przeniesienie - OrangeMix -> OrangeGo

Data: 2010-04-02 01:48:16
Autor: Piotrek
przeniesienie - OrangeMix -> OrangeGo
Użytkownik "Piotrek" <beztegolangolier@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ho8cgb$g5a$1node2.news.atman.pl...
Umowa zawarta 26 marca 2008, na 24 miesiące.
Chcę rozwiązć umowe ale zachować numer i uzywac go w OrangeGo.

Zrobiłem to, przejscie do prepaida bez problemu.
Zaskoczyły mnie dwie rzeczy: jedna pozytywnie, druga negatywnie.
Pozytywnie: byłem 29 marca , facet z Orange poinformował mnie, że jeszcze za kolejny okres rozliczeniowy (1-30 kwietnia) zapłacę w Mixie. Jakież było moje zdziwienie jak we środę przyszedł SMS że dokonano zmiany taryfy i numer jest w Orange Go (tak jest też widoczny w OrangeOnline.....).

Negatywnie: przy abonamencie 50zł i regularnym płaceniu, częstych doładowaniach średnio po ok. 25zł miesięcznie, Orange w zasadzie nie ma ŻADNYCH argumentów żeby mnie zatrzymać przy pozostaniu w Mixie i tym samym abonamencie. A chciałem tylko stawek jak w OrangeGo przy doładowaniu za 50zł, cyrografu max. na 24 miesiace oraz telefonu z Wifi i bez ekranu dotykowego (zaproponowane ceny aparatów były po "specjalnym, 15% rabacie" na poziomie 110% cen tych telefonów na allegro)... :(
Potem mi przyszło do głowy że może jakbym postraszył całkowitą rezygnacją z Orange to by się lepiej postarali ?

to tyle

Piotrek

przeniesienie - OrangeMix -> OrangeGo