przeniesione numery po deaktywacji

Data: 2009-09-23 21:13:35
Autor: bagietek
przeniesione numery po deaktywacji
Co się dzieje z przeniesionymi numerami z innych sieci, gdy ktoś z nich zrezygnuje? Wracają do puli macierzystego operatora, czy od tej pory są na stałe przypisane nowemu?

Data: 2009-09-23 21:23:00
Autor: Maciek
przeniesione numery po deaktywacji
Użytkownik "bagietek" <bagietek@lefrance.fr> napisał
Wracają do puli macierzystego operatora,

Tak.

Data: 2009-09-23 23:54:40
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
bagietek wrote:
Co się dzieje z przeniesionymi numerami z innych sieci, gdy ktoś z nich zrezygnuje? Wracają do puli macierzystego operatora, czy od tej pory są na stałe przypisane nowemu?

Wracają tam, gdzie zostały pierwotnie przydzielone.

Pamiętaj, że numer może być kilkukrotnie przeniesiony :)

M.

Data: 2009-09-23 15:32:50
Autor: Ircys
przeniesione numery po deaktywacji
On 23 Wrz, 23:54, "Maciej Bebenek pisze...
> [...]
> na stałe przypisane nowemu?

Wracają tam, gdzie zostały pierwotnie przydzielone.

hmm... wróbelki ćwierkają, że to tylko teoria, która mija się z
praktyką.
Sam tego jednak nie sprawdzałem.

Ircys

Data: 2009-09-24 01:26:32
Autor: SDD

Użytkownik "Ircys" <ircys@post.pl> napisał w wiadomości news:cffe56c3-2267-4b5f-b16b-758faa2fe02fb18g2000vbl.googlegroups.com...
 tam, gdzie zostały pierwotnie przydzielone.

hmm... wróbelki ćwierkają, że to tylko teoria, która mija się z
praktyką.

Jakos sobie nei wyobrazam, zeby siec z wlasnej nieprzymuszonej woli przydzielila nowemu abonentowi numer z cudzej puli, za ktory trzeba placic pierwotnemu operatorowi.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-09-24 07:41:14
Autor: Ircys
przeniesione numery po deaktywacji
On 24 Wrz, 01:26, "SDD" <sddwyt...@towszechwiedza.pl> pisze...
[...]

Też o tym nie słyszałem ale ... znam taki przypadek, że po rezygnacji
z numeru operator (X)
wcale nie poinformował macierzystego (pierwotnego) operatora (Y) o tym
fakcie
i co więcej - po ok. 2 miesiącach, od tego zdarzenia, po uaktywnieniu
(wykreowaniu)
tego numeru, na nowo, na centrali biorcy(X) numer zachowywał się jak
najbardziej poprawnie
(mówię oczywiście o routingu przychodzącym)...
Co do opłat to faktycznie ekonomii w tym zdarzeniu żadnej nie widać
ale chyba coś
w tym jest.

Ircys

Data: 2009-09-24 18:15:12
Autor: Liwiusz
Ircys pisze:
[...]

   A w ogóle jakie opłaty płaci nowy operator staremu za korzystanie z jego numeru?

--
Liwiusz

przeniesione numery po deaktywacji