przeniesienie prepaida do Orange

Data: 2010-12-06 15:31:57
Autor: bastek72
przeniesienie prepaida do Orange
pytałem o przeniesienie nr prepaid do Orange
panienka zastrzeliła mnie informacją że nową SIM
otrzymam gratis, mimo że będzie na niej 10zł

mam pytania: 1) te 10zł na koncie głównym czy promocyjnym?
2) po ilu dniach musze doładować 14 czy 30?
3) termin ważności niedoładowanej nowej sim 14 dni czy 30 dni czy 365 dni?

Data: 2010-12-07 15:55:20
Autor: bastek72
przeniesienie prepaida do Orange
pyta³em o przeniesienie nr prepaid do Orange
panienka zastrzeli³a mnie informacj± ¿e now± SIM
otrzymam gratis, mimo ¿e bêdzie na niej 10z³

mam pytania: 1) te 10z³ na koncie g³ównym czy promocyjnym?
2) po ilu dniach musze do³adowaæ 14 czy 30?
3) termin wa¿no¶ci niedo³adowanej nowej sim 14 dni czy 30 dni czy 365 dni?

ktoś wie? czy nikt nie przenosi do orangutana?

Data: 2010-12-15 11:46:06
Autor: Grzexs
przeniesienie prepaida do Orange

ktoś wie? czy nikt nie przenosi do orangutana?

Ja przenosiłem, ale nie pamiętam. Te bonusy za przeniesienie takie wątłe, że nie zaprzątałem sobie głowy. Ale 10 PLN na 80% było na bonusowym.

--
Grzexs

przeniesienie prepaida do Orange