05, u2 pisze:

[...]

Obywatele protestują :

http://nasza-klasa.pl/#lublin_di/gallery/album/9/70

Data: 2010-03-04 20:47:36
Autor: u2
W dniu 2010-03-04 20:44, u2 pisze:

[...]

Tutaj więcej o proteście :

http://lublin.com.pl/artykuly/pokaz/5207/sebastian,spedzi,swieta,w,domu,dziecka,%28film,zdjecia%29/

przemoc w rodzinie. co na to partia prawa i sprawiedliwa.