przeniesienie - OrangeMix -> OrangeGo

Data: 2010-03-22 19:10:51
Autor: Piotrek
przeniesienie - OrangeMix -> OrangeGo
Umowa zawarta 26 marca 2008, na 24 miesiące.
Chcę rozwiązć umowe ale zachować numer i uzywac go w OrangeGo.
Chce pójść do salonu firmowego w celu zalatwienia sprawy i mam kilka pytań a nie chcę w pełni polegać na opiniach ludzi pracujących w salonie:
- czy muszę mieś ze sobą kartę SIM związaną z tym numerem ?
- jaką datę rozwiązania umowy umieścić na piśmie rozwiązującym umowę:  26 marca czy 27 marca czy wogóle 30 dni od momentu złożenia pisma (np. składam 25 marca a umowę rozwiązuję z dniem 25 kwietnia) - zakładając że chcę się pozbyć Mixa jak najszybciej ?
- ile jeszcze bedę musiał zapłacic abonamentów w zależności od złożenego pisma z rezygnacją ?
- czy Orange może mi odmówić przeniesienia numeru do Go ?

Piotrek

Data: 2010-03-22 19:12:18
Autor: SDD

Użytkownik "Piotrek" <beztegolangolier@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ho8cgb$g5a$1node2.news.atman.pl...

- czy Orange może mi odmówić przeniesienia numeru do Go ?

Nawet jesli, to zawsze mozesz przeniesc do innego opa a potem z powrotem do Go

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-03-22 19:45:59
Autor: ToMasz
Piotrek pisze:
Umowa zawarta 26 marca 2008, na 24 miesiące.
Chcę rozwiązć umowe ale zachować numer i uzywac go w OrangeGo.
Chce pójść do salonu firmowego w celu zalatwienia sprawy i mam kilka
Przez internet ustaw _siebie_ jako osobę decyzyjną (firmowy telefon?)
albo uzupełnij wszystkie swoje dane jako właściciela. Potem dowód
osobisty w łapkę i do salonu. Powinno sie udać załatwić "na gębe" ja tak
to załatwiłem bez pism(chociaz miałem przygotowane) i bez telefonu.
ToMasz

Data: 2010-03-22 19:51:38
Autor: Piotrek
Użytkownik "ToMasz" <twitek4@gazzeetta.pl> napisał w wiadomości news:ho8c2u$27r$1news.interia.pl...
Piotrek pisze:
[...]

chodzi mi o to, KIEDY to zrbić by jak najkrócej kisić się w mixie a jednocześnie nie dac powodu do wlepienia kary za zbyt wczesne roziazanie umowy

Piotrek

Data: 2010-03-22 20:01:27
Autor: ArturW
przeniesienie - OrangeMix -> OrangeGo
w Salonie podpisujesz dyspozycję przejścia na pepaid - sprzedawca moze to zrobić w ramach propozycji - nie piszesz żadnego pisma - obowiązuje cię 30 dniowy okres wypowiedzenia ze skutkiem na okres rozliczeniowego - pamietaj aby w dniu przejścia mieć uregulowane wszystkie zobowiązania wobec opa bo system nie przeniesie cię do prepaida.

Data: 2010-03-22 20:21:06
Autor: ArturW
[...]

ze skutkiem na koniec okresu rozliczeniowego ofc

Data: 2010-03-22 20:45:06
Autor: Piotrek
Użytkownik "ArturW" <wozniak.artur@vp.pl> napisał w wiadomości news:ho8ev4$q3g$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

To nie jest takie proste - umowa 26 dzień miesiąca, faktura 15 dzień miesiąca, okres rozliczeniowy: 1 - ostatni dzień miesiąca.
Jeśli potrafisz to odpowiedz mi konkretnie na pytanie:
- jaką datę mam wstawić jako rozwiązanie umowy i  kiedy muszę ją przekazac do Orange, żeby z 1 strony nie było za wczesnie a z 2 - zbyt długo nie czekać ?

