przeniesienie do mBanku - 1 podejście = porażka

Data: 2009-07-28 07:14:27
Autor: Dominik & Co
Tristan napisał(a):

> 2 tygodnie czekania i dostałem odmowę przeniesienia SS=>mBank, bo na wniosku
> wpisałem obydwa imiona, a operator przy numerze miał tylko pierwsze imię w

Normalka- u mnie czepiali się (Mova) o brak PESEL, a ichni formularz
rejestracyjny stosownego pola nie zawiera(ł) (może poprawili?).

> systemie. Napisałem pismo do Polkomtela o aktualizację danych

A nie możesz zaktualizować danych w dowolnym punkcie Plusa?

"Rejestracji możesz także dokonać w każdym Salonie,
Sklepie Firmowym oraz Autoryzowanym Przedstawicielstwie sieci Plus."

http://www.samiswoi.pl/u235/navi/31482#q31482

Albo prościej- złożyć ponowny wniosek do mBanku z jednym imieniem?

--
Dominik (& kąpany)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy, do czego mam prawo zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP

Data: 2009-07-28 09:35:17
Autor: Tristan
przeniesienie do mBanku - 1 podejście = porażka
W odpowiedzi na pismo z wtorek 28 lipiec 2009 07:14 (autor Dominik & Co publikowane na pl.misc.telefonia.gsm, wasz znak: <h4m1fj$aeq$2@inews.gazeta.pl>):

 > systemie. Napisałem pismo do Polkomtela o aktualizację danych
A nie możesz zaktualizować danych w dowolnym punkcie Plusa?

Niestety, tylko w Salunie.
"Rejestracji możesz także dokonać w każdym Salonie,
Sklepie Firmowym oraz Autoryzowanym Przedstawicielstwie sieci Plus."

Tak, w sensie ,,możesz u nas zostawić, a my prześlemy do Polkomtela''.
Dzwoniłem właśnie.
http://www.samiswoi.pl/u235/navi/31482#q31482
Albo prościej- złożyć ponowny wniosek do mBanku z jednym imieniem?

No nie wiem, wolę podać pełne dane do Polkomtela, żeby znów nie wycudowali,
że Regon się nie zgadza albo coś. A znów nie podać nie mogę, bo formularz
mbanku mówi: Wszystkie pola wymagane. --
Tristan

Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa, lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby, by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)

Data: 2009-07-28 09:46:57
Autor: Dominik & Co
Tristan napisał(a):

No nie wiem, wolę podać pełne dane do Polkomtela, żeby znów nie wycudowali,
że Regon się nie zgadza albo coś. A znów nie podać nie mogę, bo formularz
mbanku mówi: Wszystkie pola wymagane.

To trochę (IMHO) przesada, sam znam ludzika z jednym tylko imieniem.
I co miałby napisać, "brak"? I odbierać listy adresowane "Jan Brak Kowalski"?

Z formularzami w ogóle bywa wesoło:
http://www.bilgoraj.com.pl/wiadomosci/news.php?id=2933

Data: 2009-07-28 10:04:48
Autor: Tristan
przeniesienie do mBanku - 1 podejście = porażka
W odpowiedzi na pismo z wtorek 28 lipiec 2009 09:46 (autor Dominik & Co publikowane na pl.misc.telefonia.gsm, wasz znak: <h4madi$dkv$1@inews.gazeta.pl>):

[...]

Nie, imię to mBank 1 przyjmuje. Mówię o Regonie i Nipie i Peselu i innych
takich. Bo poza tym, że się im imiono nie zgadzało, to w bazie Polkomtela
nie mam wpisanego Nipa i regona (ciekawe, bo fakturę wystawiali jakoś).
Z formularzami w ogóle bywa wesoło:
http://www.bilgoraj.com.pl/wiadomosci/news.php?id=2933

A to już bełkot:

a) Na wsiach zazwyczaj są jednak ulice, chyba że są to naprawdę małe wsie
leśne. Ale wtedy rzadko bywa tam poczta. b) I co w tym dziwnego, że tak zaadresowali, skoro tak wpisał? Jeżeli są
wsie bezuliczne, wtedy w miejsce ulicy wpisuje się nazwę wsi, zwłaszcza, że
Poczta wtedy jest inna. Np. wysyłając do Nowego Lipska (gdzie faktycznie
nie ma ulic) adresuję

Nowy Lipsk XX
aa-bbb Lipsk

i ,,ulicą'' staje się faktyczna nazwa wsi podległej pod miejską pocztę. --

Data: 2009-07-28 10:12:35
Autor: Dominik & Co
Tristan napisał(a):

a) Na wsiach zazwyczaj są jednak ulice, chyba że są to naprawdę małe wsie
leśne. Ale wtedy rzadko bywa tam poczta.

Nieprawda. Ot, choćby Słupia w powiecie jędrzejowskim (świętokrzyskie)-
rodzinne strony żony. Całkiem spora wieś gminna, poczta (z własnym PNA),
ulic brak. I AFAIK to nie jest jakieś super wyjątkowe zjawisko.

b) I co w tym dziwnego, że tak zaadresowali, skoro tak wpisał? Jeżeli są

Nic. To śmieszne miało być.