Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.telefonia.gsm   »   przeniesienie numeru a faktura

przeniesienie numeru a faktura

Data: 2009-07-24 10:35:07
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
przeniesienie numeru a faktura
Cześć.
Idąc za ogólnokrajowym trendem wyniosłem swój numer telefonu z Plusa.
Przełączenie poszło sprawnie, wszystko działa. Tylko co z fakturą? Do tej
pory pobierałem ją z e-boku, ale już nie mogę tam się zalogować (poniekąd
logiczne). Nic to, pomyślałem, idę do pobliskiego stoiska plusa, to mi
wydrukują. A tu nie - nie mamy punktu kasowego i nie możemy wydrukować -
proszę iść do najbliższego salonu firmowego.
Jako że nie mam czasu tłuc się po mieście i stać pół dnia w kolejce, to
rozwiązanie odpada. Jakie są wasze doświadczenia w tej materii?
Może Plus przyśle mi fakturę pocztą?

--
Pozdrawiam z Wrocławia
Marek Potocki
Przewodnik sudecki klasy 0

Data: 2009-07-24 10:38:28
Autor: Tristan
przeniesienie numeru a faktura
W odpowiedzi na pismo z piątek 24 lipiec 2009 10:35 (autor Marek 'Qrczak' Potocki publikowane na pl.misc.telefonia.gsm, wasz znak: <1igbtwv7242vk$.1ghof17gw46sv.dlg@40tude.net>):

Jako że nie mam czasu tłuc się po mieście i stać pół dnia w kolejce, to
rozwiązanie odpada. Jakie są wasze doświadczenia w tej materii?
Może Plus przyśle mi fakturę pocztą?

Biorąc pod uwagę to, że taka samodzielnie drukowana faktura nie stanowi
dowodu księgowego, to chyba niepotrzebnie za nią gonisz. --
Tristan

Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa, lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby, by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)

Data: 2009-07-24 10:46:04
Autor: SDD
przeniesienie numeru a faktura

Użytkownik "Tristan" <niechce@spamu.pl> napisał w wiadomości news:h4bqpu$839$2news.interia.pl...

Biorąc pod uwagę to, że taka samodzielnie drukowana faktura nie stanowi
dowodu księgowego, to chyba niepotrzebnie za nią gonisz.

Podobno KUP bez problemu, a VAT nie kazdemu jest potrzebny :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-07-24 10:50:35
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
przeniesienie numeru a faktura
Dnia Fri, 24 Jul 2009 10:38:28 +0200, Tristan napisał(a):

W odpowiedzi na pismo z piątek 24 lipiec 2009 10:35 (autor Marek 'Qrczak' Potocki publikowane na pl.misc.telefonia.gsm, wasz znak: <1igbtwv7242vk$.1ghof17gw46sv.dlg@40tude.net>):

Jako że nie mam czasu tłuc się po mieście i stać pół dnia w kolejce, to
rozwiązanie odpada. Jakie są wasze doświadczenia w tej materii?
Może Plus przyśle mi fakturę pocztą?

Biorąc pod uwagę to, że taka samodzielnie drukowana faktura nie stanowi
dowodu księgowego, to chyba niepotrzebnie za nią gonisz.

Mi tam sama faktura nie jest potrzebna, ale żeby mi chociaż pokazali, ile i
za co mam zapłacić.
No chyba, że ostatni miesiąc był bezpłatny, to wtedy OK.

--
Pozdrawiam z Wrocławia
Marek Potocki
Przewodnik sudecki klasy 0

Data: 2009-07-24 02:29:02
Autor: joker77
przeniesienie numeru a faktura
Witam,

Mam podobny problem w Orange, dokonałem cesji (żona zlikwidowała
firmę, a ja założyłem), a że miałem ustawioną fakturę eco (czy jak to
się tam zwie), spowodowało to, że po cesji poprzedni użytkownik nie ma
dostępu do informacji o zaległościach ostatniej faktury nie wysyłają
bo ma być pobrana elektronicznie (ciekawe tylko w jaki sposób,
infolinia odpowiedziała że to nie jej problem bo ona jedynie może
wysłać kopię faktury, niestety ktoś zapomniał, że ustawienia wskazują
na fakturę eco, więc niczego nie otrzymałem), a nowy ma konto
wyzerowane (jeśli chodzi o płatności), w końcu po 3 miesiącach dotarł
do żony list od komornika że ma nie zapłaconą fakturę - tylko jeszcze
chyba warto było ją mieć, niestety Orange nie poczuwa się do obowiązku
- widać za mało wydali na system który po cesji nie kasuje ustawień -
albo dają zbyt krótki czas na pobranie ostatniej faktury lub wymuszają
ostatnią fakturę papierową.

