przemysł stoczniowy w ruinie

Data: 2017-07-19 11:01:27
Autor: japanizer
przemysł stoczniowy w ruinie
http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/stocznia-crist-prom-gdansk,26,0,2346778.html

  Wielka inwestycja gdyńskiej stoczni. Crist buduje hybrydowy prom dla Islandii

  Hybrydowy prom pasażersko-samochodowy dla islandzkiego armatora ma być gotowy   w połowie przyszłego roku. Jednostka ma obsługiwać kursy pomiędzy dwiema   wyspami położonymi na południe od Islandii.

  Stocznia Crist, jedna z największych w Polsce, została utworzona w 1990 r.   przez dwóch inżynierów budowy okrętów: Ireneusza Ćwirko i Krzysztofa   Kulczyckiego. Dotąd zbudowała ponad 360 różnej wielkości jednostek. Firma   współpracuje z armatorami i stoczniami z Polski, Holandii, Norwegii, Danii,   Niemiec, Islandii i USA.

Przez 27 lat zbudowali 360 specjalistycznych statków.

A taka Stocznia Szczecińska niecałe 600 przez prawie 60 lat, głównie najprostszych jednostek do wożenia skrzynek czy zboża.

Ale to się źle wpisuje w narrację Kaczyńskiego.

Data: 2017-07-19 20:22:21
Autor: u2
W dniu 19.07.2017 o 20:01, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

ano źle:)

http://biznes.trojmiasto.pl/Cwirko-i-Kulczycki-po-24-latach-oddaja-wladze-w-spolce-Crist-n84377.html

czyli likwidacja stoczni Crist (1)
powtórka scenariusz z innych likwidowanych stoczni , Bo Crist zagrażała niemieckim stoczniom czas zamknac kolejną polską, Jak mogą kierować produkcją stoczniową deweloperzy, chyba, ze w porozumieniu z Drewnicą, chcą całe tereny przerobić pod budowlankę

mgr inż

Ale ty głupi jesteś a podpisujesz się mgr.inż..
Kończyłeś Akademię Rolniczą ,że takie pierdoły o Crist wypisujesz ?
Jakiej stoczni w Niemczech może zagrażać taki zakład blacharski vel. stocznia Crist , który z mizernym skutkiem potrafił dotychczas zbudować 2 statki?

Proktolog

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-07-19 11:40:04
Autor: japanizer
On Thursday, July 20, 2017 at 3:23:06 AM UTC+9, u2 wrote:

> Przez 27 lat zbudowali 360 specjalistycznych statków.

> [...]

Gdzie tam jest jakiekolwiek zdanie o likwidacji? "Język polski ciężka język"?

  Do zmiany w zarządzie spółki doszło pod koniec wakacji. - Zmiana w składzie   zarządu spółki Crist jest zmianą pokoleniową. Po ponad 20 latach pracy dla   stoczni Crist Krzysztof Kulczycki i Ireneusz Ćwirko zdecydowali przekazać   funkcję prezesa zarządu pani Ewie Kruchelskiej, która od wielu lat związana   jest ze stocznią - tłumaczy Natalia Soldecka z MS Towarzystwo Funduszy   Inwestycyjnych SA.

[...]

http://www.crist.com.pl/o-nas,2,pl.html

Palnij się w tą durną makówkę kłamco!

Data: 2017-07-19 20:47:43
Autor: u2
W dniu 19.07.2017 o 20:40, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

lol

nie tak miało być

Od momentu zakupu terenów stoczniowych po Stoczni Gdynia byli na garnuszku ARP, pózniej Mars, To nie zmiana pokoleniowa tylko kasa rządzi, Zawsze będzie mnie dziwić jak można było rozwalić stocznie z większościowym udziałem Skarbu Państwa, aby po 2 latach osadzić tu firmy również z wielkim udziałem SP tj. Nauta, Energomontaż i Crist ewentualnie PSSE. Życzę im jak najlepszego i efektywnego wzrostu aby ludzie mieli pracę i godnie żyli, natomiast jak do tego czasu nie widzę prężnego rozwoju w/w firm.

vasko Rumia

Data: 2017-07-19 11:52:46
Autor: japanizer
On Thursday, July 20, 2017 at 3:47:45 AM UTC+9, u2 wrote:

> [...]
>    jest ze stocznią - tłumaczy Natalia Soldecka z MS Towarzystwo Funduszy

A umiesz czasem sam sklecić jedno zdanie? Czy zawsze musisz wlepiać "przemyślenia" debili takich jak ty?

Data: 2017-07-19 20:54:39
Autor: u2
W dniu 19.07.2017 o 20:52, japanizer@japanizer.org pisze:
A umiesz czasem sam sklecić jedno zdanie? Czy zawsze musisz wlepiać "przemyślenia" debili takich jak ty?

te piździak, jak nie umiesz czytać to streszczę tobie : kradliście kradniecie i będziecie kraść, taka już wasza złodziejska natura:)

Data: 2017-07-19 13:31:08
Autor: Zenek Kapelinder
przemysł stoczniowy w ruinie
Najwazniejsze zeby doprowadzic do sytuacji zeby kradli fajki pod cela.

Data: 2017-07-19 20:50:41
Autor: u2
W dniu 19.07.2017 o 20:47, u2 pisze:
[...]

Państwowy Fudusz rozgrywa stocznie (1)
Jak to możliwe , ze za pieniądze podatników bez kontroli rozgrywa sie prywatne
firmy !? Przecież , CRIST najpierw dostał kredyt od PAŃSTWOWEJ AGENCJI
PRZEMYSŁU aby kupić Dok - wiadomo było , ze go nie spłaci . Wiadomo , było
ze prędzej czy pózniej musi zbankrutować lub dostać kolejne pieniądze od "Państwa" . I. Dostał ! Pozostaje pytanie jak to to możliwe ze , za 35% akcji
"Bankruta " panstwowy fundusz zapłacił 40 mln zł . ??? Na podstawie jakiej
wyceny zapłacono takiej pieniądze . Kto podjął takie decyzje i czym sie kierował
Skoro fundusz miał zastawy na całym majątku CRISTA. .??

Bankowiec

kasa
od poczatku wiadomo było, że tu nie chodzi o stocznie leczo kasę dla kolesi marsjan

i tylko w Lenina bez zmian, solidaruchy rządzą. Gdyby Remontówka nie ratowała ich zaleceniami to juz by było po frytkach.
zenon fachura