Piotrek

Data: 2010-03-22 21:02:11
Autor: ArturW
[...]

Nie piszesz  wypowiedzenia !!! podpisujesz duspozycję przejścia na prepaid - system coś takiego drukuje (jeżeli złożysz wypowiedzenie to wyłączą całkowicie)
Możliwośc złożenia takiej dyspozycji będzie najpóźniej 26-27 marca
Umowa kończy ci się 26 kwietnia czyli idziesz do salonu 26-27 marca podpisujesz dyspozycję - obowiązuje cię 30 dniowy okres wypowiedzenia czyli 26-27 kwietnia i ze skutkiem na koniec okresu rozliczeniowego - czyli 15 maja
16 maja powinieneś być w prepadzie (pamiiętaj o uregulowaniu wszystkich zobowiązań)  - przeczytaj dokładnie co podpisujesz - dostajesz tam bodajże coś ok 5 zł (nie pamiętam dokładnie) i w ciągu chyba 30 dni musisz doładować żeby nie wyłączyli ci numeru

pzdr

Data: 2010-03-22 21:24:50
Autor: Piotrek
Użytkownik "ArturW" <wozniak.artur@vp.pl> napisał w wiadomości news:ho8ih1$59c$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

- koniec okresu mam 30 kwietnia, czyli tylko te 3-4 dni bedę nadal w Mixie ?
- kto mi dokładnie powie ile musze zabulić za te dni i w jakim terminie ? może po prostu płacę za okres rozliczeniowy 1 kwietnia - 30 kwietnia i juz ?
i czy muszę mieć SIM, bo numeru dziecko używa ?

Piotrek

Data: 2010-03-23 08:32:18
Autor: ArturW
[...]

No jeżeli masz koniec okresu rozliczeniowego 30 kwietnia no to 1 maja będziesz w prepaidzie - ostatnia twoja wpłata będzie za okres 1 - 30 kwietnia - nie musisz mieć sim ze sobą wystarczy dowód osobisty

Jak chcesz to odezwij się na priv

Data: 2010-03-22 20:07:35
Autor: ToMasz
Piotrek pisze:
[...]

to wypada mniejwiecje 30 dni przed końcem, ale idź sie zapytaj. w
skrócie chodi o to ze (u mnie) inna  była data podpisania umowy a inna
aktywacji czy czegoś tam. pomyślałem sobie ze o 10 dni nie będe robił
problemów.
ToMasz

Data: 2010-04-02 01:48:16
Autor: Piotrek
[...]

Zrobiłem to, przejscie do prepaida bez problemu.
Zaskoczyły mnie dwie rzeczy: jedna pozytywnie, druga negatywnie.
Pozytywnie: byłem 29 marca , facet z Orange poinformował mnie, że jeszcze za kolejny okres rozliczeniowy (1-30 kwietnia) zapłacę w Mixie. Jakież było moje zdziwienie jak we środę przyszedł SMS że dokonano zmiany taryfy i numer jest w Orange Go (tak jest też widoczny w OrangeOnline.....).

Negatywnie: przy abonamencie 50zł i regularnym płaceniu, częstych doładowaniach średnio po ok. 25zł miesięcznie, Orange w zasadzie nie ma ŻADNYCH argumentów żeby mnie zatrzymać przy pozostaniu w Mixie i tym samym abonamencie. A chciałem tylko stawek jak w OrangeGo przy doładowaniu za 50zł, cyrografu max. na 24 miesiace oraz telefonu z Wifi i bez ekranu dotykowego (zaproponowane ceny aparatów były po "specjalnym, 15% rabacie" na poziomie 110% cen tych telefonów na allegro)... :(
Potem mi przyszło do głowy że może jakbym postraszył całkowitą rezygnacją z Orange to by się lepiej postarali ?

to tyle

Piotrek

przeniesienie - OrangeMix -> OrangeGo