przeniesienie vibera

Data: 2018-02-20 14:09:07
Autor: radekp@konto.pl
przeniesienie vibera
Tue, 20 Feb 2018 14:01:43 +0100, w <5a8c1ce1$0$673$65785112@news.neostrada.pl>,
"1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml> napisał(-a):

jest nowa komorka, zainstalowany *viber* , czysty.
W jaki sposob przeniesc "urobek" vibera ze starej komorki - czyli korespondencje tekstowa,  fotki, kontakty, etc.?

Jak masz roota, to najprościej Titanium Backup.

Data: 2018-02-20 14:29:23
Autor: 1634Racine
przeniesienie vibera
radekp@konto.pl w news:pe7o8dhevsrq2dd3gee44tnpaodudnnqdh4ax.com
<mnjfmr@j.cbqebml> napisał(-a):
jest nowa komorka, zainstalowany *viber* , czysty.
W jaki sposob przeniesc "urobek" vibera ze starej komorki - czyli
korespondencje tekstowa,  fotki, kontakty, etc.?
Jak masz roota, to najprościej Titanium Backup.

bez roota *niemozliwe* ?

Data: 2018-02-20 05:44:35
Autor: przemek.jedrzejczak
przeniesienie vibera
Data: 2018-02-20 15:22:43
Autor: 1634Racine
przeniesienie vibera
przemek.jedrzejczak@gmail.com w
https://support.viber.com/customer/en/portal/articles/2880188-transfer-you
r-viber-history-from-one-device-to-another

dzieki, jasno opisane.
(aczkolwiek szukam tez jakiejs metody "offline", tak zeby odtworzenie vibera
bylo mozliwe przy uzyciu tylko komorki/komorek  i laptopa - przez usb, i
jakiegos softu do obslugi tej sytuacji; ale nic nie moge znalezc...)

Data: 2018-02-20 15:30:21
Autor: radekp@konto.pl
przeniesienie vibera
Tue, 20 Feb 2018 14:29:23 +0100, w <5a8c22b7$0$556$65785112@news.neostrada.pl>,
> [...]

> Tue, 20 Feb 2018 14:01:43 +0100, w
> <5a8c1ce1$0$673$65785112@news.neostrada.pl>, "1634Racine"
> Jak masz roota, to najprościej Titanium Backup.

Nie sądzę -- musisz mieć dostęp do danych aplikacji, a to bez roota raczej
niemożliwe.

Data: 2018-02-20 16:06:51
Autor: 1634Racine
przeniesienie vibera
radekp@konto.pl w news:17co8d973ahrg1nbu01fs7nrjauht2t9g14ax.com
Tue, 20 Feb 2018 14:29:23 +0100, w
<5a8c22b7$0$556$65785112@news.neostrada.pl>, "1634Racine"
<mnjfmr@j.cbqebml> napisał(-a):
[...]

hm, podpowiedziany link mowi, ze jednak mozliwe "chmurowo"...
ale caly czas szukam metody offline: "telefony - kabel usb - soft - laptop"

Data: 2018-02-21 17:25:16
Autor: ...:::WISKOLER:::...
przeniesienie vibera
Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą 1634Racine
naskrobał(a):

hm, podpowiedziany link mowi, ze jednak mozliwe "chmurowo"...
ale caly czas szukam metody offline: "telefony - kabel usb - soft - laptop"

Sie nie znam to z czapy zapytam: a własna chmura? Np. dropbox? Mam taką
usługę na swoim NAS, nie wiem jak ona działa, bo mi do tej pory nie była
ona potrzebna...
--
....:::WISKOLER:::...
Podczas uroczystej akademii w dniu urodzin Hitlera dostarczono Stirlitzowi

Data: 2018-02-21 17:28:07
Autor: J.F.
przeniesienie vibera
Użytkownik " ...:::WISKOLER:::..."  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1qo9womnu2lbd.1dzkpgrqzqfuc.dlg@40tude.net...
[...]

Pewnie nie pomoze, bo dropbox przechowa pliki ... ale plikow nie ma, jak rozumiem.

No chyba ze Viber z Dropboxem jakos blizej wspolpracuje.

J.

Data: 2018-02-22 10:36:27
Autor: 1634Racine
przeniesienie vibera
J.F. w news:5a8d9e19$0$581$65785112news.neostrada.pl
[...]

nie gadajmy o chmurze w ogole, bo przepis juz jest, w linku; czy drop, czy g.drive, obojetne, teraz szukam metody offline, jak wspomnialem juz. W koncu to sa tylko pliki, kontakty tez trabia wszedzie, ze chmura,chmura, a przeciez kablem/usb/z pliku bez problemu mozna offline przeniesc.Z pewnych powodow chce to offline wykonac.

Data: 2018-02-22 04:28:28
Autor: przemek.jedrzejczak
przeniesienie vibera
-- Z pewnych powodow chce to offline wykonac.

Using a file explorer that allows access to the whole device (e.g. ES File Explorer), navigate to /data/data/com.viber.voip/databases on your source device, and copy the file viber_messages to the same location on your target device.

Data: 2018-02-22 14:58:47
Autor: radekp@konto.pl
przeniesienie vibera
Thu, 22 Feb 2018 04:28:28 -0800 (PST), w
<9e7102ad-110d-4774-ba56-e5a9cab5270e@googlegroups.com>,
przemek.jedrzejczak@gmail.com napisał(-a):

[...]

Aby do tych katalogów się dostać, musisz mieć roota.

Data: 2018-02-22 12:21:15
Autor: przemek.jedrzejczak
przeniesienie vibera
Niekoniecznie. Oprogramowanie kopii zapasowej ma odpowiednie uprawnienia. Właśnie tak przeniosłem vibera a właściwie com.viber.voip.db przy pomocy Huawei Backup czy wystarczy podmienić plik w kopii np Samsunga nie będę się zakładał ale szansa jest spora ;-)
Aha ten wariant z chmura też jest ciekawy bo Gdrive nie pokazuje nowych plików mimo że Viber melduje wykonanie kopii i konto jest podłączone

przeniesienie vibera