przeniesienie numeru a faktura

Data: 2009-07-24 21:25:56
Autor: Leszek Kowalski
przeniesienie numeru a faktura

Użytkownik "Marek 'Qrczak' Potocki" <marek@wytnij.kurczak.one.pl> napisał w wiadomości news:1igbtwv7242vk$.1ghof17gw46sv.dlg40tude.net...
Cześć.
Idąc za ogólnokrajowym trendem wyniosłem swój numer telefonu z Plusa.
Przełączenie poszło sprawnie, wszystko działa. Tylko co z fakturą? Do tej
pory pobierałem ją z e-boku, ale już nie mogę tam się zalogować (poniekąd
logiczne). Nic to, pomyślałem, idę do pobliskiego stoiska plusa, to mi
wydrukują. A tu nie - nie mamy punktu kasowego i nie możemy wydrukować -
proszę iść do najbliższego salonu firmowego.
Jako że nie mam czasu tłuc się po mieście i stać pół dnia w kolejce, to
rozwiązanie odpada. Jakie są wasze doświadczenia w tej materii?
Może Plus przyśle mi fakturę pocztą?

Mam ten sam problem z Orange. Przeniosłem numer do Play z dniem 31.05 (ostatni dzień okresu rozliczeniowego). Została wystawiona faktura na kwotę 120zł (opłaty za połaczenia poza abonamentem i inne usługi, oraz 61zł za przeniesienie numeru). Niestety z dniem 1 czerwa już nie mogłem się zalogować do Orange On-Line (miałem faktury w formie elektronicznej). Zadzwoniłem do BOK i tam przyjeli reklamację iż wyślą duplikat. Po paru dniach przyszła informacja listem zwykłym że jak chce duplikat to mam wpłacić 10zł na ich konto. Zadzwoniłem drugi raz i ponoć faktura ma zostać wysłana bezpłatnie, ale do tej pory jej nie widać. Pytałem się też czy należnośc zostanie ściągnięta przez Polecenie Zapłaty czy ręcznie - zarówno w Salonie Firmowym, jak i 2x na infolini mówiono że w żadnym wypadku - muszę zapłacić ręcznie. Oczywiście faktura poszła przez PZ.

Jednym słowem lol. Powinienem cofnąc to polecenie zapłaty i zapłacić im dopiero jak otrzymam FV, bo w zasadzie to nie wiem za co zapłaciłem.

Leszek Kowalski

przeniesienie numeru a faktura