przeniesienie KK do Polbanku - weryfikacja

Data: 2009-09-26 20:39:00
Autor:
przeniesienie KK do Polbanku - weryfikacja
szczurwa <szczurwa@gmail.com> napisał(a):
Pytanie oczywiscie brzmi: ktore to banki

Z moich informacji wynika, iz wszystkie poza tym, z ktorego chce przeniesc karte czyli DB. Z pamieci: pkobp, pekao, citi, banki grupy bre, ing, i jeszcze kilka innych.

Pozdr,
R.

Data: 2009-09-26 13:43:23
Autor: szczurwa
On 26 Wrz, 22:39, " " <radamanthy...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

Z moich informacji wynika, iz wszystkie poza tym, z ktorego chce przeniesc
karte czyli DB. Z pamieci: pkobp, pekao, citi, banki grupy bre, ing, i
jeszcze kilka innych.

DB na cenzurowanym ? Nie chce mi się wierzyć, w końcu to solidna
firma...Ciekawe, dlaczego ?

Data: 2009-09-26 22:51:35
Autor: MarekZ
<radamanthyspl@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:h9lu54$6i5$1inews.gazeta.pl...

Z moich informacji wynika, iz wszystkie poza tym, z ktorego chce przeniesc
karte czyli DB. Z pamieci: pkobp, pekao, citi, banki grupy bre, ing, i
jeszcze kilka innych.

DB jako bank, który łagodnie ocenia zdolność kredytową? Dobre sobie...

No nic, ja im dam więcej banków do wyboru, jak na niektóre kręciliby nosem.

Data: 2009-09-26 23:12:35
Autor:
MarekZ <brak@adresu.w.pl> napisał(a):
DB jako bank, który łagodnie ocenia zdolność kredytową? Dobre sobie...

Nie wiem, jakie maja powody. Moze luka w pod nazwa "db kredyt"? W koncu to tez db, a liczenie zdolnosci na drugim koncu skali.

R.

--

przeniesienie KK do Polbanku - weryfikacja