"przenies na karte pamieci" - czyli gdzie?

Data: 2019-09-04 11:59:45
Autor: radekp@konto.pl
"przenies na karte pamieci" - czyli gdzie?
Wed, 4 Sep 2019 00:11:43 +0200, w
<5d6ee52a$0$17363$65785112@news.neostrada.pl>, "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml>
napisał(-a):

przy niektorych app jest wymalowane:   "przenies na karte pamieci" -- > https://i.imgur.com/J5EzabF.png
- ale co to wlasciwie oznacza?   gdzie aplikacja jest przenoszona?  bo na karte SD  zdecydowanie nie.

Na kartę SD albo wbudowaną -- to chyba zależy od wersji Andka.
No i przenoszona jest tylko część apki (za to apka chyba traci widżety).

Nie wiem czy ta funkcja ma jeszcze sens w obliczu telefonów z 32/64GB (miała
gdy pamięć telefonu miała 1/2/4GB itp.).

Data: 2019-09-04 12:42:22
Autor: Michał Jankowski
W dniu 04.09.2019 o 11:59, radekp@konto.pl pisze:

Nie wiem czy ta funkcja ma jeszcze sens w obliczu telefonów z 32/64GB (miała
gdy pamięć telefonu miała 1/2/4GB itp.).

Wg moich obserwacji nigdy nie miała, bo pamięć wewnętrzna zwalniała się tylko pozornie - owszem, system pokazywał XXX MB free, ale innej aplikacji w to miejsce nie dawało się zainstalować.

   MJ

Data: 2019-09-04 13:22:56
Autor: radekp@konto.pl
"przenies na karte pamieci" - czyli gdzie?
Wed, 4 Sep 2019 12:42:22 +0200, w <5d6f950e$0$521$65785112@news.neostrada.pl>,
Michał Jankowski <michalj@fuw.edu.pl> napisał(-a):

> [...]

Wg moich obserwacji nigdy nie miała, bo pamięć wewnętrzna zwalniała się tylko pozornie - owszem, system pokazywał XXX MB free, ale innej aplikacji w to miejsce nie dawało się zainstalować.

No nie, coś tam dawało. Pamiętam jak przenosiłem apki, gdy coś nie chciało się
zainstalować czy uaktualnić. Haczyk był bodajże w tym, że na instalacje/update
było potrzeba 2x więcej miejsca niż apka ważyła.

Data: 2019-09-06 19:20:13
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
"przenies na karte pamieci" - czyli gdzie?

<radekp@konto.pl> si7vmeh01009mfaslv52sghp8hknvc9e27@4ax.com

[...]

IMO miało sens i ma nadal -- miało w systemach androidowych niższych
niż 6 i obecnie. W niższych uwalniało część miejsca, w obecnych
uwalnia całe miejsce, lub prawie całe, o ile SD jest stosownie
sformatowana, co utrudnia odczytanie tejże SD poza telefonem.

--

"przenies na karte pamieci" - czyli gdzie?