przeniesienie do mBanku - 1 podejście = porażka

Data: 2009-07-27 19:06:42
Autor: Tristan
przeniesienie do mBanku - 1 podejście = porażka
Witam, 2 tygodnie czekania i dostałem odmowę przeniesienia SS=>mBank, bo na wniosku
wpisałem obydwa imiona, a operator przy numerze miał tylko pierwsze imię w
systemie. Napisałem pismo do Polkomtela o aktualizację danych
rejestracyjnych, bo infolinika nic nie może zrobić. Nie ważne, że mam konto
w Polkomtelu, że dostaję faktury za abonament. W bazie simplusa (którego
odmianą jest SS) mam tylko 1 imię wpisane i kanał. Wysyłam aktualizację. Mam nadzieję, że przyjmą i że ponowny wniosek o
przeniesienie się uda. Ale z miesiąc to jeszcze potrwa pewnie. To tak
odnośnie przyjmnie, darmo i w 1 dzień :(

--
Tristan

Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa, lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby, by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)

Data: 2009-07-27 19:14:15
Autor: Czarek
przeniesienie do mBanku - 1 podejście = porażka
Witam,

www.ebok.pl też chyba z SS działa a tam chyba można online uaktualnić dane rejestracyjne.

--
Cz.

Data: 2009-07-27 19:38:04
Autor: Tristan
przeniesienie do mBanku - 1 podejście = porażka
W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 27 lipiec 2009 19:14 (autor Czarek publikowane na pl.misc.telefonia.gsm, wasz znak: <h4kn92$mcl$3@news.dialog.net.pl>):

www.ebok.pl też chyba z SS działa a tam chyba można online uaktualnić
dane rejestracyjne.

Tylko tam trzeba pluskod albo puk, a ja nie mam żadnego z nich do SSa. --

Data: 2009-07-27 20:05:43
Autor: Wojciech Rymer

Użytkownik "Tristan" <niechce@spamu.pl> napisał w wiadomości news:h4knhc$3n9$1news.interia.pl...

Tylko tam trzeba pluskod albo puk, a ja nie mam żadnego z nich do SSa.

Ależ to banalnie proste :) jeden kontakt z DOK SS i można mieć PUK
z telefonu SS nie pamiętam numeru (pewnie zapisany jest w pamięci karty SIM) lub pod numerem 601 102 555.
A tak naprawdę nie cały kod PUK jest potrzebny, ale cztery ostatnie jego cyfry.

Pozdrawiam

Wojtek

Data: 2009-07-27 20:41:03
Autor: ztomasz
Czarek pisze:
[...]

Nie mozna dokonac aktualizacji. pojawia sie info ze usluga niedostepna i zeby sprobowac pozniej odkad uzywam tego.

--

Tomasz

Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=

Data: 2009-07-27 20:50:52
Autor: Czarek
W dniu 2009-07-27 20:41, ztomasz napisał/a:

Nie mozna dokonac aktualizacji. pojawia sie info ze usluga niedostepna i
zeby sprobowac pozniej odkad uzywam tego.

Ale sprawdzałeś SS czy np. simplus?
Ostatnio Ebok bardzo się zmienił, przed chwilą sprawdziłem dla simplusa i można zmodyfikować dane rejestracyjne.

--
Cz.

Data: 2009-07-27 21:00:01
Autor: Tom Zbieg
przeniesienie do mBanku - 1 podejście = porażka
2 tygodnie czekania i dostałem odmowę przeniesienia SS=>mBank, bo na wniosku
wpisałem obydwa imiona, a operator przy numerze miał tylko pierwsze imię w

Ty przynajmniej mozesz korzystać z telefonu. Ja jestem w trakcie przenoszenia numeru z Play do mBankmobile i 2 tygodnie temu Play, zgodnie z procedurami, wyłączył mi numer. Do tej pory karta SIM, którą otrzymałem od mBanku, nie loguje się do sieci.

Reklamacja złożona półtora tygodnia temu dwoma kanałami (telefonicznie i e-mailowo) nadal zostaje bez odpowiedzi. Dziś na mLinii dowiedziałem się, że reklamacja jest (podobno) rozpatrywana. Piszę "podobno" bo konsultant mBanku nie potrafi udzielić żadnych dodatkowych informacji, więc nie mogę mieć pewności, że ktokolwiek się za tę sprawę zabrał.

Co ciekawe strony typu www.sprawdznumer.pl czy tez http://www.orange.pl/portal/map/map/check_number informują, iż numer został już przeniesiony do sieci Plus, na której oparty jest mBank Mobile, zaś http://www.plus.pl/oferta_indywidualna/nasze_uslugi/uslugi_standardowe/sprawdz_czy_numer_nalezy_do_plusa/ wyświetla, iż numer nie należy do nich.

Ale z miesiąc to jeszcze potrwa pewnie. To tak
odnośnie przyjmnie, darmo i w 1 dzień :(

W sumie u mnie to już prawie miesiąc. Wniosek o przeniesienie złożyłem 30 czerwca. Dziś mamy 27 lipca, a od dwóch tygodni osoby próbujące się do mnie dodzwonić słyszą "wybrany numer nie istnieje". Sytuacja jest o tyle patowa, że nie mogę już nawet zrezygnować z przenosin.

