przeniesienie do mBanku - 1 podejście = porażka

Data: 2009-07-27 21:00:01
Autor: Tom Zbieg
przeniesienie do mBanku - 1 podejście = porażka
2 tygodnie czekania i dostałem odmowę przeniesienia SS=>mBank, bo na wniosku
wpisałem obydwa imiona, a operator przy numerze miał tylko pierwsze imię w

Ty przynajmniej mozesz korzystać z telefonu. Ja jestem w trakcie przenoszenia numeru z Play do mBankmobile i 2 tygodnie temu Play, zgodnie z procedurami, wyłączył mi numer. Do tej pory karta SIM, którą otrzymałem od mBanku, nie loguje się do sieci.

Reklamacja złożona półtora tygodnia temu dwoma kanałami (telefonicznie i e-mailowo) nadal zostaje bez odpowiedzi. Dziś na mLinii dowiedziałem się, że reklamacja jest (podobno) rozpatrywana. Piszę "podobno" bo konsultant mBanku nie potrafi udzielić żadnych dodatkowych informacji, więc nie mogę mieć pewności, że ktokolwiek się za tę sprawę zabrał.

Co ciekawe strony typu www.sprawdznumer.pl czy tez http://www.orange.pl/portal/map/map/check_number informują, iż numer został już przeniesiony do sieci Plus, na której oparty jest mBank Mobile, zaś http://www.plus.pl/oferta_indywidualna/nasze_uslugi/uslugi_standardowe/sprawdz_czy_numer_nalezy_do_plusa/ wyświetla, iż numer nie należy do nich.

Ale z miesiąc to jeszcze potrwa pewnie. To tak
odnośnie przyjmnie, darmo i w 1 dzień :(

W sumie u mnie to już prawie miesiąc. Wniosek o przeniesienie złożyłem 30 czerwca. Dziś mamy 27 lipca, a od dwóch tygodni osoby próbujące się do mnie dodzwonić słyszą "wybrany numer nie istnieje". Sytuacja jest o tyle patowa, że nie mogę już nawet zrezygnować z przenosin.

Ciekawe ile osób lewituje, podobnie jak ja, pomiędzy jednym a drugim operatorem, bez mozliwości korzystania z własnej komórki, bez żadnych perspektyw na rozwiązanie problemu, nie mówiąc już o jakiejkolwiek rekompensacie za zaistniałą sytuację...

Pozdrawiam,
Tom Zbieg

przeniesienie do mBanku - 1 podejście = porażka