przenoszalnosc numerow w Stanach

Data: 2013-05-02 12:29:23
Autor: donkey
przenoszalnosc numerow w Stanach
Jak wygląda sprawa przenoszenia numerów w Stanach? Tam nawet komórki przypisane są do danego miasta. Co się dzieje gdy taka osoba przeprowadzi się na drugi koniec kraju i jej wyróźnik będzie tam nieznany, a ludzie będą się bali dzwonić na taki numer, bojąc się że to jakieś Kajmany czy coś, bo tam pół kontynentu siedzi w +1 i są różne stawki.

Data: 2013-05-02 14:32:44
Autor: Tomek
Użytkownik "donkey"  napisał:

Jak wygląda sprawa przenoszenia numerów w Stanach?

I pytasz o to na polskiej grupie?

Data: 2013-05-02 12:46:05
Autor: januszek
przenoszalnosc numerow w Stanach
Tomek napisa?(a):

Jak wygląda sprawa przenoszenia numerów w Stanach?

I pytasz o to na polskiej grupie?

Na amerykanskich nie daja sobie rady z j.polskim ;P

j.

--
"Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

Data: 2013-05-02 19:06:03
Autor: zlotowinfo
przenoszalnosc numerow w Stanach
Użytkownik "januszek" <januszek@polska.irc.pl> napisał w wiadomości news:slrnko4o0d.1cgp.januszekgimli.mierzwiak.com...
Tomek napisa?(a):

Jak wygląda sprawa przenoszenia numerów w Stanach?

I pytasz o to na polskiej grupie?

Na amerykanskich nie daja sobie rady z j.polskim ;P

try write there in english

--
http://zlotowskie.blox.pl

Data: 2013-05-02 18:09:14
Autor: Pszemol
"Tomek" <nie@odpisuj.pl> wrote in message news:kltmmm$hhs$1node1.news.atman.pl...
Użytkownik "donkey"  napisał:

Jak wygląda sprawa przenoszenia numerów w Stanach?

I pytasz o to na polskiej grupie?

A czemu Ci to przeszkadza?

Data: 2013-05-03 12:07:39
Autor: Tomek
Użytkownik "Pszemol"  napisał:

Użytkownik "donkey"  napisał:
Jak wygląda sprawa przenoszenia numerów w Stanach?

I pytasz o to na polskiej grupie?

A czemu Ci to przeszkadza?

Czy ja napisałem w którymś miejscu, że mi to przeszkadza jełopie?
Natomiast nie zdziwiło mnie wcale, że stanąłeś w obronie donkeya. Więzy krwi?

Data: 2013-05-03 22:33:39
Autor: Pszemol

Użytkownik "donkey"  napisał:
Jak wygląda sprawa przenoszenia numerów w Stanach?

I pytasz o to na polskiej grupie?

A czemu Ci to przeszkadza?

Czy ja napisałem w którymś miejscu, że mi to przeszkadza jełopie?

Czy sądzisz że napisałbyś coś gdyby Ci nie przeszkadzało, jełopie?

Natomiast nie zdziwiło mnie wcale, że stanąłeś w obronie donkeya.
Więzy krwi?

Nie stanąłem w obronie tylko zapytałem Ciebie czemu się czepiasz.

Data: 2013-05-04 22:14:24
Autor: Tomek

Użytkownik "donkey"  napisał:
[...]

Oczywiście. Często przecież odpisuję i pomagam, nawet Tobie sieroto. Amnezja? Znów? Nie widzi mnie to wcale.

A od donkeya oczekiwałem bardziej odpowiedzi w stylu:

"na amerykańskiej grupie nikt nie wiedział, bo to sami debile i analfabeci telefoniczni, był tylko jeden węgorz, co gadał w miarę na temat, ale chciałem się upewnić na polskim usenecie"

Natomiast nie zdziwiło mnie wcale, że stanąłeś w obronie donkeya.
Więzy krwi?

Nie stanąłem w obronie tylko zapytałem Ciebie czemu się czepiasz.

Jak zawsze pieprzysz i to Ty się przyczepiłeś.

Data: 2013-05-05 20:23:38
Autor: Pszemol

Użytkownik "donkey"  napisał:
[...]

