przenosny odtwarzacz DVD - pytanie

Data: 2011-12-13 21:11:21
Autor: rs
przenosny odtwarzacz DVD - pytanie
wiadomo swieta ida. jaki wiec warto kupic? interesuje mnie taki, z
ekranem ok. 10 cali. dobrze zeby gral divxy, byl multisystemowy i
mutliregionalny, ale to nie sa rzeczy niezbedne. istotna jest
natomiast jego cena. z gory dzieki za wskazanie jakiegos modelu
godnego uwagi. <rs>

Data: 2011-12-14 09:01:26
Autor: Kell a
rs <no.address@no.spam.pl> napisał(a):

[...]

Jesli te rzeczy dla ciebie nie sa niezbedne oraz nie masz zadnych innych wymagan
(a jak widze nie masz) to kup tajtanszy jaki znajdziesz - wtedy to co istotne zostanie spelnione.

Data: 2011-12-20 21:16:04
Autor: glang

http://mistral-rtv.pl/

Data: 2011-12-20 17:51:31
Autor: rs
On Tue, 20 Dec 2011 21:16:04 +0100, "glang" <glang@o2222222.pl> wrote:

[...]

dzieki za odpowiedz. czy miales doczynienia z tym ktoryms z tych modeli i mozesz go
polecic? r

Data: 2012-01-13 21:45:58
Autor: glang
przenosny odtwarzacz DVD - pytanie
http://mistral-rtv.pl/

dzieki za odpowiedz.
czy miales doczynienia z tym ktoryms z tych modeli i mozesz go polecic? r

sorki rzadko tu zagladam
sprzedawalem kilka lat te sprzety i wszystko bylo git. wszystko czytaly, TV dzialala dlatego szczerze polecam
jedna wizyta w serwisie od taksówkarza - troche okruchów w srodku :)
zero awarii, wspólpraca z firma rewelacja.
pzdr
GL

Data: 2012-01-14 14:58:09
Autor: rs

[...]