Data: 2009-07-24 21:25:56 | |
Autor: Leszek Kowalski | |
przeniesienie numeru a faktura | |
Użytkownik "Marek 'Qrczak' Potocki" <marek@wytnij.kurczak.one.pl> napisał w wiadomości news:1igbtwv7242vk$.1ghof17gw46sv.dlg40tude.net... Cześć. Mam ten sam problem z Orange. Przeniosłem numer do Play z dniem 31.05 (ostatni dzień okresu rozliczeniowego). Została wystawiona faktura na kwotę 120zł (opłaty za połaczenia poza abonamentem i inne usługi, oraz 61zł za przeniesienie numeru). Niestety z dniem 1 czerwa już nie mogłem się zalogować do Orange On-Line (miałem faktury w formie elektronicznej). Zadzwoniłem do BOK i tam przyjeli reklamację iż wyślą duplikat. Po paru dniach przyszła informacja listem zwykłym że jak chce duplikat to mam wpłacić 10zł na ich konto. Zadzwoniłem drugi raz i ponoć faktura ma zostać wysłana bezpłatnie, ale do tej pory jej nie widać. Pytałem się też czy należnośc zostanie ściągnięta przez Polecenie Zapłaty czy ręcznie - zarówno w Salonie Firmowym, jak i 2x na infolini mówiono że w żadnym wypadku - muszę zapłacić ręcznie. Oczywiście faktura poszła przez PZ. Jednym słowem lol. Powinienem cofnąc to polecenie zapłaty i zapłacić im dopiero jak otrzymam FV, bo w zasadzie to nie wiem za co zapłaciłem. -- pozdrawiam Leszek Kowalski |
|