Kikus, nie pomogłeś nawet jednym zdaniem! Kogo tu bajasz?
Twoje pytanie to była typowa Twoja prześmiewka i czepianie się...

Tak samo jak pytałem o SIM do Meksyku... też dziwiłeś się
tak samo że pytam na polskiej grupie a nie miałeś ABSOLUTNIE nic do
powiedzenia w temacie, więc nie pultaj tu o tym jaki pomocny jesteś
bo nikt się na to nie nabierze - wszyscy Cię tu dobrze znają.

Data: 2013-05-06 13:08:05
Autor: Tomek
przenoszalnosc numerow w Stanach
Użytkownik "Pszemol"  napisał:

Kikus, nie pomogłeś nawet jednym zdaniem! Kogo tu bajasz?
Twoje pytanie to była typowa Twoja prześmiewka i czepianie się...

Polecam Bilobil na pamięć. Zapomniało dziecko jak mu numery zniknęły w telefonie po przełożeniu karty SIM? To sobie niech dziecko przypomni kto automagicznie  wytłumaczył, że musiało wcześniej dojść do skopiowania kontaktów w innym telefonie. Już? Mniejsze sprawy pomijam, a było ich tez kilka.

więc nie pultaj tu o tym jaki pomocny jesteś
bo nikt się na to nie nabierze - wszyscy Cię tu dobrze znają.

Haha padłem. Ale nie martw się, Ciebie nie przeskoczę. Nadal prowadzisz w statystykach.

Data: 2013-05-06 12:02:39
Autor: Pszemol
"Tomek" <nie@odpisuj.pl> wrote in message news:km82uj$p9r$1node2.news.atman.pl...
[...]

A co to ma do rzeczy? Nie twierdzę że nikomu nigdy w niczym nie
pomogłeś tylko że lubisz się czepiać ludzi jak Ci się pytanie nie podoba.
Po co czepiasz się w wątkach w których nie masz nic do powiedzenia
na temat? Nie masz pojęcia o Meksyku - nie dogaduj! Nie masz pojęcia
o USA? nie dogaduj! Zostaw wątek innym, pobaw się innymi zabawkami.

Data: 2013-05-02 20:01:14
Autor: donkey

Użytkownik "Tomek" <nie@odpisuj.pl> napisał w wiadomości news:kltmmm$hhs$1node1.news.atman.pl...
Użytkownik "donkey"  napisał:

Jak wygląda sprawa przenoszenia numerów w Stanach?

I pytasz o to na polskiej grupie?

Nie znam angielskiego, ani amerykańskiego usenetu, a może ktoś wie, jako zagadnienie technologiczne, może ktoś mieszka w Stanach akurat.

Data: 2013-05-02 20:14:50
Autor: Tomek
Użytkownik "donkey"  napisał:

może ktoś mieszka w Stanach akurat.

Tak mieszka. Czy Pszemol to w wolnym tłumaczeniu donkey?

Data: 2013-05-02 20:26:44
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 2 May 2013 20:14:50 +0200, Tomek napisał(a):

może ktoś mieszka w Stanach akurat.

Tak mieszka. Czy Pszemol to w wolnym tłumaczeniu donkey?

A skąd.. Osły są sporo inteligentniejsze.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2013-05-02 18:08:58
Autor: Pszemol
"donkey" <donkey@bike.org> wrote in message news:51824000$0$1224$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Niektórzy się będą bali, inni nie będą jak mają nieograniczone stawki
za połączenia 'long distance'... W każdym razie warto sobie numer
przenieść do lokalnej strefy numeracyjnej aby właśnie nie stwarzać
niepotrzebnych problemów tego typu. Faktycznie dużo międzynarodowych
stref numeracyjnych zaczyna się od 1 tak jak USA, Kanada i te Twoje Kajmany.

Data: 2013-05-02 19:51:04
Autor: Maciej Bebenek
[...]

Dobra, zlituję się. Przenoszenie na tej samej zasadzie, c w reszcie cywilizowanego świata-
ważny jest area code czyli strefa numeracyjna. Pełna swoboda przenoszenia
między` stacjonarnymi a mobilkami.
Co do używania telefonu komórkowego POZA własną strefą numeracyjną pytać
własnego operatora. Zachodzi podejrzenie, że zaistnieją opłaty roamingowe.

przenoszalnosc numerow w Stanach