Data: 2019-11-12 18:43:48 | |
Autor: J.F. | |
przemysl lotniczy | |
Chcialoby sie napisac "polski" https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/historia/niemcy-zrównali-z-ziemią-rosjanie-chcieli-zamknąć-ale-przetrwał-teraz-za-szarym-bloczkiem-powstają-części-satelitów-i-samolotów-pasażerskich/ar-AAJroZn Takie wazne ogniwo, czy piekna laurka ... propagandowa ? 60 mln euro na 800 zatrudnionych ... kwotowo popierdulka, ale widac maja co robic ... J. |
|
Data: 2019-11-13 18:31:05 | |
Autor: Szczepan Bialek | |
przemysl lotniczy | |
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:5dcaf001$0$546$65785112news.neostrada.pl... Niemcy zburzyli fabryke aby produkty (polacy ino szajs robja) nie narazaly niemieckich lotnikow. Potem:" Kiedy w Warszawie zaczęto snuć wizje bardziej ambitnych maszyn, na zakłady spadła karząca ręka towarzyszy radzieckich. Główny zespół projektowy rozwiązano. Same PZL Okęcie miały stać się fabryką obrabiarek.". To samo miala robic WSK Rzeaszow + silniki do malego fiata. Ale to byly plany polskich reformatorow. Towarzysze radzieccy nie zgodzili sie na to i w Polsce powstal przeogromny przemysl lotniczy. 500 helekopterow rocznie tylez kukuruznikow. + 200 AN28. Wszystkie czesci i montaz robila Polska. Teraz te potezne zaklady zatrudniaja 10% ludzi i produkuja drobne czesci. S* |
|
Data: 2019-11-13 19:24:30 | |
Autor: J.F. | |
przemysl lotniczy | |
Użytkownik "Szczepan Bialek" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5dcc3dbb$0$17350$65785112@news.neostrada.pl...
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/historia/niemcy-zrównali-z-ziemią-rosjanie-chcieli-zamknąć-ale-przetrwał-teraz-za-szarym-bloczkiem-powstają-części-satelitów-i-samolotów-pasażerskich/ar-AAJroZn To samo miala robic WSK Rzeaszow + silniki do malego fiata. Ale na licencji. I trudno powiedziec, ktorzy to towarzysze ... moze potrzebne im byly dodatkowe zdolnosci produkcyjne. Teraz te potezne zaklady zatrudniaja 10% ludzi i produkuja drobne czesci. A co maja robic - An-28 i Mi-2 ? No nie, niby byl, czy nawet jest Sokół. J. |
|
Data: 2019-11-14 17:45:35 | |
Autor: Szczepan Bialek | |
przemysl lotniczy | |
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:5dcc4b0e$0$17365$65785112news.neostrada.pl... Użytkownik "Szczepan Bialek" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5dcc3dbb$0$17350$65785112@news.neostrada.pl... Fiaty tez byly na licencji. Tak samo jak pralki. Syrena jezdzilem i byla super. Ale na export sie nie nadawala. Co innego Iskry. Te exportowano do Indii. Udana licencja to nic zlego. Dla fabryki zadna roznica. Jedynie to ze doradca slabo mowi po posaku. I trudno powiedziec, ktorzy to towarzysze ... moze potrzebne im byly dodatkowe zdolnosci produkcyjne. Nie tylko zdolnosci produkcyjne bo te byly znikome. Po prostu zagospodarowali talent polakow. Kazdy car z tego korzystal. Po zaborach polscy panowie na ukrainie (przygranica) zostali bo tylko oni umieli ujarzmiac Kozakow.
Kazdy moze umiescic u nas wyrob finalny ale nikt tego nie zrobil. To oni wykorzystali czastkowo IStNIEJACE moce produkcyne i pomalu je zamkna. S* |
|