Moja rada musisz się wybrać do salonu firmowego lub zadzwonić na
infolinię i spytać o kwotę do zapłaty (konto na które masz wpłacić
chyba znasz ? powinno być na fakturze).

Pozdrawiam

Data: 2009-07-24 11:58:18
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
przeniesienie numeru a faktura
Dnia Fri, 24 Jul 2009 02:29:02 -0700 (PDT), joker77 napisał(a):

Moja rada musisz się wybrać do salonu firmowego lub zadzwonić na
infolinię i spytać o kwotę do zapłaty (konto na które masz wpłacić
chyba znasz ? powinno być na fakturze).

No problem jest taki, że wybrać się do salonu, to pół dnia w plecy.
Infolinia może by i mi powiedziała co z tym dalej, ale mimo wszystko
chciałbym fakturę zobaczyć - słyszałem, że misie lubią dołożyć jeszcze
abonament za okres, kiedy telefon już był nieaktywny.

--
Pozdrawiam z Wrocławia
Marek Potocki
Przewodnik sudecki klasy 0

Data: 2009-07-24 16:23:06
Autor: Peet
przeniesienie numeru a faktura
On 2009-07-24 10:35, Marek 'Qrczak' Potocki wrote:
Cześć.
Idąc za ogólnokrajowym trendem wyniosłem swój numer telefonu z Plusa.

Miałem to samo. Zadzwoniłem na info minusa aby dowiedzieć się czy mogę już likwidować polecenie zapłaty w banku, odpowiedź była twierdząca, rachunek miał przyjść do domu. Coś mnie tknęło i nie likwidowałem jeszcze polecenia, wczoraj zaglądam na konto a tam pobrana opłata poleceniem. Zakosili za cały lipiec, a telefon był do 5 lipca u nich. Dobrze że przynajmniej opłaty za przeniesienie nie ma.

Data: 2009-07-24 21:25:56
Autor: Leszek Kowalski
przeniesienie numeru a faktura

Użytkownik "Marek 'Qrczak' Potocki" <marek@wytnij.kurczak.one.pl> napisał w wiadomości news:1igbtwv7242vk$.1ghof17gw46sv.dlg40tude.net...
Cześć.
Idąc za ogólnokrajowym trendem wyniosłem swój numer telefonu z Plusa.
Przełączenie poszło sprawnie, wszystko działa. Tylko co z fakturą? Do tej
pory pobierałem ją z e-boku, ale już nie mogę tam się zalogować (poniekąd
logiczne). Nic to, pomyślałem, idę do pobliskiego stoiska plusa, to mi
wydrukują. A tu nie - nie mamy punktu kasowego i nie możemy wydrukować -
proszę iść do najbliższego salonu firmowego.
Jako że nie mam czasu tłuc się po mieście i stać pół dnia w kolejce, to
rozwiązanie odpada. Jakie są wasze doświadczenia w tej materii?
Może Plus przyśle mi fakturę pocztą?

Mam ten sam problem z Orange. Przeniosłem numer do Play z dniem 31.05 (ostatni dzień okresu rozliczeniowego). Została wystawiona faktura na kwotę 120zł (opłaty za połaczenia poza abonamentem i inne usługi, oraz 61zł za przeniesienie numeru). Niestety z dniem 1 czerwa już nie mogłem się zalogować do Orange On-Line (miałem faktury w formie elektronicznej). Zadzwoniłem do BOK i tam przyjeli reklamację iż wyślą duplikat. Po paru dniach przyszła informacja listem zwykłym że jak chce duplikat to mam wpłacić 10zł na ich konto. Zadzwoniłem drugi raz i ponoć faktura ma zostać wysłana bezpłatnie, ale do tej pory jej nie widać. Pytałem się też czy należnośc zostanie ściągnięta przez Polecenie Zapłaty czy ręcznie - zarówno w Salonie Firmowym, jak i 2x na infolini mówiono że w żadnym wypadku - muszę zapłacić ręcznie. Oczywiście faktura poszła przez PZ.

Jednym słowem lol. Powinienem cofnąc to polecenie zapłaty i zapłacić im dopiero jak otrzymam FV, bo w zasadzie to nie wiem za co zapłaciłem.

--
pozdrawiam
Leszek Kowalski

przeniesienie numeru a faktura

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona