przeniesienie numeru zarejestrowanego na osobe trzec ią

Data: 2009-04-27 06:41:12
Autor: BearBag
przeniesienie numeru zarejestrowanego na osobe trzec ią
Jak w temacie. co trzeba zrobic? Czy osoba na ktora zarejestrowany
jest numer musi osobiscie pojsc do punktu danego operatora i tam jakos
przerejestrowac numer? A moze jakies pismo? Jak oni to weryfikuja?

Data: 2009-04-27 18:13:41
Autor: Maciej Muran
przeniesienie numeru zarejestrowanego na osobe trzecia
Uzytkownik "BearBag" <cactusek@gmail.com> napisal
Jak w temacie. co trzeba zrobic? Czy osoba na ktora zarejestrowany
jest numer musi osobiscie pojsc do punktu danego operatora i tam jakos
przerejestrowac numer? A moze jakies pismo? Jak oni to weryfikuja?

Zwykle potrzebny/wymagany jest dowód osobisty. Jesli zainteresowany nie moze sie
stawic osobiscie z DO, powinno wystarczyc upowaznienie. Trzeba sie tylko
dowiedziec, czy wystarczy zwykle, czy notarialne.
A jeszcze prosciej jest przerejestrowac numer na osobe jeszcze bardziej
zainteresowana ;) a ta juz sama pójdzie dokad trzeba z wlasnym DO.

Maciek.

Data: 2009-04-27 18:15:26
Autor: Jakub Danecki
Maciej Muran wrote:
Zwykle potrzebny/wymagany jest dowód osobisty. Jesli zainteresowany nie
moze sie stawic osobiscie z DO, powinno wystarczyc upowaznienie. Trzeba
sie tylko dowiedziec, czy wystarczy zwykle, czy notarialne.

Zgodnie z KC do upowaznienia na wykonanie czynnosci "danej sily"
wystarczy upowaznienie takiej samej "sily" - czyli do umowy pisemnej
wystarczy upowaznienie pisemne. Do umów wymagajacych notariusza,
konieczne jest upowaznienie notarialne.
Ja w salonach przy podpisywaniu umów z operatorem nie widzialem
notraiuszy...

A jeszcze prosciej jest przerejestrowac numer na osobe jeszcze bardziej
zainteresowana ;) a ta juz sama pójdzie dokad trzeba z wlasnym DO.

Wlasnie. To zwykle ledwie kilka klikniec online.

Jakub

Data: 2009-04-27 11:27:03
Autor: BearBag
> [...]

> zainteresowana ;) a ta juz sama pójdzie dokad trzeba z wlasnym DO.

        Wlasnie. To zwykle ledwie kilka klikniec online.

jak mozna przerejestrowac numer online? kazdy operator to umozliwia?

przeniesienie numeru zarejestrowanego na osobe trzec ią