Ciekawe ile osób lewituje, podobnie jak ja, pomiędzy jednym a drugim operatorem, bez mozliwości korzystania z własnej komórki, bez żadnych perspektyw na rozwiązanie problemu, nie mówiąc już o jakiejkolwiek rekompensacie za zaistniałą sytuację...

Pozdrawiam,
Tom Zbieg

Data: 2009-07-28 07:14:27
Autor: Dominik & Co
Tristan napisał(a):

> 2 tygodnie czekania i dostałem odmowę przeniesienia SS=>mBank, bo na wniosku
> wpisałem obydwa imiona, a operator przy numerze miał tylko pierwsze imię w

Normalka- u mnie czepiali się (Mova) o brak PESEL, a ichni formularz
rejestracyjny stosownego pola nie zawiera(ł) (może poprawili?).

> systemie. Napisałem pismo do Polkomtela o aktualizację danych

A nie możesz zaktualizować danych w dowolnym punkcie Plusa?

"Rejestracji możesz także dokonać w każdym Salonie,
Sklepie Firmowym oraz Autoryzowanym Przedstawicielstwie sieci Plus."

http://www.samiswoi.pl/u235/navi/31482#q31482

Albo prościej- złożyć ponowny wniosek do mBanku z jednym imieniem?

--
Dominik (& kąpany)

Data: 2009-07-28 09:35:17
Autor: Tristan
przeniesienie do mBanku - 1 podejście = porażka
W odpowiedzi na pismo z wtorek 28 lipiec 2009 07:14 (autor Dominik & Co publikowane na pl.misc.telefonia.gsm, wasz znak: <h4m1fj$aeq$2@inews.gazeta.pl>):

 > systemie. Napisałem pismo do Polkomtela o aktualizację danych
A nie możesz zaktualizować danych w dowolnym punkcie Plusa?

Niestety, tylko w Salunie.
"Rejestracji możesz także dokonać w każdym Salonie,
Sklepie Firmowym oraz Autoryzowanym Przedstawicielstwie sieci Plus."

Tak, w sensie ,,możesz u nas zostawić, a my prześlemy do Polkomtela''.
Dzwoniłem właśnie.
http://www.samiswoi.pl/u235/navi/31482#q31482
Albo prościej- złożyć ponowny wniosek do mBanku z jednym imieniem?

No nie wiem, wolę podać pełne dane do Polkomtela, żeby znów nie wycudowali,
że Regon się nie zgadza albo coś. A znów nie podać nie mogę, bo formularz
mbanku mówi: Wszystkie pola wymagane. --

Data: 2009-07-28 09:46:57
Autor: Dominik & Co
Tristan napisał(a):

No nie wiem, wolę podać pełne dane do Polkomtela, żeby znów nie wycudowali,
że Regon się nie zgadza albo coś. A znów nie podać nie mogę, bo formularz
mbanku mówi: Wszystkie pola wymagane.

To trochę (IMHO) przesada, sam znam ludzika z jednym tylko imieniem.
I co miałby napisać, "brak"? I odbierać listy adresowane "Jan Brak Kowalski"?

Z formularzami w ogóle bywa wesoło:
http://www.bilgoraj.com.pl/wiadomosci/news.php?id=2933

--
Dominik (& kąpany)

Data: 2009-07-28 10:04:48
Autor: Tristan
przeniesienie do mBanku - 1 podejście = porażka
W odpowiedzi na pismo z wtorek 28 lipiec 2009 09:46 (autor Dominik & Co publikowane na pl.misc.telefonia.gsm, wasz znak: <h4madi$dkv$1@inews.gazeta.pl>):

[...]

Nie, imię to mBank 1 przyjmuje. Mówię o Regonie i Nipie i Peselu i innych
takich. Bo poza tym, że się im imiono nie zgadzało, to w bazie Polkomtela
nie mam wpisanego Nipa i regona (ciekawe, bo fakturę wystawiali jakoś).
Z formularzami w ogóle bywa wesoło:
http://www.bilgoraj.com.pl/wiadomosci/news.php?id=2933

A to już bełkot:

a) Na wsiach zazwyczaj są jednak ulice, chyba że są to naprawdę małe wsie
leśne. Ale wtedy rzadko bywa tam poczta. b) I co w tym dziwnego, że tak zaadresowali, skoro tak wpisał? Jeżeli są
wsie bezuliczne, wtedy w miejsce ulicy wpisuje się nazwę wsi, zwłaszcza, że
Poczta wtedy jest inna. Np. wysyłając do Nowego Lipska (gdzie faktycznie
nie ma ulic) adresuję

Nowy Lipsk XX
aa-bbb Lipsk

i ,,ulicą'' staje się faktyczna nazwa wsi podległej pod miejską pocztę. --

Data: 2009-07-28 10:12:35
Autor: Dominik & Co
Tristan napisał(a):

a) Na wsiach zazwyczaj są jednak ulice, chyba że są to naprawdę małe wsie
leśne. Ale wtedy rzadko bywa tam poczta.

Nieprawda. Ot, choćby Słupia w powiecie jędrzejowskim (świętokrzyskie)-
rodzinne strony żony. Całkiem spora wieś gminna, poczta (z własnym PNA),
ulic brak. I AFAIK to nie jest jakieś super wyjątkowe zjawisko.

b) I co w tym dziwnego, że tak zaadresowali, skoro tak wpisał? Jeżeli są

Nic. To śmieszne miało być.

--
Dominik (& kąpany)

przeniesienie do mBanku - 1 podejście = porażka