Data: 2009-07-24 10:35:07 | |
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki | |
przeniesienie numeru a faktura | |
Cześć.
Idąc za ogólnokrajowym trendem wyniosłem swój numer telefonu z Plusa. Przełączenie poszło sprawnie, wszystko działa. Tylko co z fakturą? Do tej pory pobierałem ją z e-boku, ale już nie mogę tam się zalogować (poniekąd logiczne). Nic to, pomyślałem, idę do pobliskiego stoiska plusa, to mi wydrukują. A tu nie - nie mamy punktu kasowego i nie możemy wydrukować - proszę iść do najbliższego salonu firmowego. Jako że nie mam czasu tłuc się po mieście i stać pół dnia w kolejce, to rozwiązanie odpada. Jakie są wasze doświadczenia w tej materii? Może Plus przyśle mi fakturę pocztą? -- Pozdrawiam z Wrocławia Marek Potocki Przewodnik sudecki klasy 0 |
|
Data: 2009-07-24 10:38:28 | |
Autor: Tristan | |
przeniesienie numeru a faktura | |
W odpowiedzi na pismo z piątek 24 lipiec 2009 10:35 (autor Marek 'Qrczak' Potocki publikowane na pl.misc.telefonia.gsm, wasz znak: <1igbtwv7242vk$.1ghof17gw46sv.dlg@40tude.net>):
Jako że nie mam czasu tłuc się po mieście i stać pół dnia w kolejce, to Biorąc pod uwagę to, że taka samodzielnie drukowana faktura nie stanowi dowodu księgowego, to chyba niepotrzebnie za nią gonisz. -- Tristan Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa, lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby, by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29) |
|
Data: 2009-07-24 10:46:04 | |
Autor: SDD | |
przeniesienie numeru a faktura | |
Użytkownik "Tristan" <niechce@spamu.pl> napisał w wiadomości news:h4bqpu$839$2news.interia.pl... Biorąc pod uwagę to, że taka samodzielnie drukowana faktura nie stanowi Podobno KUP bez problemu, a VAT nie kazdemu jest potrzebny :) Pozdrawiam SDD |
|
Data: 2009-07-24 10:50:35 | |
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki | |
przeniesienie numeru a faktura | |
Dnia Fri, 24 Jul 2009 10:38:28 +0200, Tristan napisał(a):
W odpowiedzi na pismo z piątek 24 lipiec 2009 10:35 (autor Marek 'Qrczak' Potocki publikowane na pl.misc.telefonia.gsm, wasz znak: <1igbtwv7242vk$.1ghof17gw46sv.dlg@40tude.net>): Mi tam sama faktura nie jest potrzebna, ale żeby mi chociaż pokazali, ile i za co mam zapłacić. No chyba, że ostatni miesiąc był bezpłatny, to wtedy OK. -- Pozdrawiam z Wrocławia Marek Potocki Przewodnik sudecki klasy 0 |
|
Data: 2009-07-24 02:29:02 | |
Autor: joker77 | |
przeniesienie numeru a faktura | |
Witam,
Mam podobny problem w Orange, dokonałem cesji (żona zlikwidowała firmę, a ja założyłem), a że miałem ustawioną fakturę eco (czy jak to się tam zwie), spowodowało to, że po cesji poprzedni użytkownik nie ma dostępu do informacji o zaległościach ostatniej faktury nie wysyłają bo ma być pobrana elektronicznie (ciekawe tylko w jaki sposób, infolinia odpowiedziała że to nie jej problem bo ona jedynie może wysłać kopię faktury, niestety ktoś zapomniał, że ustawienia wskazują na fakturę eco, więc niczego nie otrzymałem), a nowy ma konto wyzerowane (jeśli chodzi o płatności), w końcu po 3 miesiącach dotarł do żony list od komornika że ma nie zapłaconą fakturę - tylko jeszcze chyba warto było ją mieć, niestety Orange nie poczuwa się do obowiązku - widać za mało wydali na system który po cesji nie kasuje ustawień - albo dają zbyt krótki czas na pobranie ostatniej faktury lub wymuszają ostatnią fakturę papierową. Moja rada musisz się wybrać do salonu firmowego lub zadzwonić na infolinię i spytać o kwotę do zapłaty (konto na które masz wpłacić chyba znasz ? powinno być na fakturze). Pozdrawiam |
|
Data: 2009-07-24 11:58:18 | |
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki | |
przeniesienie numeru a faktura | |
Dnia Fri, 24 Jul 2009 02:29:02 -0700 (PDT), joker77 napisał(a):
Moja rada musisz się wybrać do salonu firmowego lub zadzwonić na No problem jest taki, że wybrać się do salonu, to pół dnia w plecy. Infolinia może by i mi powiedziała co z tym dalej, ale mimo wszystko chciałbym fakturę zobaczyć - słyszałem, że misie lubią dołożyć jeszcze abonament za okres, kiedy telefon już był nieaktywny. -- Pozdrawiam z Wrocławia Marek Potocki Przewodnik sudecki klasy 0 |
|
Data: 2009-07-24 16:23:06 | |
Autor: Peet | |
przeniesienie numeru a faktura | |
On 2009-07-24 10:35, Marek 'Qrczak' Potocki wrote:
Cześć. Miałem to samo. Zadzwoniłem na info minusa aby dowiedzieć się czy mogę już likwidować polecenie zapłaty w banku, odpowiedź była twierdząca, rachunek miał przyjść do domu. Coś mnie tknęło i nie likwidowałem jeszcze polecenia, wczoraj zaglądam na konto a tam pobrana opłata poleceniem. Zakosili za cały lipiec, a telefon był do 5 lipca u nich. Dobrze że przynajmniej opłaty za przeniesienie nie ma. |
|
Data: 2009-07-24 21:25:56 | |
Autor: Leszek Kowalski | |
przeniesienie numeru a faktura | |
Użytkownik "Marek 'Qrczak' Potocki" <marek@wytnij.kurczak.one.pl> napisał w wiadomości news:1igbtwv7242vk$.1ghof17gw46sv.dlg40tude.net... Cześć. Mam ten sam problem z Orange. Przeniosłem numer do Play z dniem 31.05 (ostatni dzień okresu rozliczeniowego). Została wystawiona faktura na kwotę 120zł (opłaty za połaczenia poza abonamentem i inne usługi, oraz 61zł za przeniesienie numeru). Niestety z dniem 1 czerwa już nie mogłem się zalogować do Orange On-Line (miałem faktury w formie elektronicznej). Zadzwoniłem do BOK i tam przyjeli reklamację iż wyślą duplikat. Po paru dniach przyszła informacja listem zwykłym że jak chce duplikat to mam wpłacić 10zł na ich konto. Zadzwoniłem drugi raz i ponoć faktura ma zostać wysłana bezpłatnie, ale do tej pory jej nie widać. Pytałem się też czy należnośc zostanie ściągnięta przez Polecenie Zapłaty czy ręcznie - zarówno w Salonie Firmowym, jak i 2x na infolini mówiono że w żadnym wypadku - muszę zapłacić ręcznie. Oczywiście faktura poszła przez PZ. Jednym słowem lol. Powinienem cofnąc to polecenie zapłaty i zapłacić im dopiero jak otrzymam FV, bo w zasadzie to nie wiem za co zapłaciłem. -- pozdrawiam Leszek Kowalski |