przenosiny do prepaid orange co dają teraz

Data: 2012-02-26 11:55:17
Autor: zlotowinfo
przenosiny do prepaid orange co dają teraz
szukam od kilku dni na ich stronie i nie znalazłem
czyżby nie chcieli już nowych klientów prepaid?

jedynie znalazłem to: http://www.orange.pl/przenies_numer.phtml
ale piszą wyłącznie o abonamentach

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2012-02-26 12:16:31
Autor: J.F.
Dnia Sun, 26 Feb 2012 11:55:17 +0100, zlotowinfo napisał(a):
szukam od kilku dni na ich stronie i nie znalazłem
czyżby nie chcieli już nowych klientów prepaid?

chca chca, tylko nie za wszelka cene.
Po co im taki klient ktory sie zaraz wyniesie do innej sieci, bo tam za
przeniesienie tez bonusy daja :-)

slabo szukales
http://www.orange.pl/kid,4002009267,id,4002119819,article.html

J.

Data: 2012-02-26 12:35:45
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:1f22p0494h4vg.qfk2ku4yn5tq.dlg40tude.net...
[...]

taką ofertę gdzieś zasłyszałem w tv
i szukałem na stronie już kilka dni, jak do tego linka doszedłeś?

ta ich strona to nie wiem dla kogo jest zrobiona
coraz bardziej bezużyteczna

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2012-02-26 13:05:35
Autor: J.F.
Dnia Sun, 26 Feb 2012 12:35:45 +0100, zlotowinfo napisał(a):
[...]

Bo to jest strona dla stalych klientow, ktorzy sie juz orientuja co jest
gdzie  :-)

www.orange.pl, na dole w kolumnie "sklep" masz "na karte",
teraz po prawej "co chcesz zrobic" - "przeniesc numer do orange"

J.

Data: 2012-02-26 15:22:06
Autor: ToMasz
W dniu 26.02.2012 11:55, zlotowinfo pisze:
szukam od kilku dni na ich stronie i nie znalazłem
czyżby nie chcieli już nowych klientów prepaid?

jedynie znalazłem to: http://www.orange.pl/przenies_numer.phtml
ale piszą wyłącznie o abonamentach

ogólnie prawie nic. tzn parę złotych na start i potem przy każdym doładowaniu przez pewien okres, dokładają minut TYLKO do orange i na stacjonarki. Play niedawno dawał (suma bonusów) 60zł do wszystkich
ToMasz

Data: 2012-02-26 21:26:46
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jidf6e$hq3$1inews.gazeta.pl...
[...]

100 do minut do wszystkich przez pół roku to dla ciebie nic?
ja bym powiedział, że to co play daje to nic

jutro lece z kartami rodziców, bo nie wiadomo jak długo te promo

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2012-02-27 07:23:12
Autor: Janusz
przenosiny do prepaid orange co dają teraz
100 do minut do wszystkich przez pół roku to dla ciebie nic?
ja bym powiedział, że to co play daje to nic

jutro lece z kartami rodziców, bo nie wiadomo jak długo te promo

jeszcze 120 zł jest do każdego doładowania po 10 zł przez 12 cykli

Data: 2012-02-27 21:43:12
Autor: ToMasz
W dniu 26.02.2012 21:26, zlotowinfo pisze:
[...]

nie, tego nie powiedziałem. ale jak juz dajesz jakąś zajawkę, to daj również linka. Bo jeśli to jest 100minut miesięcznie przez pół roku - fajna sprawa. jeśli to jest 100 minut do wykorzystanie przez pół roku.... to tak jakbym dostał 10-18zł.
ja bym powiedział, że to co play daje to nic
ale co _teraz_ play daje? parę miesięcy temu, za przeniesienie "dostawał" bonusik polecany, polecający, a ten który się przenosił dostawał 60zł!!!
jutro lece z kartami rodziców, bo nie wiadomo jak długo te promo
napisz bez sciemy co wyszło, tak dla potomności.

ToMasz

Data: 2012-02-28 09:07:40
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jigpt1$24h$1inews.gazeta.pl...
[...]

w sumie jakbyś się wysilił, to ja też tego linku szukałem
i od innej osoby w tym wątku dostałem ;P

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2012-02-29 23:16:02
Autor: ToMasz
przenosiny do prepaid orange co dają teraz
napisz bez sciemy co wyszło, tak dla potomności.
http://www.orange.pl/kid,4002009267,id,4002119819,article.html
w sumie jakbyś się wysilił,
no, to niedługo zamkniemy grupy dyskusyjne. NA stronie jest wielka reklama i 3 regulaminy. a wystarczyło napisać:
1- 100min na 20 dni co miesiąc przez pierwsze 6 po dowolnym doładowaniu
czyli całkiem całkiem ładnie, szkoda ze limit 20dni, i jak znam życie to przepadają
2- 12razy po 10zł DO ORANGE+STACJ za doładowanie pow25zł przez 1szy rok
Tu kiszka, bo do orange kupi się pakiet będzie taniej. za tą kasę może internet jakiś, choć znowu pakiet - i będzie taniej.

ToMasz

PS oczywiście jak się gdzieś rozminąłem z prawdą - poprawcie proszę.

przenosiny do prepaid orange co dają teraz