przeniesienie do mBanku - 1 podejście = porażka

Data: 2009-07-27 19:14:15
Autor: Czarek
przeniesienie do mBanku - 1 podejście = porażka
W dniu 2009-07-27 19:06, Tristan napisał/a:
Witam,

Wysyłam aktualizację. Mam nadzieję, że przyjmą i że ponowny wniosek o
przeniesienie się uda. Ale z miesiąc to jeszcze potrwa pewnie. To tak
odnośnie przyjmnie, darmo i w 1 dzień :(

www.ebok.pl też chyba z SS działa a tam chyba można online uaktualnić dane rejestracyjne.

--
Cz.

Data: 2009-07-27 19:38:04
Autor: Tristan
przeniesienie do mBanku - 1 podejście = porażka
W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 27 lipiec 2009 19:14 (autor Czarek publikowane na pl.misc.telefonia.gsm, wasz znak: <h4kn92$mcl$3@news.dialog.net.pl>):

www.ebok.pl też chyba z SS działa a tam chyba można online uaktualnić
dane rejestracyjne.

Tylko tam trzeba pluskod albo puk, a ja nie mam żadnego z nich do SSa. --
Tristan

Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa, lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby, by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)

Data: 2009-07-27 20:05:43
Autor: Wojciech Rymer

Użytkownik "Tristan" <niechce@spamu.pl> napisał w wiadomości news:h4knhc$3n9$1news.interia.pl...

Tylko tam trzeba pluskod albo puk, a ja nie mam żadnego z nich do SSa.

Ależ to banalnie proste :) jeden kontakt z DOK SS i można mieć PUK
z telefonu SS nie pamiętam numeru (pewnie zapisany jest w pamięci karty SIM) lub pod numerem 601 102 555.
A tak naprawdę nie cały kod PUK jest potrzebny, ale cztery ostatnie jego cyfry.

Pozdrawiam

Wojtek

Data: 2009-07-27 20:41:03
Autor: ztomasz
Czarek pisze:
[...]

Nie mozna dokonac aktualizacji. pojawia sie info ze usluga niedostepna i zeby sprobowac pozniej odkad uzywam tego.

--

Tomasz

Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=

Data: 2009-07-27 20:50:52
Autor: Czarek
W dniu 2009-07-27 20:41, ztomasz napisał/a:

Nie mozna dokonac aktualizacji. pojawia sie info ze usluga niedostepna i
zeby sprobowac pozniej odkad uzywam tego.

Ale sprawdzałeś SS czy np. simplus?
Ostatnio Ebok bardzo się zmienił, przed chwilą sprawdziłem dla simplusa i można zmodyfikować dane rejestracyjne.

--
Cz.

przeniesienie do mBanku - 1 podejście = porażka